امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

نرخ کرایه حمل بار به ترکیه چقدر است؟


1401/07/27
کد خبر : 28809
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 15 نفر

یکی از پر درخواست ترین خدمات در زمینه ارسال بار بین المللی، ارسال و حمل بار به ترکیه می باشد. به دلیل همسایگی ایران و ترکیه و شرایط مساعد زندگی در این کشور افراد زیادی تمایل به مهاجرت به شهرهای ترکیه را دارند. مهم ترین و اصلی ترین مساله ای که افراد در هنگام ارسال بار و لوازم منزل به آن توجه دارند، هزینه و نرخ کرایه حمل بار به ترکیه می باشد. معمولا برای ارسال بار به ترکیه از دو روش زمینی و هوایی استفاده می شود، که حمل هوایی بار گران تر و سریع تر و حمل زمینی ارزان تر و محبوب ترین روش ارسال بار و لوازم منزل به ترکیه می باشد.

نرخ کرایه حمل بار به ترکیه چقدر است؟

قیمت کرایه ترانزیت و حمل زمینی بار به ترکیه

همان طور که اشاره شد حمل زمینی بار یکی از محبوب ترین روش ها برای ارسال بار و اثاثیه منزل به ترکیه است. در این روش می توان بارها را به صورت خرده بار و یا با استفاده از کامیون های دربستی ارسال نمود. اگر میزان بار شما کم حجم است توصیه می شود برای کاهش هزینه ها از روش ارسال خرده بار به ترکیه بهره ببرید. برای حمل خرده بار به ترکیه می توانید بار خود را تحویل اتوبوس دهید و یا همراه با بارهای دیگر اشخاص در کامیون، بارگیری و ارسال نمایید. این مورد به نوع وسیله شما برای ارسال بستگی دارد. اگر با شرکت هایی که در زمینه باربری ترکیه فعالیت دارند، تماس بگیرید مشاوره های لازم را به شما ارائه خواهند داد. نرخ کرایه و هزینه ترانزیت بار به ترکیه به عوامل فوق بستگی دارد:

  • میزان و حجم بار مورد نظر برای ارسال

  •    استفاده از خدمات باربری مانند بسته بندی بار و بارگیری برای ارسال به گمرک  

  •  نوع وسیله نقلیه انتخابی برای ارسال بار

  •     میزان ارزش بار و در نتیجه میزان بیمه نامه تعیین شده هزینه های مربوط به گمرک و مالیات اثاثیه منزل(برای ارسال اثاثیه منزل دست دوم، نیازی به پرداخت مالیات نیست و تنها برای لوازم صوتی و تصویری مانند تلویزیون باید مالیات پرداخت نمایید.)


برای استعلام هزینه باربری و ارسال بار به ترکیه می توانید با باربری امیرکبیر، فردین تجارت، رادین لجستیک و تهران بار ترکیه تماس بگیرید.
این باربری ها از معتبرترین شرکت ها در زمینه ارسال بار بین المللی هستند که با سابقه چندین ساله و داشتن پروژهای متعدد در زمینه ارسال بار به خارج از کشور، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.
ارسال بار به استانبول، آنکارا، ازمیر، آلانیا، آنتالیا و ... از خدمات این شرکت ها در زمینه باربری و ارسال بار به ترکیه می باشد.

مراحل ارسال لوازم و اثاثیه منزل به ترکیه

مراحل ارسال لوازم و اثاثیه منزل به ترکیه

از بین بارهای ارسالی به ترکیه، حمل ثاثیه منزل بیشترین حجم درخواست را دارد. برای ارسال اثاثیه منزل به ترکیه این مراحل را دنبال نمایید:

  1.    تماس با شرکت باربری و دریافت مشاوره (برای دریافت لیست باربری های فعال در زمینه حمل بار به ترکیه با شماره 09128443695 تماس بگیرید.)  

  2. انتخاب نوع روش حمل بار بر اساس بار ارسالی و مشخص نمودن زمان ارسال بار  

  3. بسته بندی اثاثیه منزل و یا سایر بارها  

  4. ارسال بار به گمرک و یا فرودگاه و دریافت مجوزهای لازم برای ارسال

  5. صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر

  6. ارسال بار و پیگیری برای سالم رسیدن بار به مقصد


در باربری ترکیه شما می توانید از خدمات حمل بار به صورت درب به درب نیز بهره ببرید. یعنی بارهای شما در منزلتان در ایران تحویل گرفته می شود و در ترکیه توسط پرسنل باربری ترخیص و در آدرس مورد نظر شما در ترکیه تحویلتان می شود.


حمل هوایی و فریت بار به ترکیه


 از دیگر روش های ارسال بار به ترکیه، حمل هوایی و فریت بار می باشد. در این روش هزینه ارسال بار بر اساس میزان وزن بار محاسبه می شود. به همین دلیل برای ارسال بار با وزن بالا اصلا توصیه نمی شود. همچنین برخی از لوازم مانند یخچال منبع ارسال دارند و باید حتما گاز داخل لوله ها خالی شده تا اجازه ارسال انواع یخچال صادر شود. فریت بار هوایی به ترکیه برای این موارد مورد استفاده قرار می گیرند:

  1. ارسال بار با وزن کم  

  2. ارسال بار با ارزش بسیار بالا   

  3. ارسال بارهایی که می خواهیم در سریع ترین زمان به ادرس مورد نظر ارسال شود.


هزینه فریت بار به ترکیه بسته به اینکه شما قصد ارسال بار به کدام شهر را دارید، متغییر است. همچنین ارسال بار از شهرستان های ایران به ترکیه گران تر از ارسال بار از تهران به ترکیه می باشد.

حمل هوایی و فریت بار به ترکیه

بسته بندی اثاثیه منزل 

فرقی نمی کند به کدام شهر ترکیه قصد ارسال بار را دارید و یا حتی کدام کشور، مهم ترین مساله در ارسال بار بین المللی بسته بندی دقیق و اصولی با استفاده از تجهیزات مقاوم است تا به لوازم و سرمایه شما کوچکترین آسیبی وارد نشود. امر بسته بندی را بهتر است به پرسنل مجرب باربری ها بسپارید. زیرا این افراد تجربه فراوانی در این زمینه دارند و حتی برخی از باربری ها از ارسال باری که خودشان بسته بندی نکردند، خودداری می کنند. قطع به یقین بسته بندی غیر اصولی، موجب آسیب رسیدن به بارهای شما می شود اما اگر از بسته بندی اصولی استفاده نمایید که توسط پرسنل باربری انجام شده در طولانی ترین مسیر ها نیز آسیبی به بارهای شما وارد نخواهد شد. 
برای بسته بندی بارهای بین المللی باید از کارتن های حمل بار محکم، چسب، فوم و در صورت نیاز از جعبه های چوبی برای بارهای بسیار ظریف استفاده نمود.


ارسال بار به استانبول


استانبول از مهم ترین شهرهای ترکیه می باشد که به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم شده است. برای ارسال بار به این شهر و یا دیگر شهرهای ترکیه تنها کافی است با باربری ایران به ترکیه تماس بگیرید. شرکت های باربری بین المللی برای ارسال بار به تمام شهرهای ترکیه از خدمات بیمه نامه بین المللی بهره می برند، تا مشتریان دیگر نگران ارسال بار و آسیب رسیدن به بارهایشان نباشند. اگر مشکلی برای بارها پیش آید بیمه تمام خسارت را پرداخت خواهد نمود. برای ارسال بار به استانبول نیز مانند دیگر شهرهای ترکیه می توان از روش حمل هوایی و زمینی بهره برد.
برای ارسال زمینی بار به استانبول، بار و لوازم شما با استفاده از کامیونت و تریلی های ترانزیت به صورت زمینی به مرز بازرگان ارسال و سپس به استانبول فرستاده می شوند.


آیا ارسال اثاثیه منزل به ترکیه توصیه می شود؟


همان طور که در ابتدا مقاله اشاره شد بیشتر بارهای ارسالی به ترکیه را اثاثیه و لوازم منزل تشکیل می دهد. اما آیا ارسال لوازم منزل به ترکیه توجیح اقتصادی دارد و یا بهتر است اثاثیه را در ایران بفروشیم و در ترکیه اقدام به خرید لوازم جدید نماییم؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم خرید لوازم منزل در ترکیه برای شما بسیار گران تمام می شود و همواره توصیه می شود اگر تمایل به زندگی دائمی در ترکیه را دارید تمام لوازم مورد نیاز و اثاثیه منزل را با خود به همراه ببرید.
شاید در ابتدا، هزینه ارسال بار توسط یک شرکت باربری معتبر برای شما گران به نظر برسد اما با کمی تحقیق و تامل در خواهید یافت برای سالم رسیدن بارهایتان پرداخت این هزینه، معقول و ارزش دارد.


جمع بندی:


هزینه ارسال بار و لوازم منزل به ترکیه از مهم ترین فاکتورها برای حمل بار می باشد. این هزینه بسته به میزان بار و نوع روش حمل مشخص می شود. به دلیل همسایگی ایران و ترکیه ارسال بار زمینی بسیار محبوب و ارزان می باشد و تقریبا اکثر افراد تمایل دارند از حمل زمینی و خدمات ترانزیت بار به ترکیه بهره ببرند.
برای استفاده از خدمات باربر ترکیه و استعلام هزینه ها با شماره 09128443695 تماس بگیرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28809
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید