امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

نمایندگی فروش و نصب انواع ایزوگام دلیجان و بام گستر دلیجان


1401/07/27
کد خبر : 27959
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 7 نفر

از ایزوگام در بخش های مختلفی استفاده میشود و باعث ایجاد یک لایه ی ایزوله میشود تا از نفوذ آب جلو گیری کند .
شما می توانید جهت دریافت قیمت انواع عایق های رطوبتی برند دلیجان با نمایندگی عایق پویان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.


عایق های رطوبتی

ایزوگام

ایزوگام پوششی بسیار مستحکم و مقاوم است که از الیاف مصنوعی و قیر تولید شده است. ایزوگام بر اثر حرارت های بسیار نرم شده و بر روی سطوح نصب و اجرا می شود.
پشت بام، دیوارها، پی، استخرها و … از جمله مکان هایی است که می توان ایزوگام ها را بر روی آن نصب کرد. یکی از مهم ترین کاربرد ایزوگام جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت می باشد که می تواند تا حداقل 15 سال عمر کند. ایزوگام ها از لایه های مختلفی تشکیل شده است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به لایه پلی اتیلن، فویل آلومینیومی، پلی استر، بافت و سایر افزودنی ها اشاره کرد. ایزوگام برای مواردی همچون عایق کاری لوله ها، سرویس بهداشتی، پشت بام و … مورد استفاده قرار می گیرد.


عایق های رطوبتی


امروزه از ایزوگام یا عایق کاری یا ایزولاسیون در بیشتر بخش های ساختمان مانند پشت بام , پی ساختمان , دیوار , آشپزخانه , سرویس بهداشتی , استخر … استفاده می شود. در گذشته برای جلوگیری از ورود نم و رطوبت یا آب از آسفالت یا قیرگونی در قسمت های مختلف ساختمان از ایزوگام استفاده می شد. در این صورت بنای ساختمان در مقابل شرایط بد جوی مقاومت بیشتری داشت. اما به تدریج و با پیدایش عایق های رطوبتی به دلیل دارا بودن مزیت هایی که داشتند بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.
شاید این سوال به وجود آید که ایزوگام چیست و از چه موادی ساخته شده است می توان به این صورت بیان کرد. ایزوگام ها  از ترکیب قیر و الیاف مصنوعی ساخته شده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. عمر آنها طولانی تر و اجرای آن به نسبت روش های سنتی و قدیمی راحت تر می باشد. به صورت میانگین می توان عمر ایزوگام را تا 10 سال در نظر گرفت. نحوه اجرای ایزوگام با گرما دادن و تا حدودی ذوب شدن آن انجام می شود. با این کار بر سطح مورد نظر چسبانده می شود.

در حال حاضر ایزوگام ها در طرح ها و انواع مختلفی وجود دارند که بسته به نوع استفاده و سلیقه ای می توان نوعی از آن را انتخاب کرد. ایزولاسیون و عایق بندی پشت بام ها , استخر ها … از بروز بسیاری مشکلات بعدی و هزینه های گزاف جلوگیری می کند.


 عایق های رطوبتی

قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام یکی از اصلی ترین ملاک های خرید به شمار می رود. امروزه تمامی ساختمان ها با استفاده از ایزوگام پوشیده شده است. ایزوگام ها انواع مختلفی دارند که در میان آن ها ایزوگام با روکش سنگریزه دارای هزینه بالاتری می باشد. ایزوگام ها با روکش سنگریزه ظاهر زیبایی دارند و برای پشت بام آپارتمان های لوکس و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. لیست قیمت ایزوگام همواره در حال تغییر می باشد و شما باید این هزینه ها را به صورت روزانه استعلام کنید.

همان طور که می دانید بخش عمده ای از ایزوگام ها را قیر تشکیل داده است. بنابراین هر چه از قیر بهتر و باکیفیت تری در ایزوگام استفاده کنید، این محصول از هزینه بالاتری نیز برخوردار می باشد. یکی از بهترین روش برای کاهش قیمت ایزوگام خرید مستقیم و بدون واسطه می باشد. ایزوگام 2022 یکی از نام آورترین شرکت های موجود در بازار است که محصولات خود را به صورت مستقیم از درب کارخانه به فروش می رساند. شما می توانید تنها با یک تماس ایزوگام مورد نظر خود را سفارش دهید تا سفارشات شما به صورت مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه برای شما ارسال شود.

قیمت ایزوگام با توجه به مقدار قیر و فویل آلومینیوم استفاده شده در آن متفاوت است. همچنین عواملی مانند برند , متراژ , ضمانت نامه , بیمه نامه , فویلدار و معمولی ... بر روی قیمت ایزوگام تاثیرگذار هستند. شما می توانید جهت دریافت قیمت انواع عایق های رطوبتی برند دلیجان با نمایندگی عایق پویان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.


 عایق های رطوبتی


ایزوگام ها یا عایق های رطوبتی به دلیل مزیت هایی که دارند در قسمت های مختلفی از ساختمان و بنا ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند.  انواع ایزوگام ها در پشت بام , استخر , سرویس بهداشتی و ... کاربرد دارند. و بسته به نوع محل نوعی از آن انتخاب می شود.که در هزینه نصب و قیمت ایزوگام تاثیرگذار است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ایزوگام کلیک کنید.

نمایندگی ایزوگام عایق پویان مجری پخش و نصب انواع ایزوگام ها و عایق های رطوبتی و دارای نیروهای با مجرب و سالها سابقه کاری در تمام نقاط تهران می باشد همچنین ایزوگام نصب شده توسط ما دارای بیمه نامه معتبر و ضمانت نامه 10 ساله است.


 عایق های رطوبتی

قیمت هر متر ایزوگام

این نوع محصول در نوع و کیفیت های متفاوتی تولید شده است که بسته به کیفیت مواد در ترکیب آن ها قیمت هر متر مربع ایزوگام متفاوت است. از جمله آیتم هایی که بر هزینه تاثیرگذارند عبارت اند از:

1- مقدار قیر و خالصی آن, قیر خالص 60/70 پالایشگاهی بیشتر مواد قیر را تشکیل می دهند که بسته به خالص بودن یا ناخالص بودن آن نرخ هر متر مربع متغییر است.

2- فویل آلومینیومی ایزوگام که در ضخامت های متفاوت در بازار موجود دارد. وجود فویل با ضخامت زیاد مدت زمان ماندگاری ایزوگام را افزایش می دهد بنابراین هرچه مقدار آن بیشتر باشد نرخ نهایی نیز افزایش می یابد.

3- لایه های ایزوگام که در دو نوع می باشند. هر کدام از لایه ها دارای خصوصیات و مزیت های خاصی هستند قیمت ایزوگام تک لایه ای کمتر می باشد. و همچنین از کیفیت کمتری نصب به دو لایه برخوردار است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27959
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید