امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

مقایسه ای از میزان جراحی زیبایی در ایران و سایر کشورها مثل آمریکا و برزیل


1401/07/27
کد خبر : 27778
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 21 نفر

کدام کشورها بیشترین میزان جراحی زیبایی را دارن؟

طبق اماری که اخیرا در سایت نی نی سایت منتشر شده است عمل های جراحی زیبایی به ترتیب در کشورهای برزیل ،آمریکا ،مکزیک ،آلمان و در نهایت هند هستش و همانطور قابل مشاهده هستش بر خلاف تبلیغاتی که نسبت به تعدد بالای جراحی زیبایی در ایران می شود این مورد نقض می شود.


در تاپ لیست این جدول ایران جایگاهی ندارد و کشورهای پیشرو از جمله برزیل و آمریکا به تنهایی حدودا 28.5 درصد از این آمار را تشکیل دادن که درصد بسیار بالایی می باشد.
این موارد هم از سایت های خارجی جمع اوری شده که قابل استناد هستش و همچنین در وب سایت های انجمن جراحان پلاستیک امریکا هم می توانید این مقالات را بخوانید. سایت cosmeticsurgerysolicitors یک وب سایتی خارجی هست که می توانید این اطلاعات را مشاهده نمایید.

کدام جراحی های زیبایی در کشور آمریکا بیشترین طرفدار را دارد؟

ممکن هست که شما هم دوست داشته باشید بدانید که کشور آمریکا که به عنوان کشور نخست در جراحی زیبایی می باشد کدام یک از این جراحی ها بیشترین طرفدار را دارد و اصطلاحا خاطر خواه بیشتری دارد!خب طبق همین اطلاعات موجود در همین وب سایت که لیستی به صورت جدول در مورد دسته بندی های مختلف عمل زیبایی منتشر شده گزارش شده است که به ترتیب جراحی های پروتز سینه ،پیکرتراشی ،ابدومینوپلاستی ،لیفت سینه و جراحی پلک بیشترین میزان را دارند.
در مورد کشور برزیل هم که رتبه دوم در این لیست را دارد طبق گزارش این وب سایت به ترتیب جراحی های پروتز سینه ،پیکرتراشی ،ابدومینوپلاستی ،جراحی پلک و در نهایت لیفت سینه تشکیل می دهد.



رتبه ایران در جراحی زیبایی

خب طبق همین لیستی که برای شما تشریح کردم میزان آمار رسمی در مورد عمل جراحی زیبایی را بررسی کردیم که قطعا بعد از خواندن این مقاله دیدگاه شما نسبت به اخباری که در مورد میزان تقضاضای بالا مردم ایران نسبت به این قبیل جراحی ها هستش کمی تغییر می کند.
یکی از عللی که شاید این تفکر که ایران امار بالایی در جراحی زیبایی دارد این تیتر مقاله فرانس 24 هستش که گفته شده نسل بینی ایرانی دچار انقراض هستش!
خب قطعا تعداد جراحی بینی در ایران بالاست و علت اینکه این جراحی خیلی توی چشم هست اینه که به طور کل جراحی زیبایی بینی بسیار در چشم هستش و نسبت به جراحی های دیگر که خیلی ممکنه مشخص نباشه این جراحی بسیار خودشو نشون میده.

تغییر نسل بینی ایرانی!

شاید این جمله یکم خنده دار به نظر برسه ولی خودم به شخصه از این میزان تقاضا برای عمل های زیبایی بینی در ایران خیلی خشنود نیستم و حس میکنم علت اصلی این میزان بالا نداشتن حس اعتماد به نفس در جوانان به خصوص دختران می باشد.
در حال حاضر اکثر بینی ها ظاهری عمل شده دارند و انگار همه از روی هم کپی برداری می کنند و همدیگه را الگوی هم می کنن.

ایران بهشت جراحی زیبایی در جهان

ایران قطعا یکی از کشورهای بزرگ در کنار کشورهایی مثل ترکیه و امارات هستش و دلیل این امر هم این هستش که قیمت خدمات جراحی زیبایی در ایران بسیار پایین هستش و در مقایسه با سابقه و مهارت پزشکان ایرانی در زمینه جراحی های پلاستیک و زیبایی و ترمیمی بالا هستش.
همچنین خدماتی مثل اقامت و خوراک و رفت و امد در ایران بسیار مناسب و اقتصادی هستش.

نحوه ی انتخاب جراح زیبایی خوب و حرفه ای

با توجه به اینکه میزان درخواست برای انجام جراحی زیبایی روز به روز در جهان افزایش پیدا کرده و انسان به دلیل اینکه میل به زیبایی و طول عمر بالا را در همه عصرها در خودش احساس میکنه ،یکی از بزرگترین دغدغه ها در ایران انتخاب یک جراح زیبایی خوب هستش.
در وب سایت بدانیم در کنار سایت هایی مثل چطور ،الو دکتر ،دکتر سلام، دکتر کرمانی و وب سایت نی نی سایت به نشانی bedanim.info سعی شده در مقالات مختلفی در مورد انواع جراحی زیبایی روزانه منتشر و آپدیت می شود و شما قبل از هر چیزی باید به خوبی در مورد جراحی ای که میخواهید انجام بدین تحقیق کنید و اطلاعات لازم را به دست بیارید.
بعد از این مراحل شما می توانید نسبت به پیدا کردن یک جراح خوب زیبایی تحقیقات لازم را انجام بدهید و سپس با چشم باز جراحی ای که میخواهید را انجام بدین به طوری که بیشترین رضایت را از جراحی داشته باشید.

کدام جراحی های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟

جراحی هایی که جنبه درمانی دارند از جمله ماموپلاستی، جراحی پلک یا جراحی های کاهش وزن با روش اسلیو گاها تحت پوشش بیمه قرار میگیرند و بیمه بخشی از این هزینه را تامین می کند.
برای اگاهی از هزینه ها می توانید از بیمه ای که خدمات میگیرید استعلام بگیرید



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27778
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید