امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

معرفی Rom های کنسول های نوستالژی


1401/07/27
کد خبر : 28635
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 15 نفر

کنسول بازی Nintendo 3ds

Nintendo 3ds  یکی از پیش رو ترین کنسول های عرضه بازی های ویدئویی است که در سال 2010 عرضه شد و توانست تجربه بازی سه بعدی را برای کاربران به ارمغان آورد. این اپلیکیشن کاربردی مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که توسط Citra Emaulater توسعه یافته است و در اندروید، ios، رایانه های شخصی و مک قابل اجراست. این برنامه به طور پیش فرض هیچ بازی ای در خود ندارد و باید بازی ها را دانلود کرده و به آن اضافه کنید که با نام 3DS Games معروف هستند. بازی های قابل استفاده در این کنسول بسیار متنوع اند و به صورت سه بعدی قابل اجرا می باشد. گرافیک پیشرفته با وضوح بالا و فیلتر های مختلف از خصوصیات بارز این نرم افزار مفید است. همچنین از قابلیت های پیشرفته داخلی مانند دوربین، میکروفون و کنترل های حرکتی نیز پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های مفید این کنسول می توان به ذخیره مراحل بازی و ادامه بازی از مرحله باقی مانده نام برد. این نرم افزار هوشمند به صورت رایگان عرضه می گردد اما برخی از قابلیت های آن نظیر حالت تاریک، فیلتر های اضافی و غیره با پرداخت هزینه فعال می گردد.


 کنسول های نوستالژی

 سری بازی های Pokemon Roms

پوکمن یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی در بین کاربران است که توانست در مدت زمان کوتاهی کاربران بسیاری را جذب خود کند. این بازی منحصر به فرد یک ماجراجویی در دنیای واقعی است که از دوربین، سنسور ها و همچنین GPS گوشی برای انجام بازی استفاده می کند و همین امر از خصوصیات بارز این بازی به شمار می رود. پوکمن بازی جذابی است که توانست در مدت زمان کوتاهی از دیگر رقبای خود نظیر کلش آف کلنز پیشی بگیرد. داستان بازی به این شکل هست که پوکمن ها موجودات کارتنی هستند که در سطح شهر پراکنده اند شما باید آنها را پیدا کرده و برای مبارزه آماده کنید. برخی پوکمن ها قوی تر از دیگری هستند و گرفتنشان کار راحتی است. بهترین زمان گرفتن Pokemon Rom Hack زمانی است که دایره رنگی دورش کوچک شده است. از ویژگی های قابل توجه این بازی که باید به آن توجه کرد این است که پوکمن ها برای تمام کاربرانی که آنلاین هستند نمایش داده می شود که در این صورت می توانند پوکمن ها را برای خود بگیرند. بنابراین باید در این زمینه سرعت عمل داشته باشید.


 کنسول های نوستالژی

فایل رام GBA چیست؟

یک فایل اجرایی GBA یا کپی از رام اجرایی از یک بازی ویدیویی Nintendo Game Boy Advance (GBA)  مانند Pokémon، Zelda یا فاینال فانتزی است. این فایل به فرمت Bin یا ISO  شامل یک کپی دقیق از یک بازی کنسول GBA است که می توان با استفاده از شبیه ساز Game Boy آن را اجرا و بازی کرد. فایلهای GBA Roms به شما اجازه می دهند که بازی های GBA را روی رایانه یا دستگاه تلفن همراه انجام دهید. از آنجایی که قرار نبود بازی‌ها در دستگاه‌هایی غیر از GBA اجرا شوند، برای اجرای آن‌ها باید توسط یک شبیه‌ساز باز شوند. شبیه سازهای مختلفی برای ویندوز، macOS، لینوکس، اندروید و iOS وجود دارد. برخی از شبیه سازها NO$GBA، VisualBoyAdvance، DreamGBA، KiGB، GBA4iOS و GBAoid هستند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28635
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید