امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

نصب دزدگیر اماکن


1401/07/27
کد خبر : 26799
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

امنیت کلمه ای است که حتی فکر کردن به آن موجب ایجاد احساس آرامش در افراد می گردد. تامین امنیت جامعه بر عهده دولتمردان و مسئولین مربوط به بخش های مختلف است، اما برقراری امنیت خانواده و کسب و کار از جمله مواردی است که تک تک افراد جامعه باید در تامین آن بکوشند.

 برای جلوگیری از وقوع جرایمی مانند سرقت و تجاوز به حریم خصوصی می توان ابزارهایی را مورد استفاده قرار داد. خوشبختانه پیشرفت در تکنولوژی باعث شده تا تجهیزات نوین بسیاری در این راستا تولید شده و مورد استفاده قرار گیرد. دزدگیر اماکن از جمله این موارد است که آن را می توان یکی از ابزارهای ضروری در کسب و کارهای مختلف دانست. رهاورد نیرو شرکتی معتبر با تعداد زیادی نیروی متخصص در زمینه نصب دزدگیر اماکن است که می تواند در این مسیر به شما کمک بسیاری نماید.

جهت آشنایی بیشتر با نصب دزدگیر اماکن و نکات مرتبط با آن، این گزارش را تا انتها دنبال نمایید.

چرا استفاده از دزدگیر اماکن حائز اهمیت است؟

چرا باید از دزدگیر اماکن استفاده کرد؟ آیا نصب دوربین مدار بسته به تنهایی قادر به برقراری امنیت در مکان مورد نظر نخواهد بود؟ دزدگیر اماکن شامل چه اجزایی است و چگونه کار می کند؟ پاسخ به تمامی این سوالات در ادامه آورده شده است.

نصب دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن دستگاهی است که با استفاده از سنسورهای به کار رفته در آن قادر است خطر را تشخیص داده و به سرعت شروع به آژیر زدن نماید. با نصب دزدگیر اماکن در ورودی ساختمان ها، زمانی که سارق یا فرد ناشناس وارد ساختمان می گردد، سنسورهای حساس دستگاه آن را تشخیص می دهند و در نتیجه اقدامات پس از آن مانند ایجاد هشدار خطر و یا تماس با پلیس صورت می گیرد.

ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند که با نصب دوربین مدار بسته می توان از وقوع سرقت جلوگیری کرد. این تصور کاملا نادرست است. ممکن است بسیاری از سارقین با مشاهده دوربین نصب شده، دچار ترس شده و از دزدی جلوگیری کنند اما این امکان نیز وجود دارد که این افراد سیم های دوربین را قطع کرده و با پوشاندن چهره خود وارد ساختمان گردند. در این صورت امکان پیگیری تصاویر وجود نخواهد داشت. دزدگیر اماکن این امکان را به وجود می آورد که به اطرافیان خطر را اعلام نموده  و تصمیم گیری برای انجام اقدامات لازم را جلو می اندازد.

بررسی قابلیت های دزدگیر اماکن

امروزه انواع متنوعی از دزدگیرهای اماکن تولید می شود که قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد. مهم ترین وظیفه ای که ساده ترین و ابتدایی ترین دزدگیرهای اماکن هم قادر به انجام آن هستند ایجاد صدا و هشدار است. این نوع از دزدگیرها با کسی تماس نگرفته افراد تنها پس از شنیدن صدا می توانند با پلیس تماس بگیرند.

از دیگر قابلیت هایی که در برخی از دزدگیرهای پیشرفته تر وجود دارد قابلیت تماس خودکار است. در این نوع از دزدگیرهای اماکن امکان ذخیره کردن شماره هایی به صورت دلخواه در دستگاه وجود دارد. بهتر است است این شماره ها به ترتیب اولویت ثبت گردند. مالک ساختمان، نگهبانی و یا همسایگان از جمله شماره تلفن هایی است که می توان اقدام به ذخیره آنها نمود. بدین ترتیب پس از فعال شدن سنسورها، دستگاه در لحظه شماره گیری را آغاز کرده و وقوع خطر را به اطلاع آنها می رساند.

در مشاغلی که با میزان خطرات بالایی مواجه هستند، امکان نصب دزدگیرهای تحت نظارت پلیس نیز وجود دارد. در این گونه مواقع باید هزینه ای را پرداخت نمود تا سیستم به سامانه پلیس اتصال یافته و وی را از خطر مطلع نماید.

نصب دزدگیر اماکن

جدیدترین نوع دزدگیرهای اماکن به شکل هوشمند طراحی شده اند و دارای یک مانیتور هستند و همچنین امکان کنترل از راه دور آنها وجود دارد.

نحوه نصب دزدگیر اماکن

با توجه به مدل های مختلفی که برای دزدگیر اماکن وجود دارد، شیوه نصب آنها نیز متفاوت است و نیاز به تخصص و دانش فنی بالایی در این زمینه دارد. روش های نصب متفاوتی وجود دارد که بسته به مکان مورد نظر می توان هر یک را مورد استفاده قرار داد. توصیه می شود پیش از خرید دزدگیر اماکن، تحقیقات کافی را انجام داده و با یک مشاور حرفه ای در این زمینه مشورت نمایید.

دزدگیرهای اماکن دارای تعدادی زون هستند که مدیریت کنترل دزدگیر با استفاده از آنها انجام می گیرد. در هر زون باید چشمی هایی را متصل کرد. وصل کردن این چشمی ها نیاز به دانش بالایی داشته و برخی از آنها باید به صورت موازی و بعضی به شکل مستقیم نصب گردند.  

در ادامه آژیر و بلندگوهای دزدگیر باید به دقت نصب شده و نکات مختلفی در حین سیم بندی رعایت گردد. پدال نیز از دیگر اجزای دزدگیر است که در محل های خروجی ساختمان نصب شده و دارای تعدادی سیم خروجی بوده که به صورت شبانه روزی به زون متصل هستند. نصب دتکتور نیز در مرحله بعدی باید انجام گیرد و دائما باید در حالت فعال قرار داشته باشد.

نصب مگنت و نصب باتری نیز از جمله مراحلی است که در هنگام نصب دزدگیر اماکن باید انجام گردد.

رهاورد نیرو با برخورداری از نصاب های حرفه ای و با تجربه قادر به نصب انواع دزدگیرهای اماکن در محل های مختلف بوده و این کار را با رعایت اصول ایمنی و استانداردهای لازم انجام می دهد. نصاب هایی که در این شرکت حضور دارند کاملا قابل اعتماد بوده و تخصص عملی بالایی در این زمینه دارند. آشنایی با تمام برندها و مدل های موجود در دزدگیر اماکن از جمله ویژگی های نصاب ها و تکنسین های رهاورد نیرو است که باعث رضایت صد در صدی مشتریان در طی سال ها فعالیت شده است.

نصب دزدگیر اماکن

معرفی انواع دزدگیر اماکن

دزدگیرهای اماکن در انواع و مدل های مختلفی در بازار وجود دارد که از میان آنها می توان به سیستم های دزدگیر اماکن مبتنی بر آژیر، دزدگیرهای اماکن بر اساس خط تلفن ثابت، دزدگیرهای اماکن تحت شبکه و ... اشاره کرد. البته امروزه استفاده از انواع دزدگیرهایی که قادر به تماس با افراد مختلف هستند از محبوبیت بیشتری برخوردارند و معمولا افراد از این نوع دزدگیرها استفاده می کنند.

 در فرآیند نصب دزدگیر منزل به روش نوین استفاده از پیام رسان و تلفن کننده امری حیاتی محسوب می شود. این تلفن کننده در دو نوع خط ثابت و سیم کارتی تولید می شوند این سیستم با فعال شدن پنل مرکزی توسط وسایل تشخیص یا اعلام هشدار با صاحبین سازمان تماس تلفنی برقرار نموده و به عنوان ابزاری بسیار کاربردی پیشنهاد می شود در کنار پنل مرکزی نصب گردند. برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر در مورد نصب دزدگیر اماکن به رهاورد نیرو (https://rahavardniroo.com) مراجعه فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26799
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید