امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

معروف ترین و بهترین مراکز خرید در شهر استانبول – ترکیه


1401/07/27
کد خبر : 27503
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 6 نفر

شهر استانبول دارای مراکز خرید مدرن و متنوعی است که وجود آن ها سبب شده این شهر به یکی از بزرگترین بازارهای عرضه پوشاک در منطقه غرب آسیا تبدیل شود .  خرید و گشت و گذار در بازارهای سنتی و فروشگاه های مدرن و متنوع این شهر هدف اصلی بسیاری از مسافران شهر استانبول است و همانطور که می دانید بسیاری از اجناس عرضه شده در بازارهای ایران از شهر استانبول تامین می گردد .
در ادامه برخی از معروف ترین مراکز خرید شهر استانبول را به شما معرفی می کنیم و پیشنهاد می کنیم شما نیز تا انتهای مطلب هراهمان باشید .

مرکز خرید استانبول مال

پیشنهاد می کنیم خرید از شهر استانبول را با مرکز خرید مدرن و زیبای استانبول مال آغاز کنید و اینگونه و علاوه بر بهره مندی از صدها فروشگاه و کالاهای متنوع از امکانات رفاهی موجود در آن بهره مند شوید .  بخصوص اگر به دنبال خرید از برندهای مطرح دنیا هستید و از پس قیمت بالای اجناس بر می آئید ، این مجموعه مکان بسیار ایده آلی برای شما خواهد بود .
مرکز خرید استانبول ‌مال بیش از یکصد و پنجاه هزار مترمربع وسعت دارد و سیصد و پنجاه فروشگاه را در خود جا داده است . این مجموعه محل مناسبی برای تهیه انواع پوشاک است و برندهایی نظیر  Media Market ، Teknosa Mudo  YKM  و Zara  ، همچنینToyzz و Victoria Secret  در آن نمایندگی دارند .  تنوع محصولات در استانبول مال بقدری بالاست که به سختی میتوان از آن دست خالی بیرون آمد . ضمنا استانبول مال دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوع است و می توانید مابقی روز را در آن به تفریح و خوشگذرانی مشغول باشید . فود کورت این مجموعه فضایی زیبا داشته و هزار متر وسعت دارد و رستوران های آن با انواع خوراک های لذیذ ترکی و بین المللی از مشتریان پذیرایی می کنند .
در نهایت باید اضافه کنیم وجود یک شهربازی بزرگ و مجهز به نام موی پارک سبب شده میل و رغبت مشتریان را برای وقت گذرانی در این مجموعه بیشتر شود و برای کودکان نیز محیط شادی فراهم شود . استانبول مال در محله محبوتبی ، و امتداد بلوار سلیمان دمیرل واقع شده و می‌توانید برای رسیدن به آن از  مترو و یا تراموا استفاده کنید .

مرکز خرید فروم (Forum Istanbul)

فروم یکی از مراکز خرید بزرگ و مدرن شهر استانبول است که در میان مسافران از محبوبیت بالایی برخوردار است . مرکز خرید فروم بعد از استانبول مال ، دومین مرکز خرید بزرگ شهر استانبول است و برندهای معتبر و بزرگی در آن نمایندگی دارند . جالب است بدانید این مجموعه سالانه بیش از بیست میلیون بازدیدکننده دارد و محل مناسبی برای خرید انواع پوشاک و لوازم خانگی محسوب می شود  .  در فروم برندهای معتبری همچون  Tepe Home،  Saturn،Teknosa ،Bimex YKM ، C&A، M&S ، Zara  نمایندگی دارند .
فروم نیز دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوع بوده و می توانید برای ساعت ها در سالن بولینگ ، سالن‌های سینمای imax  ، پیست اسکی روی یخ ، محوطه بازی کودکان ، پارک ژوراسیک و همچنین کافه و رستوران‌های مختلف آن وقت بگذرانید .  
 مرکز خرید فروم در محله‌ کوکاتپه ، جاده‌ پاشا قرار دارد و دسترسی به آن  در تور استانبول  آسان خواهد بود .

 مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک (Istinye Park)  پیشنهاد بعدی ما به شما برای داشتن خریدی خوب و گذران روزی شاد و سرگرم کننده است . ایستینیه پارک یکی از بهترین ها مراکز خرید شهر استانبول است که با وجود سیصد فروشگاه و وجود نمایندگی برندهای محبوب ترک و اروپایی در میان پرطرفدارترین ها قرار گرفته است .
ایستینیه پارک چهار طبقه دارد و فروشگاههای موجود در آن بسیار لوکس و متنوع هستند . در این مرکز خرید برندهای معتبری همچون پرادا ، آرمانی ، شنل ، دیور و البته برندهای ترک نظیر ال سی وایکیکی ، زارا ، کوتون و ... نمایندگی دارند .  این مجموعه نیز با امکانات رفاهی و تفریحی متنوع مشتریان را شیفته کرده و به محبوبیت بالایی رسیده است . فود کورت و سالن های سینما پیشرفته بخشی از امکانات ایستینیه پارک هستند .

خیابان استقلال و میدان تقسیم

بر اساس اعلام سایت سفر باتو ، در امتداد خیابان استقلال و دور تا دور میدان تکسیم بوتیک های شیک و فروشگاه های متعددی به چشم می خورد که همگی پوشاک مد روز دنیا را از برندهای مطرح عرضه می کنند . این خیابان یکی از مشهورترین خیابان های شهر استانبول است که به پاتوق گردشگران تبدیل شده است . گشت و گذار در این خیابان بسیار لذت بخش بوده و علاوه بر خرید می توانید لحظاتی بیاد ماندنی را در کافه ها و بارهای آن تجربه کنید . این خیابان برخلاف بسیاری از خیابان شهر از امنیت بالایی برخودار بوده و می توانید تا پاسی از شب در آن به تفریح و خوشگذرانی مشغول باشید . اما دیگر خیابان های شهر با تاریک شدن هوا به جولانگاه اوباش تبدیل می شوند .  



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27503
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید