امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

معرفی 3 اپلیکیشن پرطرفدار برای گوشی‌های اندروید


1401/07/27
کد خبر : 26471
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 17 نفر

شما با نصب اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود بر روی گوشی‌های موبایل اندرویدی می‌توانید امکانات و قابلیت‌های آن را افزایش دهید. در این نوشته تصمیم داریم به معرفی 3 اپلیکیشن پرطرفدار برای گوشی‌های اندروید بپردازیم.





معرفی اپلیکیشن اندرویدی اینستاگرام اندروید

اینستاگرام (به انگلیسی: Instagram) یک شبکه اجتماعی بر پایه اشتراک گذاری عکس و فیلم است که به جراًت می‌توان گفت بهترین شبکه اجتماعی و پرطرفدارترین آن در سیستم عامل اندروید است. از نقات قوت اینستاگرام می‌توان به ارسال استوری‌های 24 ساعته و امکان ارسال پیام از طریق بخش دایرکت اشاره نمود. شما می‌توانید از طریق گوگل پلی اقدام به دانلود اینستاگرام جدید کنید.




معرفی اپلیکیشن پیام رسان واتساپ اندروید

واتساپ (به انگلیسی: Whatsapp) در حال حاضر بهترین پیام رسان اینترنتی برای گوشی‌های اندرویدی می‌باشد. از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به برقراری تماس صوتی و تماس تصویریبا کیفیت اشاره نمود. همچنین امکان ارسال استوری 24 ساعته با نام استاتوس یا وضعیت نیز در این اپلیکیشن امکان پذیر است. شما می‌توانید از طریق مارکت‌های اندرویدی اقدام به دانلود واتساپ جدید کنید.





معرفی اپلیکیشن باد صبا ، تقویم اذان گو ایرانی

باد صبا یک تقویم ایرانی ، اوقات شرعی و اذانگو است که طرفداران مذهبی بسیاری در ایران آن را نصب نموده‌اند. این تقویم دارای ویجت و امکانات اختصاصی برای کاربرانی که میخواهند نماز خود را سر وقت بخوانند است که اذان و وقت نماز را با صدای دلنشینی برای شما اجرا خواهد کرد. تقویم باد صبا سه تقويم شمسی، قمری و ميلادی را به صورت دقیق و همزمان و بدون هیچ محدودیت زمانی در دسترس شما قرار می دهد. برای دانلود باد صبا جدید همرانه با ما باشید.


امیدواریم که این سه اپلیکیشن اندرویدی معرفی شده برای شما مفید واقع شده باشد. شما می‌توانید جدیدترین نسخه این برنامه‌ها را از سایت گویاتک دانلود و نصب کنید. همچنین با ورود به این سایت به دنیای نرم افزارها و آموزش‌ها دسترسی خواهید داشت.
موفق و پیروز باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26471
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید