امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

معرفی کلاس آموزش عکاسی غیر حضوری


1401/07/27
کد خبر : 28128
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 14 نفر

حرفه عکاسی همواره جزء محبوبترین فعالیت های دنیای محسوب می‌شود که از طرفداران زیادی برخوردار است. به طور کلی فرایند عکاسی کردن و عکس گرفتن برای افراد بسیار لذت بخش است. اینکه بتوانید یک لحظه از زمانی که در آن قرار داری را به ثبت برسانی تا خاطرات، حس و حال آن موقع را همیشه به یاد داشته باشید. به همین جهت است که اکثر مردم برای عکاسی یک ارزش ویژه‌ای قائل هستند. در این پی آموزشگاه های زیادی از جمله خانه آموزش تاسیس شدند تا بتوانند علاقه‌ مندان را در این مسیر یاری کنند.

علت انتخاب کلاس عکاسی آنلاین

همانطور که اشاره شد، حرفه عکاسی از طرفداران بسیاری برخوردار است و بسیاری از افراد تمایل دارند که این هنر را به طور تخصصی و حرفه‌ای آموزش ببینند. امروزه کلاس دوره عکاسی آنلاین نسبت به کلاس های حضوری از متقاضیان بیشتری برخوردار است؛ اما چرا؟


آموزش عکاسی غیر حضوری


با توجه به افزایش تقاضاها برای آموزش عکاسی، موسسات بسیاری تشکیل شدند تا بتوانند پاسخ مناسبی به این خواسته ها داشته باشند. اما متاسفانه با شیوع کرونا بسیاری از این آموزشگاه ها تعطیل شدند و همچنین هنرجو برای حفظ جان و سلامتی خود دیگر تمایل به شرکت در کلاس حضوری نداشت. در نتیجه بسیاری از افراد از آموزش حرفه‌ای و تخصصی محروم ماندند.

اما خانه آموزش با توجه به احساس مسئولیتی که نسبت به آموزش عکاسی هنرجوهای خود داشت اقدام به برگزاری دوره های عکاسی آنلاین نمود تا علاقه مندان بدون هیچگونه نگرانی و ناراحتی بتوانند در کلاس ها شرکت نمایند. از این طریق حتی هنرجوهایی که در شهرهای دیگری مانند شیراز و یا مشهد بودند اما به دلیل دور بودن مسیر و عدم دسترسی آسان به کلاس ها نمی‌توانستند در کلاس های حضوری شرکت نمایند، حال می‌توانند به راحتی در کلاس های آنلاین حضور یافته و از آموزش های عالی و تجربه های ارزشمند اساتید بهره ببرند.
اما لازمه‌ی شرکت در کلاس آنلاین تنها محدود به کرونا و یا دور بودن مسیر نیست. درواقع هنگامی که شما در کلاس های آنلاین شرکت می‌کنید دیگر لازم نیست وقت و هزینه خود را در در مسیر منزل به کلاس و یا برعکس صرف کنید. شما می‌توانید در این بازه زمانی به تکرار و تمرین نکاتی که در کلاس ذکر شد بپردازید و اشکالاتتان را از این طریق برطرف نمایید.
علاوه بر آن هر جلسه برای شما ضبط شده و پس از پایان کلاس می‌توانید به آن مراجعه نمایید و مطالب تدریس شده را مرور نمایید. همچنین سرفصل هایی که در این دوره کلاس عکاسی آنلاین تدریس می‌شود، همان سرفصل هایی است که در کلاس حضوری به هنرجویان تدریس می‌گردد و هیچ تفاوتی میان آنها نیست.

یادگیری مهارت عکاسی اصولی

آموزش عکاسی غیر حضوری

تفاوتی نمی‌کند که در کجای ایران ساکن هستید، خانه آموزش برای اینکه بتوانید عکاسی را به طور حرفه‌ای یادبگیرید، دوره های عکاسی را به صورت آنلاین نیز برگزار می‌کند. آموزش عکاسی در شیراز زیر نظر اساید مطرح و حرفه‌ای ایران بصورت کاملا حرفه‌ای برگزار می‌شود تا یک مبتدی به یک متخصص تبدیل شود. در این دوره ها تمام تکنیک ها و مهارت های لازم در عکاسی به شما آموزش داده می‌شود.

در هر جلسه از آموزش عکاسی آنلاین خانه آموزش، فیلم هایی با کیفیت که از پیش ضبط شده برای شما پخش خواهد شد. شما با شرکت در این کلاس ها می‌توانید این فیلم ها را در پایان همان جلسه تحویل بگیرید. همچنین یک استادیار در کنار استاد قرار می‌گیرد و از کلاس پشتیبانی کرده و به حل مشکلات دانشپذیران می‌پردازد. در صورتی که در کلاس های حضوری این امکان وجود ندارد.
لازم به ذکر است که چه در دوره های عکاسی آنلاین و چه در دوره های حضوری، کلاس از یک شیوه استاندارد و اصولی پیروی می‌کند. برای ثبت نام در کلاس ها بهتر است ابتدا شرایط خود را برای حضور در کلاس بسنجید و بعد با آگاهی کامل اقدام به ثبت نام نمایید.
برای شرکت در این دوره ها نیازی نیست شما از قبل اطلاعات و یا تجربه‌ای در زمینه عکاسی داشته باشید؛ تمام نکات و ترفندها در کلاس به شما آموزش داده می‌شود. تنها موردی که لازم است با خود به همراه داشته باشید داشتن دوربین DSLR است. این دوربین ها به دلیل اینکه قابلیت تعویض لنز دارند دارای کارایی بالاتری می‌باشند و کیفیت آن ها نسبت به دوربین های کامپکت خیلی بهتر است.

مدرک معتبر پس از پایان دوره

خانه آموزش از جمله موسساتی است که به هنرجویان خود مدرک معتبر و بین المللی اعطا می‌نماید. به طوری که پس از اتمام دوره آموزش عکاسی در مشهد، شیراز، اصفهان و یا هر شهر دیگری که در آن سکونت دارید، مدرک معتبر و قابل تجرمه به شما داده می‌شود که از طریق آن سریعا و به راحتی خواهید توانست جذب بازار کار شوید.


آموزش عکاسی غیر حضوری


اما هنرجویان خانه آموزش تنها محدود به ایران نمی‌باشند؛ بلکه ایرانی های خارج از کشور نیز جزء دانشپذیران این مجموعه می‌باشند. چراکه هزینه‌ی شرکت در کلاس های عکاسی در خارج از ایران، گرانتر از داخل ایران می‌باشد به همین جهت بسیاری از این افراد ترجیح می‌دهند با شرکت در کلاس های آنلاین هم از هزینه های خود بکاهند و هم اینکه تخصص و تجربه لازم در عکاسی را کسب می‌کنند.
همچنین این مدارک معتبر و قابل ترجمه بوده حتی اگر در خارج از کشور ساکن باشید و یا قصد داشته باشید بازار کار عکاسی را در جایی بجز ایران فعالیت کنید، از این مدرک به راحتی خواهید توانست در کشورهای مختلف استفاده کنید. تنها برای این منظور کافیست با مراجعه به دارالترجمه، مدرک خود را ترجمه نمایید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28128
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید