امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

نشر پیک فدک، بزرگترین مرکز طراحی و تولید تقویم و سررسید با کیفیت بالا و قیمت مناسب


1401/07/27
کد خبر : 25145
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 19 نفر
پارچه ترمو و چرم مورد استفاده در جلد سررسیدهای این مجمـوعه از نوع بسـیار مرغـوب و با کیفیت بوده و طراحی صفحات داخلی آن، علاوه بر ارائه بیشترین محیط نوشتار، توجه هر مشتری را به خود جلب می کند. پایه تقویم رومیزی ها نیز از سخت ترین مقوا ساخته شده و استحکام بالایی دارد و طراحی آن عامه پسند بوده در عین حال بسیار شیک می باشد. تعهد این مجموعه در سال پیش رو، بیش از پیش بوده و توانسته با ارائه کاغذهای دارای گواهینامه بین المللی FSC نقش بسزایی را در حفظ محیط زیست ایفا کند.
انتشارات پیک فدک از چندین بخش قوی تشکیل شده: طراحی، فروش، حسابداری و انبار، که با داشتن پرسنل مجرب، پاسخگو و مسئولیت پذیر مفتخر است بتواند کلیه نیازهای چاپی و تبلیغاتی مشتریان و همکاران گرامی خود را در کوتاهترین زمان ممکن به صورت فوری و با مناسب ترین قیمت در بزرگترین مرکز چاپ و نشر کشور برطرف نماید.
طراحی و تولید تقویم و سررسید

تقویم رومیزی و سررسید اختصاصی

مجموعه پیک فدک در زمینه چاپ محصولات اختصاصی از تجربه و تخصص بالایی برخوردار است، به خصوص در زمینه طراحی و چاپ تقویم رومیزی و سررسید اختصاصی توانسته محصولات با کیفیت تولید و به بازار عرضه کند، همچنین در سال های اخیر با تولید سررسید های پزشکی ( دفتر نوبت دهی ) توانسته در حوزه ی پزشکی نیز خدمت دیگری را به هموطنان عزیز ارائه دهد، بدین ترتیب رضایت مشتریان عزیز باعث شد تا هر ساله با افزایش تیراژ تولید به این کار ادامه دهیم و بتوانیم رضایتمندی شما عزیزان را بیشتر جلب کنیم.
طراحی و تولید تقویم و سررسید

مزاياي استفاده از تقویم رومیزی و سررسيد اختصاصي پيك فدك

1-    پشتيباني حرفه اي و لحظه به لحظه
2-    كيفيت بالاي چاپ و صحافي تضميني: اگر چه كيفيت چاپ بسيار مهم و ملموس است ولي آنچه باعث دوام و ماندگاري يك سالنامه مي‌گردد، كيفيت بالاي صحافي از نوع دوخت تا چسب‌كاري و جنس مواد اوليه مي‌باشد كه فوق‌العاده حائز اهميت مي‌باشد.
3-      تحويل به موقع سفارشات : بايد متذكر شويم كه بيش از 70 نفر پرسنل شركت بصورت مستقيم و جمع كثيري از پرسنل چاپخانه و صحافي تقريبا بصورت شبانه‌روزي، تلاش بي‌وقفه‌اي را ارائه مي‌دهند تا سفارشات اختصاصي بعضا قبل از زمان موعود آماده تحويل گردد.
4-    چك فايل و بر طرف كردن ايرادات فني : که با توجه به حساسیت بالا در محصولات به کمک همکاران متخصص و مجرب تمامی فایل های ارسالی سررسید اختصاصی از طرف مشتری به صورت کامل و با جزئیات چک شده تا محصول نهایی بی نقص باشد.
5-    مبلغ پايين سفارشات اختصاصي : اين مجموعه با در اختيار داشتن شبكه وسيع چاپ و صحافي، قيمت تمام شده خدمات چاپ تقویم رومیزی اختصاصی و سررسيد اختصاصی را به حداقل رسانده تا بتواند رضایت بیشتر شما مشریان عزیز را جلب نماید.
طراحی و تولید تقویم و سررسید

چرا هداياي تبليغاتي پيك فدك؟

•    تجربه چند ساله، توشه راه پيشرفت
یک ضرب المثل قدیمی هست که می گوید کار را باید به کاردان سپرد. انتشارات پيك فدك با سابقه طولانی و درخشانی که در زمینه نشر، چاپ، طراحي و تبليغات علی الخصوص در زمينه توليد هدایای تبلیغاتی شامل سررسید سلفونی ، سررسید اختصاصی ، سررسید چرم لب لاک ، سررسید چرم دوردوخت ، انواع تقویم رومیزی عمومی و تقویم رومیزی اختصاصی ، انواع تقویم دیواری عمومی ، تقویم دیواری اختصاصی و ... را دارد، برای شما شخص یا سازمانی كه در جستجوي يك محصول حرفه‌اي، با قيمت مناسب مي‌باشد، دلايل متعددي براي همكاري و خريد از اين مجموعه ارائه مي‌دهد.

•    تیم قوي طراحي و پشتيباني، پيگير سفارشات شما

مجموعه انتشارات پيك فدك با دارا بودن تيم قوي طراحي و تجربه چند ساله در زمينه هداياي تبليغاتي و نيز استفاده از تجهيزات و نرم‌افزارهاي حرفه اي در زمينه طراحي تقويم ديواري، تقویم روميزي، سررسيد و بويژه پشتيباني و اقدامات قبل از چاپ سررسيدهاي اختصاصي ، شرايطي را فراهم كرده تا مشتريان و همكاران محترم بدون هيچ گونه نگراني در تحويل بدون نقص محصولات و سفارشات اقدام نمايند.
•    ابتكار، خلاقيت، نوآوري سرلوحه هر دوره توليد
از ديگر نقاط قوت این شرکت که ما را از دیگر شرکتهای فعال در زمينه هداياي تبليغاتي، متمایز می سازد داشتن ایده های نو و مبتکرانه در زمينه توليد هداياي تبليغاتي، از جمله سررسيد و تقويم روميزي مي‌باشد كه همراه با خلاقیت در طراحی و استفاده از تجهيزات مدرن طراحي، چاپ و صحافي، هرساله محصولاتي متنوع را توليد مي‌كند. همانگونه که مستحضرید لازمه یک هديه تبليغاتي موثر، نوآوری در طراحي، نوع جنس، كيفيت چاپ، بسته بندي و ... است كه پيشنهاد مي‌كنيم این مهم را به ما بسپارید.
طراحی و تولید تقویم و سررسید

•    قيمت مقرون به صرفه با درنظر گرفتن كيفيت تضميني

مشكلي كه معمولا در بازار حكمفرماست به اين گونه است كه اگر قيمت محصولي پايين باشد، كيفيت آن نيز تعريفي ندارد و از طرفي اگر محصولي داراي كيفيت نسبتا خوبي باشد، قيمت آن كذايي و بالا مي‌باشد. اين مجموعه هر دو فاكتور كيفيت تضميني و قيمت منصفانه را با درنظر گرفتن تحويل به موقع سفارشات، كنار هم آورده است. چرا که این شرکت بخشی از محصولات را تولید می نماید که مشتریان گرامی می توانند از این موقعیت به نفع خود با حذف واسطه استفاده نمایند، همچنین با داشتن بزرگترین شبكه چاپخانه‌ها و صحاف‌هاي حرفه‌اي، در هزینه تمام شده خدمات و محصولات تفاوت چشمیگیری ایجاد نموده است.
•    صداقت، بزرگترين سياست ماست.
•    كيفيت خوب، حداقل حق مشتري است.
•    طرف قرارداد با شركت‌هاي معتبر و سرشناس
براي شخصي كه به يك شركت سفارش هداياي تبليغاتي مي‌دهد مهم است كه اين شركت پيش از اين با چه سازمان‌هاي معتبري كار كرده است.
برخي از مشتريان انتشارات پيك فدك: بانك ملت / بانك صادرات/ بانك آينده / بانك رفاه / اشي مشي/ مازند نور/ سررسيد اختصاصي گيلان و ...
•    توجه ويژه به رضايت مشتري
•    تنوع محصول
•    سررسید 1400
•    سررسید اختصاصی
•    تقویم رومیزی 1400
•    سررسید پزشکی (نوبت دهی)
•    سالنامه
1400


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25145
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید