امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ


1401/07/27
کد خبر : 28499
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 11 نفر

امروزه روش های بسیاری برای مهاجرت افراد به کشورهای مختلف وجود دارد ولی بعد از سال 2013 ویزای استارتاپ کانادا مورد توجه عموم قرار گرفت. این برنامه در جهت پررنگ کردن ایده های خلاقانه افراد ایجاد شده است. استارتاپ یک شیوه نوین بیزینس است که کشورهای پیشرفته از جمله کانادا این برنامه را به خوبی اجرا می کنند.
خلاقانه بودن استارتاپ مهم ترین ویژگی آن است. یک استارتاپ خلاق می تواند با ایجاد تفاوت در مرحله عملی و تکنیکی از ایده های دیگری ایجاد شود.
به دلیل شرایط زندگی خوب و پاسپورت قوی، ویزای استارت آپ کانادا امروزه مورد توجه ساکنان مناطق آسیایی واقع شده است و دارای اهمیت چشمگیری است.
استارتاپ ویزای کانادا منجر به دریافت اقامت دائم این کشور می شود و این باعث جلب توجه علاقه مندان به مهاجرت شده است.


مزیت‌های دریافت استارتاپ ویزای کانادا چیست؟

کانادا یکی از پیشرفته ترین کشورهای حال حاضر دنیا است. کانادا در تلاش است از سرتاسر جهان افرادی را که می توانند موقعیت های شغلی ایجاد کنند را جذب کند و تمرکز کانادا بر روی کارآفرینی است.
سطح رفاه در این کشور بالا است و موقعیت مناسبی برای افرادی که به دنبال مهاجرت به کانادا هستند ایجاد می شود.
ویزای استارت آپ کانادا بیشتر به ماهیت طرح، خلاقانه بودن و قیاس پذیری آن توجه می کند و محدودیتی در پذیرش استارت آپ ندارد. کانادا حداکثر تا 5 نفر از عضو یک شرکت را قبول می کند که این میزان در بیشتر کشور ها حدود 3 نفر است.
در صورت پذیرفته شدن طرح استارت آپ شما،کانادا اقامت دائم به متقاضی ها اعطا می کند.  اگر بعد از دریافت اقامت دائم شرکت با ورشکستگی مواجه شود اقامت دائم شما از جانب دولت کانادا سلب نخواهد شد.
زمان دریافت اقامت دائم، بعد از دریافت نامه حمایتی اگر اقدام به دریافت اقامت دائم کرده باشید، تقریبا 12 ماه تا 2 سال طول می کشد.
موسسات حقوقی قوه ارتباطات قوی ای دارند تا این مراحل را سرعت ببخشند. موسسه وکیلیو نیز با توجه به تجربه کاری خود در زمینه ویزا، مانند ویزای استارتاپ هلند و... موکلین بسیاری را در جهت تحقق اهداف آن ها حمایت کرده است.

مهاجرت خانوادگی از طریق استارتاپ ویزای کانادا

استارت آپ ویزای کانادا به تنهایی باعث ورود به کانادا نمی شود. ورود شخص به کانادا یا از طریق ویزای کار یا اقامت دائم و یا ویزای توریستی یا تحصیلی صورت می گیرد. همچنین اقامت دائم بلافاصله بعد از دریافت نامه حمایتی صادر نمی شود و نیاز به گذشت زمانی دارد.
اگر شخص در این مدت بخواهد وارد کانادا شود باید کار دیگری انجام دهد. یکی از این گزینه هادریافت ویزای کار است. بعد از دریافت گواهینامه تعهد IRCC و نامه حمایتی شخص می تواند در صورت داشتن تمکن مالی برای دریافت ویزای کار اقدام کند.
بعد از پذیرش ویزای کار شخص می تواند 1 سال در کانادا زندگی کند. در صورتی که در این 1 سال اقامت دائم صادر نشد شخص می تواند ویزای کار خود را 1 سال دیگر تمدید کند.
در پاسخ به این سوال که آیا می توان به صورت خانوادگی از طریق استارت آپ به کانادا مهاجرت کرد؟ پاسخ بله است. اگر شخص متقاضی ویزای استارت آپ کانادا بخواهد، خانواده خود را نیز می تواند به کانادا ببرد.
شخص متقاضی و سرپرست خانوار که صاحب ویزای کار است باید تمکن مالی برای پرداخت هزینه های زندگی خود و خانواده در کانادا را داشته باشد. در این صورت شخص می تواند برای همسر و فرزندان متقاضی نیز به صورت جداگانه ویزای همراه بگیرد.

مراحل و شرایط دریافت استارتاپ ویزا

برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا باید واجد شرایط و قادر به گذراندن مراحلی باشید تا بتوانید اقدام کنید. این مراحل و شزایط به شرح زیر می باشد:
·        شخص متقاضی باید دارای آیلتس جنرال حداقل 5 باشد.
·        نامه حمایتی سازمان مورد نظر را به همراه داشته باشد.
·        حداقل یک سال تحصیلات دانشگاهی داشته باشد.
·        سوء پیشینه و مشکلات پزشکی که مانع ورود باشد، وجود نداشته باشد.
·        بتواند خودش و همه افراد تحت تکلفش را ساپورت مالی بکند.


مجوز کار ویزای استارت آپ کانادا

مجوز کار استارتاپ ویزای کانادا (Start-up Visa) به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به عنوان کارآفرین در توسعه کسب و کار خود مشغول به کار شوید. این مجوز مدت یک سال اعتبار دارد و به شما امکان کار کردن در کانادا، مادامی که درخواست اقامت دائم شما در حال بررسی است را می‌دهد. درخواست‌های اقامت دائم اکثرا در این یک سال رسیدگی می‌شوند. در غیر این صورت امکان تمدید این مجوز نیز وجود خواهد داشت.
مجوزی وجود دارد که با عنوان مجوز کار کوتاه مدت شناخته می شود. این مجوز کوتاه مدت تنها برای افرادی است که از سازمان‌های معرفی شده، تعهدنامه و نامه حمایت دریافت کرده باشند. اگر واجد شرایط این مجوز باشید، باید قبل از درخواست اقامت دائم، برای دریافت آن اقدام کنید.

روش اخذ ویزای استارت آپ و خدمات موسسه وکیلیو

برای درخواست ویزای استارتاپ مراحل و الزامات زیادی وجود دارد که به آن ها در نظر گرفته شوند. آنچه مهم است و باید به آن توجه شود، درست انجام دادن و انجام سریع مراحل است.
شبهاتی که در خصوص موارد قانونی در ذهن دارید یا مشکلات حقوقی که برای تان رخ داده است؛ همگی را می توانید از مشاورین موسسه وکیلیو بپرسید.
اما آن دسته از عزیزانی که به دنبال کسب ویزای استارت آپ هستند، کافیست به سایت این مجموعه مراجعه کرده و در بخش مشاوره سرمایه گذاری، گزینه سرمایه گذاری در استارتاپ را انتخاب نمایند. بلکه تمامی قوانین و شرایطی که برای دریافت استارتاپ ویزای انگلیس، دانمارک، فرانسه، اتریش و فنلاند نیاز است، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28499
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید