امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

معرفی 3 بازی از بهترین های بازی آیفون در امسال


1401/07/27
کد خبر : 26547
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 19 نفر

مخصوصا بازی‌هایی که در ابتدا به صورت انحصاری برای iOS منتشر می‌شوند، کیفیت قابل توجهی دارند. از سمتی performance بهتر دستگاه‌های Apple باعث شده است که بازی ها با سرعت و کیفیت بهتری در سیستم عامل iOS اجرا شوند. از این رو جذابیت بیشتری برای کاربران دارند. در صورتی که تمایل داشته باشید، هر کدام از بازی‌ها را دانلود کنید می توانید برای دانلود بازی آیفون اینجا کلیک کنید ! حالا زمان  نقد و بررسی‌ها رسیده است. پس در این مطلب همراه ما باشید.

بازی آیفون Path to Mnemosyne

 بهترین بازی های آیفون
این بازی آیفون توسط استودیو بازی سازیCrescent Moon  منتشر شده است.  در این بازی خواب‌های یک دختر بچه به تصویر کشیده می‌شود.. شما هم در نقش دختر بچه وارد خواب هایش می‌شوید و در تونلی طولانی که در خواب او قرار داد، وظیفه دارید معماهای بازی و خواب های دختر بچه را حل کنید.
در مراحل و مسیر بازی راوی در نظر گرفته شده و هر از گاهی در بخش هایی از بازی صحبت می‌کند. صحبت‌های راوی جذابیت بازی را افزایش داده و هر معما جنبه‌های جالب مختلفی را برای شما در بازی نشان خواهد داد.

کنترل بازی

کنترل این بازی آیفون، بسیار ساده است و به این صورت که با حرکت به سمت راست و چپ باید در بازی حرکت کنید. البته گاهی لازم  است تا از روی موانع بازی عبور کنید. برای حل برخی از معماها باید روی بعضی از کلیدهای بازی حرکت کنید و گاهی هم در معماهای دیگر نیاز است تا حرکت های ترکیبی انجام دهید.
بازی کنترل ساده‌ای دارد که تنها به حرکت به طرفین یا پریدن از روی موانع خلاصه می‌شود. برای حل برخی از معماها تنها پریدن روی مجموعه‌ای از کلید‌ها کافی است، درحالی‌که در یعضی از معماها نیازمند تعامل با ترکیبی از چندین کلید هستید. موسیقی گوش نواز این بازی، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آن بوده و از این رو می توان گفت که موسیقی آن در نوع خود منحصر به فرد است.

بازی آیفون  The White Door

این بازی شاهکار استودیو بازی سازی Rusty Lake است. این استودیو یکی از مجموعه‌های‌ بازی‌سازی است که آثار قدرتمندی در کارنامه خود دارد. بازی های این کمپانی معمولا براساس دنیای واقعی است. بازی آیفون The White Doorیکی از بهترین‌های این استودیو است. در این گیمر، شما در نقش فردی هستید که در یک حادثه حافظه‌ خود را از دست داده‌اید و زمانی که این فرد به ‌هوش می آید،  دچار فراموشی شده است.
 بهترین بازی های آیفون
در این بازی آیفون نیز، شما باید معماهای مختلف را از پلن‌های هر روز که در هر مرحله از بازی مشخص است حل نمایید. در هر بخش از بازی وقتی پرستار وارد اتاق می‌شود از گیمر سوالاتی می پرسد که برای یافتن پاسخ این سوالات باید اتاق را جست و جو کند، تا در نهایت به پاسخ سوال برسد. از لحاظ گرافیکی هم بازی به دو بخش گیم پلی در داخل اتاق و بخش دیگر در دنیای سیاه و سفید تقسیم می‌شود.

بازی آیفون Forza Street

این بازی آیفون، یکی از بهترین بازی‌های اتومبیل رانی iOS است. داستان این بازی در شهر میامی اتفاق افتاده و چند شخص بسیار پولدار در مسابقات نفس گیر شبانه اتومبیل رانی شرکت می کنند. اگر گیمر هستید، احتمالا اطلاعاتی راجب این بازی و نحوه عرضه آن برای کنسول‌ها دارید. در این صورت شما از گرافیک خارق العاده این بازی با خبر هستید. اینجاست که یکی از مزیت های آیفون را متوجه می شویم.
 بهترین بازی های آیفون
همان طور که در ابتدای این مطلب صحبت کردیم، گوشی‌های آیفون، دارای performance بالاتری بوده و در نهایت شما بازی‌هایی با این کیفیت را می توانید بدون مشکل روی موبایل خود داشته باشید.
این بازی دارای اتومبیل‌های مختلفی بوده که از این رو می‌توان آن را جزو رقبای بازی Asphalt دانست. در انتها هم  امیدواریم که از معرفی این دسته از بازی آیفون لذت برده باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26547
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید