امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

معرفی و رزرو هتل های مشهد مانند هتل درویشی مشهد


1401/07/27
کد خبر : 26548
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 19 نفر

مشهد کلان شهری در شمال شرقی ایران و مرکز خراسان رضوی است. این شهر در زمان سلسله افشارید پایتخت ایران بود. مشهد پس از تهران دومین شهر بزرگ ایران است. مشهد اهمیت و موقعیت فعلی خود را مدیون حرم مطهر امام رضا (ع) است که سالانه 20 میلیون گردشگر را از سراسر ایران و سایر کشورها به خود جذب می کند. بهترین و باشکوه ترین هنرهای اسلامی را می توان در این مجموعه مذهبی مشاهده کرد. مشهد دارای جاذبه های فرهنگی ، تاریخی و طبیعی بسیاری است که از جمله آنها می توان آرامگاه فردوسی ، آرامگاه و موزه نادر شاه افشار را نام برد. همچنین ، نمایشگاه مشهد در حال حاضر بزرگترین و فعال ترین نمایشگاه بین المللی کشور پس از تهران است. مشهد در سال 2009 به عنوان "پایتخت معنوی ایران" و در سال 2017 به عنوان "پایتخت فرهنگ اسلامی" انتخاب شد. این شهر در امتداد جاده ابریشم واقع شده و پایتخت اقتصادی و مرکز تجاری بین قاره ای در آسیای مرکزی است. فعالیتهای اقتصادی مشهد به خدمات ، صنعت و کشاورزی وابسته است. با این حال ، به دلیل حضور مسافران و زائرانی که به آنجا سفر می کنند ، بر اقتصاد مبتنی بر خدمات گردشگری  متمرکز شده است. در ادامه به معرفی و بررسی اجمالی تعدادی از هتل های مشهد از جمله هتل درویشی مشهد می پردازیم:
هتل پنج ستاره کوثر ناب که به منظور زیبایی و راحتی مهمانان طراحی شده است ، امکانات مدرن و محیطی زیبا برای اقامتی دلپذیر در مشهد را ارائه می دهد. اگرچه هتل کوثر ناب با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد ، اما خدمات عالی آن مانند رستوران گردان ، روف گاردن ، رستوران سنتی با ارائه طیف گسترده ای از غذاهای خوشمزه ، آسانسور پانوراما و همچنین استخر ، جکوزی و سالن ماساژ ، زائران را مجذوب و راضی می کند. هتل کوثر ناب مشهد با قرار گرفتن در یکی از بهترین مکان های مشهد در آرامش و سکوت و همچنین دسترسی خوب به جاذبه های معروف از جمله آرامگاه نادرشاه ، کوه سنگی و مراکز خرید ، هم گردشگران و هم مغازه داران را راضی می کند. داشتن سوئیت های بزرگ و مجهز مانند سوئیت های سلطنتی ، برتر ، برتر و همچنین استودیویی و همچنین کارکنان مهمان نواز با تجربه ، فضایی دلپذیر با خاطره ای شگفت انگیز را در ذهن مهمانان برای رزرو هتل در مشهد ایجاد کرده است.
کسانی که دوست دارند در خارج از مناطق شلوغ مشهد اقامت و اسکان داشته باشند ، بهتر است درباره هتل آبان مشهد مطالعه کنند. میهمانانی که در هتل آبان اقامت دارند ، در مدت 40 دقیقه پیاده به مهم ترین جاذبه مذهبی ، حرم مطهر امام رضا (ع) می رسند. علاوه بر این ، آب و هوای تازه و فضای راحت همراه با دکوراسیون شیک و مبلمان مدرن از مزایای مهمانان در هتل چهار ستاره آبان است. کافی شاپ و رستوران هتل با سرو غذاهای لذیذ برای سلیقه مهمانان و انواع مختلف اتاق ها و سوئیت ها تقاضای همه مهمانان را پوشش می دهد. نشستن در آلاچیق های هتل همراه با نوشیدن یک فنجان چای گرم ، شبی خوش را برای شما به ارمغان می آورد. استخر ، سونا ، جکوزی و مجموعه ورزشی از جمله امکاناتی است که مهمانان می توانند در طول اقامت خود در اولین شهر مقدس ایران ، مشهد ، از آن بهره مند شوند. هتل آبان مشهد در کنار هتل های لوکس مشهد مانند هتل درویشی مشهد و هتل الماس مشهد و هتل قصر طلایی مشهد انتخاب های مناسبی جهت هشمهریان مشهدی برای سرو غذا در رستوران هتل و نیز برگزاری مراسم خود در این هتل ها می باشد. هتل مجلل درویشی مشهد سالانه پذیرایی بسیاری از عزیزان مشهدی جهت مراسم خود یا فقط جهت سرو غذا در رستوران هتل می باشد.
هتل آپارتمان حیات شرق مشهد یک اقامتگاه نوساز در مشهد است. این هتل آپارتمان از نظر جغرافیایی در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است و این هتل را برای کسانی که می خواهند در نزدیکی این جاذبه قرار بگیرند انتخابی عالی می کند. علاوه بر این ، هتل آپارتمان حیات شرق مشهد نیز در نزدیکی مراکز خرید و مراکز عمومی قرار دارد ، بنابراین برای تجار و افراد تجاری نیز انتخاب مناسبی است. پارکینگ اختصاصی ، دسترسی به اینترنت و سرویس اتاق 24 ساعته از دیگر مزایای مهمانان است. پرسنل مجرب و حرفه ای هتل دائماً تمام تلاش خود را می کنند تا خاطرات فراموش نشدنی را از سفر مهمانان به مشهد رقم بزنند. رستورانی با فضایی دنج و آرام در طول روز انواع غذاهای لذیذ ، پیش غذا و نوشیدنی را سرو می کند. این هتل یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل آپارتمان های این شهر است. اگر به دنبال اقامتی هستید که محیطی راحت برای شما به ارمغان بیاورد ، هتل آپارتمان حیات شرق مشهد مناسب شماست.
هتل اترک به عنوان اولین هتل چهار ستاره مشهد در پایتخت مذهبی ایران شناخته می شود. هتل اترک با دسترسی سریع به حرم مطهر امام رضا (ع) در قلب شهر واقع شده است. پیاده دو دقیقه تا حرم مطهر و همچنین بازار رضا ، یکی از جاذبه های معروف گردشگری مشهد فاصله دارد. هتل اترک مشهد نه تنها اتاق های بازسازی شده ، لوکس و مجهز ، بلکه خدمات درجه یک و امکانات عالی مانند سرویس اتاق 24 ساعته ، پارکینگ اختصاصی ، اینترنت بی سیم ، ترانسفر فرودگاهی ، رستوران سنتی ، تجربه ای جذاب و مثبت را در اختیار مهمانان قرار می دهد. بازسازی و بهسازی تغییرات دلپذیر و مدرن را در هتل به ارمغان آورده است که اقامتی راحت و دلپذیر را برای مهمانان تضمین می کند. پرسنل چند زبانه هتل مزیت دیگری است که این هتل را به انتخابی مناسب برای مسافران بین المللی تبدیل کرده است. اگر مشتاق گذراندن وقت برای خرید هستید ، مرکز خرید هتل انتخاب مناسبی است.  اطلاعات بیشتر هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد در سامانه سفر های گالیور یافت میشود.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26548
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید