امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

موقعیتی برای تبلیغات آژانس های مسافرتی با 7 ویژگی بی نظیر


1401/07/27
کد خبر : 28252
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 15 نفر

تبلیغات آژانس  های مسافرتی به شیوه های گوناگونی انجام می شود. پلتفرم تبلیغاتی «دستی بر ایران» با ابتکاری خاص، بسته های اسپانسری ویژه ای را برای آژانس های مسافرتی طراحی کرده است که 7 ویژگی بی نظیر در خود دارد. این تبلیغات در قالب خدماتی مانند برندینگ، سئو، نمایش بنر، و حتا ذکر نام آژانس های مسافرتی در منوی سایت می شوند.

برای اینکه چنین مجموعه مفیدی در اختیار این فعالان حوزه گردشگری قرار گیرد، خدمات مزبور تحت عنوان بسته های اسپانسری آژانس های مسافرتی معرفی شده اند. لازم به ذکر است که 10 آژانس مسافررتی به عنوان مجریان برتر تورهای داخلی و 10 آژانس دیگر به عنوان مجریان برتر تورهای خارجی معرفی می شوند. به عبارت دیگر، تعداد کسانی که می توانند در این فهرست قرار گیرند، به 20 مورد محدود می شود.

بسته های اسپانسری تبلیغات آژانس  های مسافرتی


بخش فارسی دامین قدیمی www.destinationiran.com با نام «دستی بر ایران» از ابتدای سال 1399 فعال شده است و در همین مدت موفق به جذب اعتماد بزرگان عرصه گردشگری شده است. امروز وب سایت هایی نظیر علی بابا، رسپینا 24، فلایتیو، کجارو، سلام پرواز، هومسا، اسنپ تریپ، فلای تودی، ... از خدمات این وب سایت استفاده می کنند.

بسته های اسپانسری تبلیغات آژانس های مسافرتی شامل دو مرحله می باشند:

1)    بسته اسپانسری ماه اول: در ماه نخست راه اندازی این بسته، یک خدمت اضافه ارائه می شود که انتشار یک رپورتاژ آگهی برای آژانس اسپانسر می باشد. در ماههای بعد، این اقدام اختیاری است. برای راه اندازی تبلیغات آژانس های مسافرتی، نیاز هست که حداقل یک رپورتاژ آگهی منتشر شود تا صفحه اختصاصی آنها خالی نماند.
2)    بسته اسپانسری ماهیانه: پس از ماه نخست، دیگر الزامی به ارسال رپورتاژ آگهی از جانب آژانس ها وجود ندارد. با وجود این، انتشار مکرر به معنای حضور پررنگ تر کسب و کارها در پلتفرم «دستی بر ایران» می باشد.

7 ویژگی بی نظیر تبلیغات آژانس های مسافرتی در دستی بر ایران


این ویژگی ها که در زمینه های گوناگون به آژانس های مسافرتی کمک می کنند، عبارتند از:

1. درج لینک فالو به سایت آژانس در صفحه بهترین آژانس های مسافرتی


با جستجوی صفحه "بهترین آژانس های مسافرتی ایران" یا عبارت هایی مشابه، شما این صفحه از سایت «دستی بر ایران» را در صدر نتایج گوگل خواهید یافت. بنابراین، سایت شما در ردیف بهترین ها، برترین ها و معتبرترین های ایران قرار خواهد گرفت. می توان گفت که همین یک ویژگی به تنهایی کافی است تا شما تصمیم خود را برای سفارش بسته اسپانسری تبلیغات آژانس های مسافرتی نهایی کنید.

در این صفحه، نام آژانس شما به صفحه نخست سایت تان لینک می شود. نوع لینکی که خواننده را به سایت شما می برد، «فالو» است و به سئوی سایت شما کمک بسیاری می نمایید. دلیل این امر هم در نوع لینک نهفته است و هم در این امر که سایت «دستی بر ایران» یک سایت گردشگری است که به سایت گردشگری شما لینک می دهد.

2. انتشار 3 بنر تبلیغات تورهای داخلی و/یا خارجی


آژانس های مسافرتی اسپانسر می توانند سه بنر در صفحه های تورهای سایت «دستی بر ایران» منتشر نمایند. این صفحه ها (تورهای داخلی و تورهای خارجی) میزبان بنرهای تبلیغاتی تورهای شما خواهند بود که لینک مستقیم به تور مربوطه در سایت شما خواهند داشت.

به عبارت دیگر، تورهای شما در یک پلتفرم تبلیغاتی منتشر می شوند که بابت ارجاع لید (مشتری بالقوه)، تقاضای کمیسیون همکاری نیز نخواهد داشت. تبدیل لید به مشتری با شماست و بستگی به تنظیمات صفحه فرود آژانس مربوطه دارد.

3. نمایش لوگوی شما در کلیه صفحات سایت


با سفارش بسته تبلیغات آژانس های مسافرتی، لوگوی سایت شما در پایین کلیه صفحات سایت و قبل از فوتر قرار می گیرد. این لوگو به صفحه اختصاصی شما در سایت «دستی بر ایران» لینک می شود. بنابراین، بازدیدکنندگان سایت که بر روی لوگوی شما کلیک می کنند، وارد این صفحه می شوند، با کسب و کار شما آشنا می شوند، و می توانند مستقیما با خود شما تماس برقرار نمایند.

4. ایجاد صفحه اختصاصی دائمی برای آژانس شما


در ابتدای این صفحه که در ویژگی فوق به آن اشاره شد، لوگو، عنوان و زمینه فعالیت شما را نمایش می دهد. سپس در یک پاراگراف مختصر، فعالیت عمده شما را معرفی می کند. در زیر آن پاراگراف، راههای تماس مستقیم با شما و لینک به صفحه نخست سایت تان به نمایش گذاشته می شود.

جالب است بدانید که رپورتاژ آگهی های شما، به ترتیب و از جدیدترین به قدیمی ترین آنها در همین صفحه و صفحه های پس از آن به نمایش درخواهند آمد. به همین دلیل، در ابتدای این متن اعلام شد که در ماه نخست نیاز به انتشار یک رپورتاژ آگهی دارید.

شایان ذکر است که اگر شما قبلا نسبت به خرید رپورتاژ آگهی در دستی بر ایران اقدام کرده اید، دیگر نیازی به سفارش بسته ماه اول ندارید. راهکار شما سفارش بسته ماهیانه است که قیمت کمتری هم دارد.

5. به اشتراک گذاری رپورتاژ آگهی های شما در لینکدین


به دلیل آن که شما اسپانسر سایت دستی بر ایران هستید و ماهیانه از این پلتفرم تبلیغات گردشگری حمایت مالی می کنید، به خدمت رپورتاژ آگهی های شما یک ویژگی دیگر هم اضافه می شود: رپورتاژ آگهی شما با بیش از 4000 فالوور در سایت حرفه ای لینکدین به اشتراک گذاشته می شود. این تعداد رقمی است که در حال حاضر وجود دارد و رو به افزایش می باشد.

6. معرفی شما به عنوان اسپانسر در منوی اصلی سایت


با سفارش تبلیغات آژانس های مسافرتی، نام کسب و کار شما در منوی اصلی سایت و تحت عنوان اسپانسر قرار داده خواهد شد. به عبارت دیگر، سایت «دستی بر ایران» شما را در اعتبار خود سهیم می کند. با دریافت این ویژگی، این امکان برای کسب وکار شما فراهم می شود که بازدیدکنندگان سایت بتوانند از کلیه صفحات نام شما را ببینند، بر روی آن کلیک کنند، و وارد صفحه اختصاصی شما گردند.

7. دریافت تخفیف ویژه در رپورتاژهای بعدی


به همان دلیلی که پیشتر هم ذکر شد، چون حامی مالی سایت «دستی بر ایران» هستید، هنگام سفارش رپورتاژ آگهی، تخفیف ویژه دریافت خواهید کرد. دستی بر ایران مصمم است که همواره به پاس قدردانی از شما، تخفیفی به میزان 20% از قیمت اعلام شده برای رپورتاژ آگهی ها در سایت را به اسپانسرهای خود ارائه نماید.

علت دیگر این امر آن است که علاقه مندان به بسته های این تبلیغات آژانس های مسافرتی تشویق شوند تا خبرهای بیشتری از کسب و کارشان را در «دستی بر ایران» منتشر نمایند. انجام این کار کمک می کند که بیشتر دیده شوید و از سایر رقبا متمایز گردید.

چرا باید از پلتفرم «دستی بر ایران» استفاده کنید؟


دامین سایت «دستی بر ایران» بسیار قدیمی است که این خود از مزایای این پلتفرم می باشد. دامین مزبور از سال 1381 ثبت شده و با محتوای انگلیسی فعال بوده است. فعالیت بخش انگلیسی سایت شامل اطلاع رسانی در زمینه میراث فرهنگی و میراث طبیعی ، و نیز ارائه تورهای ورودی می باشد.

خدمات بخش فارسی این سایت که با نام «دستی بر ایران» فعالیت می کند، صرفا محدود به ارائه خدمات بازاریابی و تبلیغات است. در واقع، «دستی بر ایران» هیچگونه خدمات گردشگری به گردشگران ایرانی ارائه نمی کند. در عین حال، این رسانه توسط کسانی اداره می شود که بیش از دو دهه در زمینه گردشگری فعالیت داشته اند.

اکنون این سکوی مقتدر بازاریابی، در یک موقعیت بی نظیر با تبلیغات آژانس های مسافرتی در خدمت شماست تا در بین معدود کسب و کارهای موفق این حوزه قرار گیرید. به خاطر داشته باشید که تنها 20 آژانس مسافرتی می توانند اسپانسر با تبلیغات «دستی بر ایران» شوند و این بسته ها را سفارش دهند. توصیه می کنیم با تعهدی ماندگار، همین امروز برای رزرو جایگاه خود در آین پلتفرم اقدام نمایید و بسته های اسپانسری آژانس های مسافرتی را سفارش دهید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28252
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید