امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

موسسه اعزام دانشجو آرتا علم چیستا


1401/07/27
کد خبر : 26056
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر

در واقع پیدا کردن کشور، شهر و دانشگاه یا کالج مناسب جهت تحصیل برای همه از جمله دانش آموزان و دانشجویان تصمیمی مهم و آینده ساز در زندگی آنها می باشد. در این مسیر شناختن موسسات مجاز اعزام دانشجو که دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند، اولین قدم می باشد. قبل از هر اقدامی از موسسه مورد نظر بخواهید مجوز رسمی که از وزرات علوم دریافت کرده است را به شما ارائه بدهند. به طور کلی یک موسسه معتبر اعزام دانشجو، باید بتواند با درنظر گرفتن دقیق از شرایط زندگی و تحصیلی شما و با استفاده از اطلاعات کامل و جامعی که در مورد دانشگاهها و کشورهای مورد نظر شما برای تحصیل دارید آنها را به طور دقیق انتخاب و در اختیار شما قرار بدهد . در واقع این کار بهترین، راحت ترین، کم هزینه ترین و مسیر روشن برای انتخاب شما می باشد.
یکی از موسساتی که در ایران با مجوز وزرات علوم و تحقیقات فناوری دانشجو در این زمینه فعالیت دارد موسسه آرتا علم می باشد . این موسسه دارای ئو شعبه در تهران و اصفهان می باشد و آماده پاسخگویی به متقاضیان و خانواده های محترم ایشان را دارد . این موسسه دارای 17 سال سابقه درخشان و عالی بوده و مشاورین این موسسه همگی کارآمد و با تجربه می باشند. همانطور که گفتیم این موسسه دارای مجوز رسمی می باشد از توانمندی های این موسسه می توان در قبولی صد در صد دانش آموزان و دانشجویان نام برد و به پشتوانه سالها تجربه و رضایت با بیش از صدها کالج و دانشگاه همکاری دارند. پس از قبولی و گرفتن بورسیه تحصیلی و اقامت برای تحصیل در کشور های مورد نظر همه این افراد از طرف خانواده و موسسه حمایت و همراهی می شوند.
یکی از امتیازهای که این موسسه برای متقاضیان عزیز قائل شده است پرداخت شهریه مراکز آموزشی به صورت اقساط می باشد. از دیگر امتیازهای آرتا علم مشاوره تحصیلی در خارج از کشور به افرادی می باشد که قصد دارند تحصیالت خود را در کشورهای دیگر ادامه بدهند. این مشاوره در مورد انتخاب یک کالج یا یک دانشگاه برای تحصیل و انتخاب یک رشته مناسب است که این امر اگر به صورت اصولی انجام شود میتواند تاثیر بزرگی بر آینده شغلی و زندگی افراد بگذارد.
یکی از نگرانی های که این دانش آموزان و دانشجویان در ابتدای این راه دارند ، انجام مراحل اقدام و اخذ پذیرش در کالج و دانشگاه های معتبراست . متقاضیان عزیز تقاضا دارند که بر اساس علاقه و شرایط تحصیلی خود بتواند از مراکزآموزشی معتبر پذیرش بگیرند . در حقیقت برای رسیدن به اهداف خود می تواند از موسسه آرتا برای مقاطع مختلف تحصیلی از صفر تا صد که دارای کارشناسان حرفه ای هستند کمک بگیرند . البته مدت زمان دریافت پذیرش تحصیلی اصولا بین 1 تا 4 هفته به طول می انجامد. یکی دیگر از کارهایی که موسسه آرتا برای این دانشجویان بعد از تایید تمام مدارک دانشجو و صدور نامه پذیرش اخذ ویزا می باشد .این موسسه دارای سالها تجربه می باشد و توانسته در صدها پرونده برای گرفتن ویزا موفق شود.


یکی دیگر از خدمات این موسسه ، برگزاری کلاس های زبان خارجی به صورت خصوصی حضوری و آنلاین می باشد. این موسسه به این افراد کمک می کند تا بتواند زبان مربوطه را یاد بگیرند تا در کشور مقصد بتوانند به راحتی ادامه تحصیل دهند. اقداماتی که این موسسه برای گرفتن ویزا انجام می دهد به شرح زیر است :
-  تعیین وقت سفارت
- تکمیل فرم ویزا مورد نظر
 - ارائه مدارک مربوط به سکونت در ابتدای ورود
 - فراهم کردن مدارک دارایی مالی یا همان حساب بانکی
-ارائه مشاوره جهت اسناد و مدارک هویتی
 - ارائه مدارک حمایت کننده مالی در حین تحصیل
-  ارائه مدارک و دلایل معتبر و اعتماد کردن برای بازگشت به کشور
- کمک در پرداخت هزینه ویزا یکی از خدماتی که موسسه آرتا با داشتن تجربه در این حیطه دارد اسکان دانشجویان می باشد که اطلاعات لازم را به دانشجویان و والدین محترم آنها در مورد چگونگی محل زندگی آنها ارائه می دهند و براین اساس طبق بودجه خانواده به همه معرفی می شود. البته این اسکان به دو صورت : یکی اینکه یک اتاق در یک خانه را اجاره می کنند و با صاحب خانه در آنجا زندگی می کنند ،دوم گرفتن خواب دانشجویی می باشد .البته همه باید تایید از تمام مراجع قانونی آن شهرباشد.
 
موسسه آرتا علم چیستا با اطمینان این مراکز را برای دانشجویان انتخاب می کنند. بعد از گرفتن و اخذ ویزای تحصیلی، موسسه هماهنگی الزم برای پیشواز در فرودگاه که آخرین قدم برای اعزام دانشجویان می باشد را انجام می دهد . دانشجویان اطلاعات  پرواز خود را در اختیار موسسه قرارداده و مسئولین آرتاعلم هماهنگی لازم  را با مراکز آموزشی انجام داده و در ابتدای ورود دانشجویان به کشورنماینده کالج یا مرکز آموزشی با دردست داشتن اطلاعات آنها به استقبال این افراد آمده و دانشجویان را تا محل سکونت آنها همراهی می کند .
آیا تا حال خواستید به صورت توریستی برای گردش و تفریح به کشوری سفر کنید ؟ اگر در این باره کمک خواستید می توانید از موسسه آرتا علم کمک و یاری بخواهید . این موسسه در همه حال آماده همکاری با شما برای دریافت ویزای توریستی می باشد. این موسسه کمک می کند تا 60 درصد بورسیه تحصیلی در کالج های منتخب انگلستان را داشته باشید .
 بدین منظور در این موسسه آرتاعلم مشاورین هستند که آماده خدمات رسانی و مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند .تلفن های تماس با این مشاورین در این قسمت آمده است که شما می توانید با تماس با آنها سوالات خود را از آنها پرسیده و در این باره از آنها مشاوره بگیرید. 021-22390047
021-22392410  اکنون شما میتوانید از طریق آدرس زیر و یا تلفن های ذکر شده در زیر و ایمیل و پر کردن فرم ارتابط با ما که ذکر کرده ایم با موسسه آرتا علم تماس و ارتباط برقرار کنید. دفتر مرکزی آرتا علم آدرس : تهران - بلوار اندرزگو - برج تیام - طبقه 4 - واحد 10


برچسب ها :
# اعزام دانشجو

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26056
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید