امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

نحوه خرید اقساطی گوشی آیفون


1401/07/27
کد خبر : 27001
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 20 نفر

گوشی آیفون یکی از محبوب ترین برند های تلفن همراه است، این گوشی شامل سیستم عامل آی او اس می ‌باشد و ویژگی های زیادی دارد، متاسفانه به علت مشکلات اقتصادی، هزینه خرید گوشی آیفون بسیار بالاست و این امکان برای همه افراد جامعه وجود ندارد. بنابراین شما می توانید با خرید اقساطی گوشی، در طی چند ماه هزینه آن را پرداخت کرده و صاحب گوشی آیفون مورد علاقه خود شوید.

ویژگی های گوشی آیفون و شرایط خرید آن

گوشی آیفون ویژگی های زیادی دارد، دانلود برنامه های مخصوص این گوشی، تنها از طریق اپ استور امکان پذیر است و این برنامه ها با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد. گوشی آیفون امکان دانلود از سایت ها را ندارد، این را هم می توان ویژگی دانست، چرا که عدم وجود امکان دانلود باعث جلوگیری از احتمال هک شدن و انتقال ویروس می ‌شود.


 خرید اقساطی گوشی آیفون


 شرکت اپل اعلام کرده که هیچگونه برنامه ای به منظور از بین بردن ویروس (آنتی ویروس) برای گوشی آیفون برنامه نویسی نشده است. چون احتمال گرفتن ویروس در این گوشی ها صفر درصد می ‌باشد. سیستم عامل گوشی آیفون بسیار ساده است و به راحتی امکان دسترسی به هر فضایی را به شما می دهد.
خرید اقساطی گوشی آیفون به دلیل گران بودن و یا کالای لوکس شناخته شدن در همه جا وجود ندارد و تنها بعضی از فروشگاه ها خرید اقساطی گوشی را برای مشتری های خود امکان پذیر کردند.

نحوه خرید گوشی موبایل اقساطی

خرید اقساطی گوشی در تمامی مناطق، با توجه به شرایط متفاوت است، به این معنی که در یک فروشگاه خرید و فروش موبایل ممکن است به کل امکان خرید گوشی موبایل به صورت قسطی وجود نداشته باشد، در فروشگاه لوتوس این امکان وجود دارد، همه چیز ابتدا بسته به نوع گوشی و هزینه تمام شده آن بستگی دارد.


 خرید اقساطی گوشی آیفون


اینکه شما برای هزینه اولیه خرید گوشی موبایل چه مقدار کنار گذاشتید، در چه مدت زمانی قادر به پرداخت آن هستید، و هرماه چه مبلغی را باید پرداخت کنید، همه مواردی است که در نحوه خرید گوشی موبایل به صورت قسطی اهمیت دارد.
برای مثال اگر شما کاندید خرید گوشی موبایل اپل 12 پرو مکس باشید، باید مبلغ 40 میلیون تومان پرداخت کنید؛ البته نه به صورت یکجا، شما می توانید نصف این مبلغ را پرداخت و مابقی را به صورت اقساطی در طی 8 الی 12 ماه پرداخت کنید.
مثالی که در بالا گفته شد، با توجه به شرایط خرید گوشی موبایل برای فروشنده و خریدار فرق می کند، و ممکن است گاهی برای خرید اقساطی گوشی نیاز به ضامن داشته باشید.

خرید اقساطی گوشی با ضامن

ضامن به معنی کسی یا چیزی است که ضمانت حسن انجام کار شما را می دهد، برای مثال در خرید گوشی موبایل، فروشنده ریسک این را نمی‌کند که گوشی چهل میلیون‌ تومانی را بدون ضامن و تسویه کامل در اختیار شما قرار دهد. بنابراین نیاز به وجود ضمانت است، چه شخص حقیقی، چه سفته، چه چک، فیش حقوقی و یا هر چیز دیگری که مورد قبول فروشنده برای خرید گوشی موبایل باشد و خیال او را از بابت هزینه راحت کند.


خرید اقساطی گوشی آیفون

خرید اقساطی گوشی آیفون

برای خرید اقساطی گوشی آیفون ابتدا باید مدل گوشی را انتخاب کنید، آیفون هر سال مدل های جدیدی را به بازار ارائه می دهد از مدل های کوچک گرفته تا متوسط و بزرگ که نام آنها را آی پد گذاشته اند. مدل های آیفون x و آیفون 11 و 12 به صورت پرومکس هم وجود دارد، و فرق آنها در کیفیت دوربین و حافظه داخلی، رنگ بندی و .. است.
اپل همیشه گوشی آیفون با رنگ بندی های خاص و ویژه را وارد بازار ‌کرده و هزینه آن را کمی بالاتر قرار می دهد تا افرادی که علاقه‌مند به خرید گوشی موبایل خاص هستند از این ویژگی برخوردار شوند. گوشی آیفون با حافظه جانبی 16، 32، 64، 128، و 256 گیگ طراحی و تولید می‌شوند.

کلام آخر

با افزایش ناگهانی قیمت ها توانایی خرید گوشی موبایل برای مردم پایین آمده، ولی قطعا خرید گوشی موبایل در دنیای امروز امری ضروری است، چرا که دنیا، دنیای ارتباطات است و اگر متصل به آن نباشیم از خیلی چیزها عقب خواهیم ماند، به همین دلیل فروشگاه اینترنتی لوتوس (https://lotuslaptop.com) امکان خرید اقساطی گوشی آیفون را برای مشتریان قرار داده تا همه بتوانند با استفاده از ویژگی های آن با دنیای علم و تکنولوژی بیشتر آشنا شوند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27001
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید