امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

معرفی 10 شرکت معتبر ایران در حوزه طراحی سایت شرکتی


1401/07/27
کد خبر : 27178
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 18 نفر

هدف از طراحی سایت شرکتی چیست؟

 
اقتضای دنیای تجارت مدرن، حضور قوی کسب و کارها در فضای آنلاین است. این روزها،‌ وب سایت های اینترنتی پایگاه اول و اصلی بیزینس ها محسوب می‌شوند، برخلاف گذشته که پایگاه های فیزیکی از بالاترین اهمیت برخودار بودند. مخاطبان به هنگام شنیدن نام یک برند، دیگر در خیابان ها به دنبال آن نمی‌گردند، بلکه با جستجو در اینترنت به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا می‌کنند. در این شرایط، بهترین حالت برای یک برند داشتن یک وب سایت بهینه سازی شده در فضای شبکه‌ی جهانی اینترنت است. طراحی سایت شرکتی برای برندها اولین قدم در ورود به دنیای آنلاین و همچنین اولین قدم در پایه ریزی بحث اعتماد سازی میان خود و مشتری می‌باشد.
باید قبول کرد که اعتماد کردن به یک برند از طریق اینترنت و اقدام به خرید کالا یا خدمات آن، برای مشتریان ریسک بزرگی به حساب می‌آید،‌ خصوصا اگر برند مذکور برندی نوپا محسوب شود. وجود یک وب سایت شرکتی با ظاهری حرفه ای، می‌تواند به سرعت در مخاطبان حس اعتماد را به وجود بیاورد و آن ها را از یک مخاطب ساده به مشتری بالقوه و پس از آن یک مشتری بالفعل تبدیل کند. همیشه به یاد داشته باشید که وب سایت شرکت شما ویترین برند شماست. همانطور که برای چینش فضای داخلی شرکت هزینه و زمان بسیار زیادی سرمایه گذاری می‌شود تا دکوراسیون داخلی به بهترین شکل ممکن انجام شود، وب سایت برند شما نیز دکوراسیونی در فضای مجازی و اینترنت محسوب می‌شود. همانطور که مشتری با ورود به شرکتی با ظاهری جذاب و منحصر بفرد حس خوبی پیدا کرده و از انتخابی که کرده بسیار راضی خواهد بود، همین موضوع در خصوص ورود به یک وب سایت شرکتی نیز صدق می‌کند. طراحی سایت شرکتی باید به گونه ای صورت بگیرد که بهترین تاثیر را در لحظه‌ی ورود روی کاربر بگذارد و او را ترغیب به ماندن داخل وب سایت و استفاده از خدمات آن بکند. در ادامه این مقاله، قصد داریم خصوصیات یک وب سایت شرکتی خوب را برایتان شرح دهیم و به معرفی 10 شرکت معتبری که در حوزه‌ی طراحی وب سایت های شرکتی فعالیت می‌کنند بپردازیم.

در طراحی یک وب سایت شرکتی چه نکاتی باید رعایت شوند؟

تست

بسته به اینکه کارفرما وب سایت اختصاصی یا وردپرسی را سفارش می‌دهد، چندین نکته وجود دارد که در طراحی سایت شرکتی باید رعایت شوند تا بتوانند از طریق پلتفرم های اینترنتی مشتریانی پتانسیل دار را به سمت برند جذب کنند.
یکی از موضوعاتی که این روزها بسیار مورد توجه طراحان وب سایت ها می‌باشد، موضوع ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت ها می‌باشد. در طراحی سایت شرکتی این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخودار است بطوریکه عدم رعایت آن به شدت به ضرر وب سایت تمام می‌شود. ریسپانسیو بودن به این معناست که یک سایت در هر دستگاهی که باز می‌شود با سایز و اندازه صفحه همان دستگاه سازگار شود. حتما تا به حال به وب سایت هایی برخورده اید که در صفحه کامپیوتر به درستی اجرا می‌شوند اما هنگامی که همان وب سایت را در موبایل جستجو می‌کنید ظاهرش کاملا بهم ریخته می‌شود و چه چیزی بدتر از این!
طراحی رابط کاربری یا ui ظاهر یک وب سایت شرکتی را شکل می‌دهد. همانطور که بالاتر اشاره کردیم، ظاهر وب سایت در گذاشتن تاثیر مثبت اولیه در کاربر از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و شرکت های معتبری چون استودیو فندق که به طراحی سایت شرکتی می‌پردازند، طراحی ui وب سایت را یکی از اولویت های بسیار مهم در طراحی به شمار می‌برند.
طراحی ux یا تجربه کاربری نیز همانطور که از اسمش پیداست، تلاشی است در جهت بهبود تجربه کاربر هنگام استفاده از سایت. لینک دهی های سازمان یافته و داشتن لینک های درست جهت راهنمایی کاربران به سمت شبکه های اجتماعی، منوهایی که تماما با استراتژی چیده شده اند و... همگی در داشتن تجربه ای خوب در کاربر موثر واقع می‌شوند. بنابراین طراحی ux نیز یکی از ارکان مهم درطراحی سایت شرکتی به حساب می‌آید.
در طراحی سایت شرکتی، یکی دیگر از نکاتی که در جذب مخاطبان تاثیر بسزایی می‌تواند داشته باشد، طراحی صفحات اختصاصی برای توضیح کالا یا خدماتی است که توسط برند مربوطه عرضه می‌شوند. این کار می‌تواند وب سایت شما را میان رقبایتان متمایز کند. این روزها که تقریبا بیشتر کسب و کارها وارد حوزه‌ی آنلاین شدند، دیده شدن توسط مخاطبان به کاری طاقت فرسا تبدیل شده است. اما داشتن یک وب سایت شرکتی با طراحی منحصر بفرد می‌تواند جایگاه شما را به سرعت پیشرفت داده و بر تعداد مشتریان تان روز به روز بیفزاید.

بهترین شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت شرکتی

نکاتی که در پاراگراف قبل به آنها اشاره کردیم بسیار کلی هستند و جزئی شدن در هر کدام نیازمند زمان زیاد و حرفه‌ی متخصصان زیادی می‌باشد. در ادامه به معرفی 10 شرکت معتبر ایران که در حوزه طراحی سایت شرکتی از کارنامه های درخشانی برخودار هستند می‌پردازیم. طراحی سایت هایی که به فروش کالا یا خدمات برندها می‌پردازند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و برای سفارش دهنده هزینه هایی در پی خواهد داشت. بنابراین این کار را باید به شرکت هایی سپرد که نمونه کارهایشان خود گویای تخصص و حرفه‌ی آنهاست.

1.استودیو فندق

استودیو فندق در زمینه طراحی سایت شرکتی، از جمله‌ی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران شناخته شده است. وجود تیم مجرب طراحی سایت استودیو فندق همواره رضایت مشتریان را برای این پلفترم به همراه داشته است. یکی از دلایل این رضایت بهره گیری تیم فندق از برترین و خلاقانه ترین روش های روز دنیا در طراحی وب سایت ها می‌باشد تا بتواند سایتی طراحی کند که با سلیقه کاربر امروزی هماهنگی کافی را داشته باشد و نگاه های زیادی را به سمت وب سایت هایی که طراحی می‌کند جلب کند. تعدد نمونه کارهای طراحی وب سایت های شرکتی استودیو فندق بیانگر اعتمادی است که بین استودیو فندق و مشتریان در جریان است. در این مجموعه طراحی وب سایت ها بنابر در خواست کارفرما به دو صورت اختصاصی و یا آماده در پلتفرم های CMS انجام می‌پذیرد. هم برنامه نویسان بک اند و فرانت اندی که در بخش طراحی اختصاصی سایت فعالیت دارند، و هم طراحانی که در بخش طراحی سایت بر پایه‌ی سیستم های مدیریت محتوایی همچون وردپرس فعالیت می‌کنند، همگی متخصصانی با تجربه بسیار بالا و کارنامه های کاری حرفه ای هستند تا بتوانند وب سایت هایی منحصر بفرد را برای مشتریان خود طراحی کنند.
یکی دیگر از خدمات مهمی که در استودیو فندق به مشتریان عرضه می‌شود، پشتیبانی سایت پس از طراحی آن است. یک پشتیبانی حرفه ای می‌تواند یک سایت شرکتی را همیشه در اوج نگه داشته و به رقبا فرصت جلو افتادن ندهد. همچنین تمام نکاتی که در قسمت قبلی در خصوص طراحی وب سایت های حرفه ای شرکتی اشاره کردیم، همگی توسط تیم مجرب استودی فندق رعایت می‌شوند، از طراحی ریسپانسیو گرفته تا طراحی ui و ux تخصصی و همچنین طراحی صفحاتی منحصر بفرد و اختصاصی.
از جمله خصوصیاتی که استودیو فندق همواره به آن فتخار کرده وجود روحیه کاری گروهی بین اعضای تیم طراحی سایت و هم چنین بهره بردن از خلاقیتی بی سابقه است. اساس پروتکل کاری تیم فندق در طراحی سایت شرکتی به نمایش گذاشتن بیشترین پتانسیل برند با بکار گیری عنصر حیاتی خلاقیت می‌باشد. در استودیو فندق ایده پردازی و خلاقیت حرف اول را می‌زند و در تمام مراحل ساخت یک وب سایت شرکتی سرلوحه کار اعضای این استودیو قرار گرفته است. خدمات استودیو فندق تنها به طراحی سایت شرکتی محدود نمی‌شود. طراحی گرافیک اپلیکیشن، وب سایت های فروشگاهی، شخصی، تک صفحه ای و... را می‌توانید در کنار فندق تجربه کنید. همچنین در لاین تبلیغاتی نیز می‌توانید خدماتی چون ساخت تیزر تبلیغاتی، طراحی بیلبوردها، پوسترها،‌ بروشور و کاتالوگ و ساخت فیلم های صنعتی را از تیم فندق دریافت نمایید. در کنار این خدمات، ده ها خدمات دیگر نیز وجود دارند که می‌توانید با مراجعه به وب سایت فندق و مشاهده نمونه کارها از آنها اطلاع پیدا کرده و برای شروع پروژه خود از متخصصان استودیو فندق مشاوره دریافت نمایید.

2.وبسیما

شرکت وبسیما از جمله شرکت های نسبتا نوپا به حساب می‌آید که با تیم خلاق و حرفه ای خود توانسته تا کنون قوی ظاهر شود و به فهرست 10 شرکت معتبر طراحی سایت شرکتی راه پیدا کند. تیم شرکت وبسیما از افرادی متخصص تشکیل شده که با اجرای صحیح پروژه ها، شرکت را به سمت موفقیت بیشتر هدایت می‌کنند.

3.آی وحید

شرکت خدمات طراحی وب سایت آی وحید با حضور فعال در سه زمینه طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو توانسته به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. اعضای تیم این شرکت نیز به هنگام طراحی سایت شرکتی نکاتی که به آنها اشاره کردیم را رعایت کرده و به همین جهت از شرکت های معتبر طراحی سایت به حساب می‌آید.

4.وب 24

شرکت وب 24 نیز مانند دیگر شرکت های خدمات طراحی سایت این لیست در مدت زمان حضور و فعالیت خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند و به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.

5.نوین

شرکت مارکتینگ نوین نیز در طی تجربه حضور ده ساله خود در حوزه خدمات مارکتینگ و طراحی سایت، توانسته مشتریان وفادار خود را داشته باشد. خدمات طراحی سایت شرکتی نوین نیز خلاقانه بوده و رضایت مشتریان را در پی داشته است.

6.کاسپید

در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل و همچنین خدمات بهینه سازی وب سایت ها، شرکت کاسپید با داشتن دو دهه سابقه توانسته به لیست 10 شرکت برتر خدمات طراحی سایت شرکتی راه پیدا کند.

7.شایلین تاک

شایلین تاک، به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه طراحی سایت است که در حوزه های مختلف وب در این حوزه از جمله : طراحی سایت اختصاصی، سئو و بهینه سازی وب سایت، طراحی اپلیکیشن و... فعالیت دارد.

8.حامد پردازش

شرکت حامد پردازش بیشتر پروژه های طراحی وب سایت خود را به صورت اختصاصی و کد نویسی شده انجام می‌دهد. این شرکت از سال 80 در حوزه خدمات دیجیتال مارکتینگ فعالیت داشته و به موفقیت های چشم گیری نیز دست پیدا کرده است.

9.ایران سایت

شرکت ایران سایت از جمله شرکت های قدیمی خدمات حوزه وب سایت ها می‌باشد که توانسته در تمام سال های فعالیت خود کیفیت کاری که ارائه می‌دهد را حفظ کرده و همواره در جهت بهبود خدمات خود تلاش کند. طراحی سایت شرکتی نیز یکی از خدماتی است که توسط تیم خلاق این شرکت به مشتریان ارائه می‌شود.

10.دارکوب

تمامی وب سایت هایی که توسط شرکت دارکوب طراحی می‌شوند، از جمله طراحی سایت شرکتی، و حتی سایت های وردپرسی این شرکت، همگی از صفر تا صد آن توسط تیم طراحی دارکوب انجام شده و به همین دلیل در زمره بهترین شرکت ها قرار گرفته است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27178
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید