امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

نکاتی که باید قبل از خرید لپ تاپ یا سیستم گیمینگ بدانید!


1401/07/27
کد خبر : 26439
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 21 نفر


آیا میدانستید لپ تاپ acer مخصوص گیم میتواند شما را از خرید سیستم گیمینگ بی نیاز کند؟ البته احتمالا با انتخاب سیستم گیمینگ نسبت به خرید لپ تاپ acer هزینه کمتری را می پردازید. با این وجود، خرید لپ تاپ acer هم بی فایده نخواهد بود. مهمترین ویژگی که لپ تاپ acer نسبت به سیستم گیمینگ دارد، امکان پرتابل بودن آن است. به این ترتیب میتوانید بدون محدودیت استفاده از کامپیوتر در منزل، آن را جا به جا کنید. درست مثل یک گوشی ارزان مخصوص بازی.
البته نمیشود گفت با چشم پوشی از سیستم گیمینگ و خرید لپ تاپ acer، به شما فشار زیادی از نظر مالی وارد میشود. مدلهای گیمینگ لپ تاپ acer نسبت به سایر همتایان خود از قیمت مناسبتری برخوردارند. البته برای صرفه جویی در هزینه بهترین راهکار، خرید گوشی ارزان است.
 لپ تاپ ایسر
البته اصلا نباید تصور کنید که گوشی ارزان حتما گوشی بدی است. ورود گوشی هایچینی به بازار، کاملا این سلسله مراتب را از میان برده است. اگر امروز به سایتهای بررسی و امتیازدهی به گوشی ارزان مراجعه کنید، خودتان این امر را ملاحظه خواهید کرد. خیلی از مدلهای گوشی ارزان قیمت چینی، مدلهای پر زرق و برق کره ای را در امتیازات، له کرده اند.
بنابراین اگر در انتخاب، میان لپ تاپ acer یا خرید سیستم گیمینگ مردد مانده اید؛ و یا به کیفیت گوشی ارزان چینی شک دارید؛ این نوشته برای شماست.

چرا خرید لپ تاپ acer predator بهترین انتخاب شماست؟

لپ تاپ acer سری predator از بهترین لپتاپهای گیمینگی هستند که تاکنون معرفی شده اند. انتخاب این لپتاپها نسبت به دیگر مدلها، مزایای زیادی دارند. از جمله آن که لپ تاپ acer نسبت به دیگر برندها، معمولا قیمت مناسبتری دارند.
 دلیل این امر، آن است که استراتژی لپ تاپ acer از روز اول همین بود. البته نباید تصور کنید که این موضوع در کیفیت لپ تاپ acer سری predator اثر بدی گذاشته است.
 لپ تاپ ایسر
اگر بخواهیم لپ تاپ acer predator را با یک سیستم گیمینگ مقایسه کنیم؛ باید بگوییم که لپ تاپ acer predator پا به پای خیلی از همتایان رومیزی خود به پیش می آید. لپ تاپ acer predator همواره از آخرین نسلهای قطعات سخت افزاری بهره برده و بهترین عملکرد را به نمایش گذاشته است.

راهنمای اسمبل سیستم گیمینگ خفن

با این وجود همچنان انتخاب خیلی از گیمرها، سیستم گیمینگ است. در واقع این انتخاب جای تعجبی هم ندارد. زیرا با هزینه کمتری میتوانند یک سیستم گیمینگ پیشرفته را در اختیار داشته باشند. به همین علت ساده، خیلی ها به گیمرها توصیه میکنند به اسمبل سیستم گیمینگ جدی تر فکر کنند.
برای اسمبل سیستم گیمینگ باید به چند نکته توجه کنید. اولین امر، GPU و یا CPU سیستم گیمینگ است. این پردازنده باید از آخرین نسلهای عرضه شده باشند. علاوه بر آن، مدل قطعه سیستم گیمینگ و مشخصات دیگر آن مثل thread و یا تعداد هسته های پردازشی هم، مهم هستند.
 لپ تاپ ایسر

گوشی ارزان لمسی چین رقبا را له می کند!

وقتی از گوشی ارزان صحبت می کنیم، چه قیمتی به ذهن شما خطور می کند؟ شاید برخی خیال کنند گجتهای ۳۰۰ دلاری در حال حاضر، گوشی ارزان محسوب می گردند. اما باید گفت در بازه های زیر ۲۰۰ دلار هم، مدلهای گوشی ارزان خیلی خوبی خواهید یافت. البته نمیتوان ادعا داشت این مدلهای گوشی ارزان از قویترین سخت افزارها استفاده می کنند. با این وجود، همین مدلهای گوشی ارزان میتوانند نسبت به همتایان ۵۰۰ دلاری عملکرد بهتری داشته باشند.

قیمت لپ تاپ acer و سیستم گیمینگ کولاک در لوتوس

یکی از مشکلاتی که مردم در خرید لپ تاپ acer یا سیستم گیمینگ با آن مواجه اند، تفاوت در قیمتهای اعلامی از سوی عرضه کننده هاست. ولی اگر به سایت لوتوس https://lotuslaptop.com بروید، خواهید دید که بهترین قیمتها و جدیدترین مدلهای گوشی ارزان در این سایت ارائه می شود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26439
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید