امروز شنبه 20 مرداد 1403

Saturday 10 August 2024

مقرهای فرماندهی ارتش اسرائیل زیر حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله قرار گرفت


1403/05/19
کد خبر : 2408892
دسته بندی : سیاسی
تعداد بازدید : 32 نفر

به گزارش شبکه المیادین، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حملات دشمن صهیونیستی به روستاها و خانه‌های امن بویژه در شهرک «حناویه» جنوب لبنان، مقر تیپ ۷۶۹ در پادگان «کریات شمونه» را با موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

حزب‌الله همچنین مقر گردان ساحلی «لیمان» ارتش رژیم صهیونیستی را با اسکادرانی از پهپادهای مسلح هدف قرار داد. در این حمله مواضع، افسران و نظامیان ارتش دشمن به صورت مستقیم هدف قرار گرفته شد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و همچنین در پاسخ به حملات دشمن صهیونیستی به روستاهای و خانه‌های امن بویژه در شهرک‌های کفرکلا و عیتا الشعب در جنوب لبنان، مجاهدین مقاومت اسلامی ساختمان‌هایی را در شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه هدف قرار دادند که نظامیان دشمن آنها را به مقرهای استقرار خود تبدیل کرده بودند.

حزب‌الله لبنان همچنین برای دومین بار طی امروز مقر تیپ ۷۶۹ در پادگان کریات شمونه را با موشک «فلق» هدف قرار داد.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان همچنین در ادامه عملیات‌های امروز خود پایگاه «السماقه» ارتش رژیم صهیونیستی در تپه‌های اشغالی «کفرشوبا» را هدف موشک قرار داد.

حزب‌الله همچنین از هدف قرار دادن ساختمان محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست «المناره» با سلاح‌های مناسب خبر داد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته است و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌ یا زخمی شده اند.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی رژیم اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماسی می‌دانند که نوار غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

آنها همچنین با اذعان به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با توان دفاعی مقاومت اسلامی لبنان گفته‌اند که پهپادهای حزب‌الله زمانی که از خط مرزی عبور می‌کنند، از موشک هم خطرناک‌تر می‌شوند، زیرا هر نقطه‌ای را که بخواهند با دقت هدف قرار می‌دهند.

 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408892
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید