امروز شنبه 06 مرداد 1403

Saturday 27 July 2024

معرفی نمایندگی تعمیرات کندی دیبا پشتیبان ایرانیان

1401/07/27
کد خبر : 28160
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 178 نفر

 

شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان (dibaposhtiban.ir ) نمایندگی مجاز تعمیرات کندی در تهران می باشد . این مرکز با هدف رضایتمندی مشتریان ، خدمات خود را در محل ارائه می کند و تعمیرات لوازم خانگی کندی را با استفاده از قطعات فابریک انجام می دهد . همچنین تمامی خدمات تعمیرات این مرکز شامل گارانتی کتبی می باشد . مدت زمان گارانتی ، متناسب با نوع و میزان خرابی و خدمات انجام شده ، بازه ی 6 ماهه تا 1 ساله دارند . با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز کندی می توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید و با استفاده از قطعات فابریک ، عمر لوازم خانگی کندی خور را طولانی تر کنید . همچنین لازم به ذکر است که تعمیرات لوازم خانگی کندی در این مرکز توسط تعمیرکاران آموزش دیده و متخصص انجام می شود .

لوازم خانگی برند کندی

شرکت کندی (candy) یک شرکت تولید کننده ی لوازم خانگی در ایتالیا می باشد . کندی در سال 1945 توسط برادران فوماگالی تاسیس شد . این برند زیر مجموعه ی برند هایر (haier) می باشد . دفتر تحقیق و توسعه ی برند کندی ، هم اکنون در ایتالیا مستقر می باشد . برند کندی نمایندگی توزیع محصولات خود را در ایران به برند پاکشوما واگذار کرد . از مهم ترین محصولات کندی می توان به ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، یخچال ، جاروبرقی و ... اشاره کرد . برند کندی یک برند ایتالیایی می باشد که در ایران ، مونتاژ قطعات توسط شرکت پاکشوما انجام می شود .

چرا دیبا پشیتبان ایرانیان را برای تعمیر لوازم خانگی کندی انتخاب کنیم ؟

تعمیرکاران آموزش دیده : تعمیرات لوازم خانگی کندی نیازمند تخصص بالا و تجربه ی کافی می باشد ، لازم به ذکر است که تعمیرکاران مشغول به کار در نمایندگی تعمیرات کندی ، همگی افراد دوره دیده و آموزش دیده می باشند .

دریافت خدمات در اسرع وقت : خدمات تعمیرات لوازم خانگی کندی ، در همان روز و ظرف مدت کمتر از یک ساعت به مشتریان ارائه می شود . یعنی کمتر از یک ساعت تکنسین در محل حاضر می شود .

تعمیر دستگاه در محل : برای دریافت خدمات عیب یابی و تعمیرات دستگاه های کندی نیازی به حمل دستگاه به کارگاه تعمیرات نمی باشد و تعمیرات در محل و در حضور تکنسین انجام می شود .

استفاده از قطعات فابریک : کلیه تعمیرات لوازم خانگی کندی ، با قطعات اورجینال و اصلی انجام می شود . و قطعات نیز شامل ضمانتنامه می باشند .

نمایندگی خدمات تعمیرات کندی در تهران

اگر ساکن تهران هستید و به دنبال یک مرکز معتبر جهت تعمیرات لوازم خانگی کندی در تهران می گردید ، می توانید همین الان با نمایندگی مجاز تعمیرات کندی تماس بگیرید و از خدمات این مرکز بهره مند شوید . توجه داشته باشید که بهترین مکان برای تعمیرات لوازم خانگی کندی ، نمایندگی های کندی می باشد . زیرا این مراکز تعمیرات دستگاه شما را به صورت اصولی انجام می دهند و خدمات تعمیرات آن ها شامل گارانتی می باشد .

خدمات پس از فروش کندی تهران

مجموعه دیبا پیشتبان ایرانیان به عنوان نماینده ی مجاز تعمیرات محصولات کندی ، خدمات پس از فروش کندی در تهران را انجام می دهد . این مرکز دارای کادری متخصص می باشد که خدماتی با سطح بالا را به مشتریان ارائه می دهد . این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال و فابریک ، دستگاه شما را در محل تعمیر می کند و پس از اتمام تعمیرات دستگاه شما را گارانتی می نماید .

هزینه تعمیرات لوازم خانگی کندی

هزینه تعمیرات لوازم خانگی کندی در نمایندگی های مجاز کندی در تهران ، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می گردد . این مرکز علاوه بر قیمت مناسب تعمیرات ، از قطعات اورجینال کندی استفاده می کند و به همین خاطر طول عمر مفید دستگاه شما بالا می رود . توجه داشته باشید که به هیچ عنوان دستگاه برند کندی خود را برای تعمیر به تعمیرگار های غیر مجاز نبرید ، زیرا مراکز غیر مجاز ، تعمیرات دستگاه شما را اصولی انجام نمی دهند و علاوه بر ضرر مالی ، دستگاه شما به شدت آسیب می بیند .

خدمات تضمین شده در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کندی

هدف مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان رضایتمندی مشتریان و ارائه ی خدمات با کیفیت می باشد . این مرکز با استفاده از قوانین خدماتی استاندارد جهانی ، دستگاه های کندی را تعمیر می کند . شما عزیزان اگر از خدمات هر یک از شعب نمایندگی های مجاز کندی استفاده کنید ، دستگاه شما برای مدت 6 ماه تا یک سال گارانتی می شود . زیرا این نمایندگی های مجاز با استفاده از خدمات اصولی و عیب یابی دقیق ، دستگاه شما را با بالاترین کیفیت ممکن تعمیر می کنند و از نتیجه ی کار خود مطمئن هستند .

چرا نباید لوازم خانگی کندی در تعمیرگاه های غیر مجاز تعمیر شوند ؟

طبق نظر سنجی از مشترکین استفاده کننده از محصولات کندی ، مشخص شد که زمانی که دستگاه کندی در تعمیرگاه های غیر مجاز تعمیر شد ، مشکلات متعددی برای دستگاه ها پیش آمد . به عنوان مثال یخساز یخچال ساید بای ساید کندی ، به خوبی تعمیر نشد و بعد از انجام تعمیرات دستگاه آبریزی نمی کند و یخ نیز تولید نمی کند . و یا یک نمونه ی دیگر از شکایات این بود که بدون این که عیب یابی صحیح انجام شود ، گفتند که ایراد از برد الکترونیکی می باشد ، در صورتی که برد سالم بود و قطعه ی دیگری خراب بود  و یا تخلیه نشدن آب از لباسشویی به دلیل گرفتگی پمپ تخلیه اتفاق افتاده بود که با رفع انسداد مشکل بر طرف میشد ، اما به علت تشخیص غلط تعمیرکار ، پمپ تخلیه تعویض شد . و یا مشکلاتی مشابه که به علت عدم آگاهی تکنسین ، دستگاه به درستی تعمیر نشد و مشکلات فراوانی برای دستگاه پیش آمد . به همین دلایل باید حتما لوازم خانگی کندی شما در مراکز معتبر و نمایندگی مجاز تعمیرات کندی ، تعمیر شود تا از بروز مشکلات این چنینی ، جلوگیری شود .

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کندی دیبا پشتیبان

چه محصولاتی در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کندی تعمیر می شوند ؟

تعمیرات ماشین لباسشویی کندی

تعمیر لباسشویی کندی ، در این مرکز توسط تکنسین های ماهر و دوره دیده انجام می شود . همچنین تعویض قطعه با استفاده از قطعات فابریکی کندی انجام می شوند .

تعمیرات ماشین ظرفشویی کندی

تعمیر ظرفشویی کندی با استفاده از استاندارد تعمیرات جهانی تعمیر می شود . خدمات تعمیر نیز شامل گارانتی شش ماهه تا یک ساله نیز می شود .

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید کندی

تعمیر یخچال کندی از جمله یخچال فریزر و ساید بای ساید کندی توسط تکنسین های حرفه ای و در محل انجام می شود . انتخاب نمایندگی تعمیرات کندی ، بهترین ، سریع ترین و قابل اعتماد ترین گزینه برای تعمیر یخچال کندی می باشد .

تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کندی

چنانچه لوازم خانگی کندی شما به تعمیر نیاز دارد ، شما می توانید با شماره تماس نمایندگی تعمیرات کندی مندرح شده بر روی کارت ضمانتنامه تماس حاصل کنید و از خدمات پس از فروش کندی به صورت رایگان بهره مند شوید ، اما اگر دستگاه شما فاقد اعتبار گارانتی است یا برگه ی گارانتی شما در دسترس نمی باشد ، می توانید با شماره ی 47278 021 تماس حاصل بفرمایید و از خدمات پس از فروش کندی نمایندگی مجاز کندی بهره مند شوید . 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28160
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید