امروز دوشنبه 01 مرداد 1403

Monday 22 July 2024

مقصر و یا مقصران احتمالی سانحه اتوبوس حامل سرباز معلمان معرفی شوند

1401/07/27
کد خبر : 7717
دسته بندی : سیاسی
تعداد بازدید : 56 نفر

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام با ابراز تاسف از وقوع سانحه برای اتوبوس حامل سرباز معلم‌ها که منجر به جان باختن و مجروح شدن عده ای از آنان شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده، تاکید کرد: متاسفانه تکرار چنین حوادث اندوه بار و غیر قابل جبران جاده ای نشان می دهد که همه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط باید با برنامه ریزی های دقیق تر و همه جانبه در کاهش وقوع این گونه حوادث تلخ بیش از پیش تلاش کنند.

رییس جمهوری افزود: با کمال تاسف، وقوع سانحه دردناک برای اتوبوس حامل سرباز معلم ها در محور زاهدان - آباده در دهشیر- یزد که منجر به جانباختن و مجروح شدن عده ای از این عزیزان شد و آحاد ملت ایران را اندوهگین و متاثر ‌کرد.

وی  اضافه کرد: اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه ناگوار را از صمیم قلب به خانواده‌های داغدیده و جامعه علمی و آموزشی کشور تسلیت می‌گویم و برای جانباختگان این حادثه رحمت و مغفرت، برای آسیب‌دیدگان و مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و تسلی، مسألت دارم.

رییس جمهوری اظهار داشت: متاسفانه تکرار چنین حوادث اندوه‌بار و غیر قابل جبران جاده‌ای نشان می‌دهد که همه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط باید با برنامه ریزی‌های دقیق تر و همه جانبه در کاهش وقوع این گونه حوادث تلخ بیش از پیش تلاش کنند.

روحانی خاطر نشان کرد: در این حادثه هم باید سریعا نسبت به بررسی علل وقوع آن اقدام و مقصر یا مقصران احتمالی را معرفی کنند.

 روز پنج شنبه اتوبوس حامل سربازان که از سیستان و بلوچستان برای فراگیری آموزش نظامی راهی شیراز بود، در محور یزد - دهشیر به علت نقص فنی و اصابت با یک دستگاه تریلی متوقف برخورد می کند. در پی این سانحه ۵ سرباز معلم جان باخته و ۱۰ نفر مجروح شدند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/7717
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید