امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

معرفی پرفروش ترین سرورهای برند HPE


1401/07/27
کد خبر : 26612
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 15 نفر

در حال حاضر شرکت HPE یعنی شرکتی که زیر نظر شرکت سازنده‌ی لپ تاپ‌های HP کار می‌کند، معروف‌ترین و معتبرترین شرکت در زمینه‌ی فروش سرورهاست. این شرکت رقبایی مانند Dell , IBM , Lenovo و Cisco دارد اما هیچکدام حریف کیفیت، طراحی، تعداد هسته‌های پردازنده، کارایی و امنیت سرورهای این شرکت نشده‌اند.


 


در اینکه HPE بهترین تولید کننده‌ی سرور در جهان است شکی نیست اما مسئله‌ی اصلی اینجاست که پرفروش‌ترین سرورهای برند HPE  کدامند؟
بر اساس میزان فروش و میزان رضایت کاربران لیست محبوب‌ترین سرور‌های برند HPE به شرح زیر است :
•    سرور HP DL380 G10
•    سرورHP DL360 G10
•    سرورHP ML350 G10
از محبوب‌ترین سرور این لیست شروع می‌کنیم، یعنی سرور HPE Proliant DL380 G10


 


سرور  HP DL380 G10بهترین عملکرد، بیشترین امنیت و قابلیت توسعه را ارائه می‌دهد. این محصول بر اساس بهترین پلتفرم محاسباتی استانداردسازی شده است. هدف اصلی طراحی این سرور کاهش هزینه‌ها و پیچیدگی‌ها بوده ، به همین دلیل نیز تا این حد محبوب و پرفروش است. پشتیبانی از خانواده نسل اول و دوم Intel® Xeon® با حداکثر 60 درصد افزایش عملکرد و 27 درصد افزایش در هسته 2 است. حافظه یDDR SmartMemory  آن تا 3 ترابایت می‌رسد و از 12 گیگابایت بر ثانیه سرعت درگاه هاردهای SAS و حداکثر 20 درایو NVMe پشتیبانی می‌کند. همچنین قابلیت ساپورت از رنج محاسباتی بالایی را داراست. این سرور همه چیز از ابتدایی ترین مسائل گرفته تا ماموریت‌های مهم را با اطمینان فراوان اجرا می‌کند. قیمت سرور HP DL380 G10  نسبت به کارآیی آن بسیار مناسب و به‌صرفه است.

سرور  HPE Proliant DL360 G10


 این سرور یکی دیگر از محبوب‌ترین‌های برند HPE است که امنیت، سرعت و انعطاف‌پذیری را به آسان‌ترین حالت ممکن ارائه می‌کند. این دستگاه از پردازنده Intel® Xeon Scalable با افزایش 60 درصدی عملکرد و افزایش 27 درصدی هسته ها استفاده می کند ، همراه با 2933MT/s HPE DDR4 SmartMemory  تا 3 ترابایت با افزایش عملکرد تا 82.3% پشتیبانی می‌کند. از این پلتفرم P2 می‌توانید برای کارهای متنوعی استفاده کنید و همچنین قیمت سرور HP DL360 G10 مناسب است که تمام این ویژگی‌ها موجب می‌شود این سرور یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای کسب‌وکار شما باشد.

سرور  HPE Proliant ML350 G10


این سرور با خواهر و برادرهایش تفاوت ظاهری دارد و برخلاف آن‌ها شکل ظاهری آن به صورت عمودی و ایستاده است. اما در کارایی همانند آن‌ها عالی عمل می‌کند. سرور HPE ML350 G10 به عنوان یک سرور دو سوکت امن با عملکرد عالی ، قابلیت توسعه و قابلیت اطمینان معرفی می‌شود. از این سرور برای توسعه  SMBها ، دفاتر از راه دور مشاغل بزرگ و مراکز سازمان‌دهی داده‌ها استفاده می‌شود. می توان گفت که قیمت سرور HP ML350 G10 با توجه به ویژگی های بسیار‌ عالی بسیار مناسب است.
سرور HPE ML350 G10 از پردازنده‌های ®Intel Xeon® Scalable با 71.1% افزایش عملکرد و 27% افزایش در هسته 2 استفاده می‌کند. همچنین دارای 2933 MT/s3 یا 2666 MT/s HPE DDR4 SmartMemory است که تا 3.0 ترابایت را ساپورت می‌کند.
از SAS 12Gb/s ،  SSD NVMe وNIC 4x1GbE  با طیف گسترده‌ای از گرافیک و گزینه‌های محاسباتی پشتیبانی می‌کند.
این سرور که توسط شرکت HPE تولید می‌شود به شما کمک می‌کند که با سرعت زیاد، کسب و کارتان را با بودجه‌ی محدود و مشخص به یک تجارت دیجیتالی تبدیل کنید.
امیدواریم از مطالعه این متن و بررسی این سه مدل سرور استفاده برده باشید. در نظر داشته باشید برای خرید سرور، همانند سیستم سخت افزاری کامپیوتر، باید کانفیگ (مدلهای متفاوت سخت افزار) را مد نظر داشت. برای مثال یک سرور می تواند انواع مدلهای پردازنده ، رم و هارد را پشتیبانی کند که براساس نیاز و بودجه شما و کسب و کارتان تعیین می‌شود. در این مورد می‌توانید از کارشناسان فروش شرکت رسام سرور مشاوره بگیرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26612
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید