امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

معرفی پرطرفدارترین بازی های امسال


1401/07/27
کد خبر : 28401
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 19 نفر

بازی های موبایلی با سرعت بسیار بیشتری نسبت به فناوری مشابه پیشرفت کرده است. به نظر می رسد بازی های اندرویدی وIOS  هر سال به دستاوردهای جدیدی دست می یابند. ما شاهد انتشار بازی‌های قدرتمندی هستیم که قدرت سخت افزاری تلفن های همراه را به چالش می کشند و حتی بازی‌ های قدیمی نیز از نظر گرافیکی بهتر و بهتر می‌شوند. صادقانه بخواهیم بررسی کنیم برخی از بازی ها حتی با بازی های کنسول و رایانه شخصی رقابت می کنند و یا حتی بر روی رایانه شخصی و کنسول همراه با موبایل نیز موجود هستند. بدون تاخیر بیشتر، در اینجا بهترین بازی های موبایلی موجود در بازارها را مورد بررسی قرار داده و به صورت فهرست وار برای شما آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.


بازی کراش

بدون شک اولین بازی در فهرست ما به بازی انفجار enfejar یا کراش اختصاص دارد که برای بازی می توانید به سایت بازی انفجار نیز مراجعه کنید ، این بازی که در داخل کشور بیش از 2 میلیون مرتبه دانلود شده در سه سال اخیر تمامی بازار بازی را به خود اختصاص داده است. در این بازی که بر روی یک محور یا نمودار ایکس و وای صورت می گیرد عکس العمل شرط اول است و شما موظف هستید بر اساس روند بازی های پیشین و شانس بازی را پیش از باختن به اتمام برسانید. این بازی را که متخصصین بازی سازی داخلی طراحی شده و سپس به دیگر نقاط دنیا منتقل شده است. این بازی در سرتاسر دنیا توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

Call of Duty: Mobile

Call of Duty: Mobile انتخاب اول کاربران برای بهترین بازی موبایلی در سال 2019 بود. ما معمولاً قبل از اضافه کردن یک بازی کمی صبر می کنیم، اما Call of Duty: Mobile با چنان رتبه بالایی محبوب است که سریعتر از حد معمول بر روی آن تصمیم گیری کردیم. این بازی دارای حالت PvP آنلاین و  FPS معمولی و بتل رویال 100 نفره است. ویژگی های منحصر به فرد این بازی آن را در دسته‌بندی بازی های جنگی به عنوان سردمدار قرار می دهد و سبب می شود برای بسیاری از کاربران به عنوان بازی اصلی این سبک تلقی شود.

بازی Ballz

بازی کلاسیک Breakout را به خاطر دارید؟ اگرچه Ballz دقیقاً شبیه سازی آن بازی نیست، اما بر اساس برخی از اصول مشابه عمل می کند. شما مجموعه ای از بلوک ها برای شکستن دارید و باید از مجموعه توپ های خود برای شکستن آنها استفاده کنید. این یک بازی سرگرم کننده و مسحور کننده است که به شما کمک می کند هوش فضایی و هندسی خود را تا حد زیادی بهبود ببخشید.

GRID Autosport

یکی از بازی های ماشین سواری و رقابتی که در سال 2022 نسخه جدید آن برای دو پلت فرم اندروید و IOS روانه بازار شده است. در این بازی شما به بهترین و زیباترین ماشین های دنیا دسترسی دارید و باید با کامپیوتر و حتی دوستان آنلاین خود بازی کنید. در این بازی شما بر اساس روند بازی می توانید بیش از 100 ماشین اسپرت و سوپر کلاسیک را انتخاب کرده و در شهرهای رویایی همچون پاریس سوار شوید. بر خلاف بازی های ماشینی دیگر شما در این بازی فرصت آن را دارید که به صورت آزادانه در برخی از محله ماشین سواری کنید.

Critical Ops: Multiplayer FPS

یکی از بازی های اکشن و جنگی انفرادی که کمتر در ایران شناخته شده است. در این بازی شما مانند بازی ندای وظیفه می توانید همراه با دوستان خود در شهرهای مختلف به بازی مشغول شده و دشمنان خود مبارزه کنید. این بازی را بسیاری اصلی ترین رقیب بازی ندای وظیفه در سال 2022 تلقی می کنند. یکی از بارزترین تفاوت های این بازی با ندای وظیفه شهرهایی است که شما در آن باید به بازی مشغول شوید.

Crash Bandicoot: On the Run

تمامی کسانی که کنسول پلی استیشن 1 در خانه داشتن با بازی کرش نیز آشنا هستند ، حیوان نارنجی رنگی که با سرعت به سمت خط پایان ماشین خود را می راند تا برنده بازی شود. حالا دوستداران این بازی فرصت آن را دارند که این بازی را در موبایل های خود نیز تجربه کنند. این بازی در موبایل به دو صورت ماشینی و پیاده صورت می گیرد و یکی از مهیج ترین بازی های سال 2021 و 2022 به حساب می آید.

The Room series

The Room مجموعه ای از چهار بازی پازل است. این اولین فرنچایزی بود که ژانر پازل را به خوبی روی موبایل انجام داد. آخرین بازی از سری The Room به اندازه بازی های قبلی خود موفق بوده و در بین بهترین بازی های اندروید باقی مانده است. The Room مجموعه ای از بازی های پازل فرار است. هر اتاق دارای یک دسته از اشیاء مرموز است. هدف شما حل پازل ها و خروج از آن است. بازیکنان از اتاقی به اتاق دیگر پیشرفت می کنند تا اشیاء منحصر به فرد بیشتری پیدا کنند و پازل های خود را حل کنند تا زمانی که در بازی برنده شوند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28401
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید