امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

نحوه استفاده از خوشبو کننده ایفل


1401/07/27
کد خبر : 28295
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 15 نفر

خوشبو کننده هوا برند ایفل

میل به زیبایی بی شک به عنوان یکی از امیال همه انسان هاست، بی شک استشمام بوی خوش از محیط پیرامون می تواند بر شادابی و نشاط افراد تاثیر مستقیم داشته باشد. از این رو علاقه مندی به قرار گرفتن در فضای آرامش بخش تاثیر گرفته از خوشبو کننده ها به عنوان یکی از شاخص های مهم در زیبایی شناسی و آرامش روانی افراد به شمار می رود.


 خوشبو کننده هوا


وجود این نیاز سبب پیدایش محصولات زیادی برای پاسخ گویی به این نیاز شده است. یکی از معروف ترین برند های تولید کننده خوشبو کننده هوا، ایفل است که متعلق به کشور ترکیه بوده و محصولات آن مستقیما وارد کشور می شود. خوشبو کننده ایفل دارای چوب هایی است، که درون ظرف محتوی خوشبو کننده قرار داده می شود.
پس از قرار گرفتن چوب های درون اسانس با شروع فرایند تبخیر بوی خوشایند اسانس در هوا منتشر شده و محیط را خوشبو می سازد. این رایحه مطبوع ایجاد شده در هوا باعث احساس شادابی و طراوت در افراد می شود.
همانطور که ذکر شد در بسته بندی این دسته از محصولات 4 عدد چوب مخصوص نیز وجود دارد که با استفاده از آنها امکان مصرف محصول فراهم می شود. تعداد قرارگیری چوب ها در ظرف محتوی مایع  مشخص کننده میزان خوشبو کنندگی هوا و شدت رایحه خواهد بود. خوشبو کننده های ایفل دارای قدرت بالایی در پخش رایحه و همچنین ماندگاری بالا در استفاده هستند. در واقع تا زمانی که اسانس درون شیشه تمام نشده رایحه محصول باقی خواهد ماند.
از این محصولات می‌توان برای خوشبو سازی مکان های مختلفی مانند سرویس های بهداشتی، آرایشگاه و فرشگاه ها، کافی شاپ، اتاق خواب و یا کار و بسیاری موارد دیگر استفاده نمود.
نمای ظاهری محصول زیبا بوده و از این رو، در کنار ایجاد رایحه مطلوب، به محل مورد نظر جلوه جذاب تری نیز می دهد. محصولات این برند در دو حجم 55 میلی لیتر و 110 میلی لیتر ارائه می شوند و امکان خریداری آنها وجود دارد. لازم به ذکر است که مانند هر محصول دیگر در صورتی که نحوه صحیح استفاده از محصول رعایت نشود، ممکن است نتیجه دلخواه و مطلوب را نداشته باشد. بنابر همین موضوع در ادامه به ارائه نحوه استفاده از خوشبو کننده ایفل پرداخته می شود.


 خوشبو کننده هوا

نحوه استفاده از خوشبو کننده هوا ایفل

برای استفاده از این محصولات باید از نحوه صحیح مصرف آنها اطلاعات کافی داشت. همچنین برای تنظیم شدت رایحه اسانس باید به نکاتی توجه شود که در ادامه ذکر شده است:
•    جهت استفاده از این محصول ابتدا باید درپوش خارجی را باز کرده و سپس درپوش داخلی را برداشته و مجددا درپوش خارجی روی محصول قرار داده شود.
•    4 عدد چوب درون محصول قرار داده شده که باید درون اسانس گذاشته شود. بر اساس متراژ فضا و بزرگی آن می توان از 1 الی 4 چوب استفاده نمود. هر چه تعداد چوب های قرار داده شده درون شیشه اسانس بیشتر باشد، شدت رایحه بیشتر بوده و هر چه کمتر باشد، رایحه ملایم تر منتشر خواهد شد. بنابراین با توجه به مکان مورد نظر و بزرگی فضای آن انتخاب با خود فرد خواهد بود.
•    مایع درون شیشه یا همان اسانس خوشبو کننده به آرامی در طول چوب ها بالا رفته و موجب معطر شدن فضا می شود. رایحه به صورت ماندگار و یکنواخت دائما در حال انتشار خواهد بود، تا زمانی که مایع درون شیشه به اتمام برسد.


 خوشبو کننده هوا

مزایای استفاده از خوشبو کننده هوا ایفل

مشخصا هدف از استفاده از خوشبو کننده های هوا واضح است اما چرا ایفل؟ این برند چه مزیت هایی را در محصولات خود لحاظ کرده است؟ موارد زیر پاسخ این پرسش هستند:
1.    این دسته از محصولات با توجه به ماندگاری بالایی که دارند مقرون به صرفه بوده و نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار مدت زمان بیشتری قابل استفاده هستند.
2.    خوشبو کننده های هوای ایفل در رایحه های متنوع و عامه پسندی ارائه شده و قادر به پاسخ گویی به همه سلیقه ها هستند.
3.    دیگر مزیت این دسته از محصولات این است که در ترکیبات آنها الکل چرب نیز وجود داشته و این موضوع موجب ایجاد خاصیت ضدعفونی کنندگی محیط در آنها می شود.
4.    از این محصولات می توان در ادارات و محیط های کاری، سرویس های بهداشتی، اتاق خواب و سایر بخش های منزل استفاده کرد که نه تنها باعث ایجاد بوی مطبوع می شوند، بلکه رایحه های ناخوشایند ناشی از مواردی مانند سیگار، رطوبت، فاضلاب و... را نیز از بین می برند.
5.    رایحه ایجاد شده توسط خوشبو کننده های ایفل بسیار ماندگار بوده و تا هفته باقی می ماند و علاوه بر آن، سرعت بالایی در نابودی بوهای نامطبوع فضا داشته و سریعا آنها از بین می برد.
6.    این محصول در بسیاری از محیط ها مانند پذیرایی، اتاق کار، کتابخانه، سرویس های بهداشتی منزل و یا ادارات، و همچنین راهرو های مجتمع های مسکونی و اداری قابل استفاده است.
7.    این محصول در رایحه های متنوعی ارائه می شود. این رایحه ها علاوه بر خوشبو سازی هوا، در ایجاد حس آرامش و همچنین تقویت اعصاب موثر هستند. علاوه بر این، آرامش روانی ایجاد شده موجب کاهش فشار های روحی و فکری و همچنین خستگی ناشی از این موارد می شود.
8.    نکته لازم به ذکر در رابطه با محصولات برند ایفل این است که دارای تمامی استاندارد های بهداشتی لازمه بوده و با محیط زیست نیز سازگار هستند. بنابراین امکان استفاده از آنها با آسودگی خیال کامل برای افراد وجود دارد.

راهنمای خرید خوشبو کننده ایفل

با توجه تقاضای بالای خرید این خوشبو کننده، نمونه های تقلبی زیادی از این محصول در بازار وجود دارد، این موضوع سبب شده است که حساسیت در زمان خرید خوشبو کننده  بالاتر از حد معمول باشد. اصالت محصول خریداری شده موضوعی است که می تواند بسیار اهمیت داشته باشد. از این رو در زمان خرید این محصولات توجه زیادی به معتبر بودن فروشگاه و برند می شود. برف پاییزه به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان این محصولات ، اصالت کالا و همچنین قیمت مناسب برای خرید این محصولات را تضمین میکند، تا علاقه مندان بتواند با قیمت مناسب و بدون نگرانی از کیفیت و اصالت کالا، خرید خود را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع خوشبو کننده و اسانس می توانید به فروشگاه آنلاین برف پاییزه در این لینک مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28295
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید