امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

نکات جالب از خرید قطعات موبایل ها


1401/07/27
کد خبر : 28493
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 15 نفر

همانطور که حتما از بازار موبایل و لوازم دیجیتالی اطلاع دارید، قیمت موبایل سامسونگ  و برخی از لوازم دیجیتالی هوشمند امروزه سر به فلک کشیده است. گوشی ‌های هوشمند تجهیزات بسیار حساس و ظریفی هستند و لازم است در مراقبت از آن ها دقت کافی را داشته باشید. همه ما امروزه وابستگی شدیدی به گوشی های هوشمند خود داریم و بسیاری از ما حاضریم تا به قیمت جانمان هم که شده از گوشی های هوشمند خود مراقبت کنیم.


 خرید قطعات موبایل ها


با توجه به اوضاع نامساعد بازار موبایل، اگر خدای نکرده به دلایل مختلف برای گوشی های هوشمند مشکلی ایجاد شود، تعمیر گوشی هوشمند بسیار به صرفه تر از خرید یک گوشی جدید است. به همین دلیل است که نیاز به خرید قطعات موبایل یکی از نیازهای بسیار مهم بازار لوازم دیجیتال کشور است. به دلیل اهمیت بالای خرید قطعات موبایل، در این مقاله قصد داریم نکات مهمی را که در خرید قطعات موبایل سامسونگ باید به آن ها توجه داشته باشید، با هم بررسی کنیم.
 

چرا نیاز به خرید قطعات موبایل نوکیا داریم؟

خرید قطعات موبایل ها


حتما این سوال هم برای شما پیش آمده است که قطعات موبایل به چه دردی می خورند و چرا لازم است اقدام به خرید قطعات موبایل نوکیا  کنیم؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. اگر خدای ناکرده گوشی هوشمند عزیزتر از جان ما در اثر استفاده نادرست آسیبی ببیند، نیاز به خرید قطعات موبایل و تعویض قطعه معیوب وجود دارد. در این هنگام شما میتوانید با خرید قطعات موبایل با کیفیت یا سپردن موبایل به تعمیرکاران حرفه ای، اقدام به تعمیر گوشی خود کنید. با توجه به قیمت بالای بسیاری از موبایل های موجود در بازار، خرید قطعات موبایل و تعویض قطعات معیوب بسیار از نظر اقتصادی به صرفه تر از خرید یک موبایل جدید است.

کیفیت و قیمت قطعات موبایل هواوی

 خرید قطعات موبایل ها


 آنچه که امروزه در بازار تا  دلتان بخواهد فراوان پیدا می شود، قطعات تقلبی و بی کیفیت موبایل است. یکی از مواردی که کاربران امروزه در بحث قطعات موبایل هواوی به دنبال آن هستند، خرید قطعات موبایل اصلی هواوی  و باکیفیت است. اما نکته مهم در بحث خرید قطعات موبایل این است که قطعات موبایل اصلی در حقیقت همان قطعاتی هستند که شرکت سازنده در هنگام ساخت موبایل بر روی آن نصب می کند و عملا شما نمی توانید این قطعات را در بازار پیدا کنید. اما قطعات موبایل موجود در بازار بر اساس کیفیت در رده های کیفی مختلف طبقه بندی می شوند. برای خرید بهترین قطعات موبایل باید به دنبال قطعات درجه یک یا رده کیفی A باشید. یکی از مواردی که کمک می کند بهترین قطعات موبایل را خریداری کنید، قیمت قطعات موبایل استند. اگر به قصد خرید قطعات موبایل سری به بازار بزنید با طیف وسیعی از قطعات در گستره قیمت گوناگون روبرو می شوید. این تنوع قیمت ناشی از اختلاف کیفیت قطعات است. همانطور که از قدیم گفته اند هرچقدر پول بدهید آش می خورید؛ این ضرب‌المثل معروف در بازار قطعات موبایل نیز صدق می‌کند و اگر به دنبال خرید قطعات با کیفیت تر باشید بهتر است، کمی سخاوتمندانه عمل کنید و قطعات با قیمت بیشتر که معمولا کیفیت بالاتری نیز دارند را خریداری کنید. اگر احیانا در هنگام خرید قطعات موبایل، خساست به خرج دهید و قطعات بی کیفیت نصیب گوشی شما شود، ممکن است به مروز زمان، قطعات غیراصلی و بی کیفیت به سایر قطعات سالم شما نیز آسیب وارد کنند و آن وقت است که باید جیبتان را برای خرید یک موبایل جدید خالی کنید.

انواع قطعات موبایل

اگر به قصد خرید قطعات موبایل سری به فروشگاه های آنلاین یا بازار بزنید، انواع گوناگونی از قطعات موبایل را مشاهده می کنید. اینکه شما نیاز به خرید چه قطعه ای دارید به مشکل گوشی شما باز می گردد. امروزه تاچ و ال سی دی گوشی ، باتری گوشی ، اسپیکر گوشی ، میکروفن گوشی ، دوربین گوشی ، سوکت شارژ گوشی ، فلت گوشی و ... از پرفروش ترین قطعات موبایل بازار هستند. پیش از خرید قطعات موبایل سعی کنید قطعه معیوب را شناسایی کنید تا قطعه موردنیاز برای تعویض را به درستی خریداری نمایید.

تشخیص قطعات موبایل اصل از قطعات موبایل تقلبی

همانطور که پیشتر نیز گفتیم قیمت قطعات موبایل یکی از معیارهای است که می تواند شما را برای دستیابی به بهترین قطعات موبایل با کیفیت هدایت کند. از دیگر مواردی که به شما کمک می کند تا قطعات موبایل با کیفیت را از نمونه های تقلبی و بی کیفیت تشخیص دهید، توجه به نوشته های روی قطعات است. معمولا اعداد و ارقام و نوشته های درج شده روی قطعات موبایل اصلی و باکیفیت، کاملا واضح و خوانا هستند و به سادگی و با خراشیدن از بین نمی روند. اما در مقابل قطعات موبایل تقلبی و بی کیفیت، معمولا دارای کیفیت چاپی ضعیف هستند و اعداد و ارقام درج شده بر روی آن ها به خوبی خوانده نمی شود. ضمن اینکه ممکن است با خراشی ساده، این نوشته ها پاک شوند.
یکی دیگر از راه های تشخیص قطعات موبایل باکیفیت توجه به بسته بندی قطعات است. قطعات موبایل اصلی و باکیفیت معمولا در بسته بندی های شکیل و مطمئن ارائه می شوند. در بسته بندی های قطعات موبایل اصلی و باکیفیت، به سلامت قطعه در هنگام حمل و نقل توجه زیادی شده است. اما در مقابل قطعات موبایل تقلبی معمولا در بسته بندی های حداقلی و بی‌کیفیت مانند یک پوشش پلاستیکی ساده بسته بندی می شوند. این مسئله ضمن آن که بیانگر کیفیت پایین قطعات است، احتمال سلامت قطعات را در عین حمل و نقل و جابجایی تا حد زیادی کاهش می دهند. پس هنگام خرید حتما به بسته بندی قطعات توجه داشته باشید.

از چه فروشگاهی اقدام به خرید قطعات موبایل کنیم؟

خرید از فروشگاه های معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل توصیه می شود تا همواره اقدام به خرید از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های عرضه قطعات نمایید. خرید از فروشگاه های معتبر به شما اطمینان می دهد که قطعاتی که دریافت می کنید، قطعات با کیفیتی هستند و طول عمر بالای گوشی شما را تضمین می کنند. همچنین خرید از فروشگاه های معتبر مزایای دیگری نیز دارد. از جمله این مزایا می توان به فروش قطعات باکیفیت، ارسال سریع قطعات، تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب و ... اشاره کرد. امروز قصد داریم فروشگاه  33pol.net را معرفی کنیم این فروشگاه در زمینه تخصصی انواع قطعات موبایل در برندهای معتبر و غیر معتبر فعالیت دارد. با مراجعه به این سایت می توانید تجربه یک خرید خوب را داشته باشید.
منبع: رجانیوز



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28493
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید