امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

معرفی معتبرترین مرکز تعمیرات موبایل و تبلت


1401/07/27
کد خبر : 26054
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 19 نفر

در این روز هایی که مغازه های موبایلی زیاد شده و انتخاب و پیدا کردن یک مرکز معتبر تعمیر موبایل سخت شده و همچنین قیمت موبایل ها بالا رفته و تعمیرات آنرا نمیتوان به راحتی به هرجایی سپرد ما قصد داریم که دراین مقاله یک مرکز معتبر برای تعمیرات گوشی موبایل شما را معرفی کنیم تا بتوانیم شما را در این امر راهنمایی کنیم.

معرفی بهترین مراکز تعمیرات موبایل و تبلت

طبق گفته هایی که در ابتدای مطلب گفتیم در این مقاله قصد داریم که یکی از بهترین و مجهزترین مرکز تعمیر موبایل را که بیشترین میزان رضایت مشتریان را کسب کرده است را معرفی کنیم.

تعمیر موبایل
 

مرکز تعمیرات موبایل و تبلت هِلو فون

مرکز تعمیرات موبایل و تبلت هلو فون با آدرس اینترنتی Hellophone.ir با بهترین تعمیراکاران و با بیشترین میزان رضایت کاربران توانسته است رتبه برتر را در بین تعمیرگاه ها در سطح کشور زمینه تعمیرات موبایل و تبلت را کسب کند و بدون شک یکی از بهترین تعمیرگاه موبایل وتبلت در کشور می باشد.
با توجه به تعداد تعمیرکاران هِلو فون، تعمیر موبایل شما با در کمترین زمان انجام می شود. همچنین شما عزیزان میتوانید برای تعمیر گوشی موبایل خود بصورت حضوری اقدام کنید. این مرکز تعمیراتی نماد اعتماد الکترونیکی دارد و قادر به ارائه خدمات به تمامی استان های کشور میباشد.

خدمات تعمیراتی مرکز هِلو فون:

تعویض تاچ وال سی دی اورجینال تمامی برند های گوشی موبایل بدون افت کیفیت
تعویض باتری موبایل و تبلت همراه با گارانتی معتبریکساله شارژدهی و باد کردن
تعمیر گوشی های خاموش،آبخورده و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل وتبلت
امکان تعمیرات غیرحضوری بصورت ارسال با پست و تیپاکس
ارسال قطعات اورجینال با ضمانت اصالت کالا به سراسر کشور
تعمیرات در کمترین زمان ممکن (تعویض تاچ و ال سی دی و تعویض باتری و... فوری انجام میشوند)
تعمیر موبایل اصفهان

تعویض تاچ و ال سی دی اورجینال گوشی موبایل (تمامی مدل ها)

یکی از اصلی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل هلو فون تعویض تاچ و ال سی دی گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل و هواوی می باشد. تاچ و السیدی (LCD) یکی از مهم ترین و حساس ترین قطعات موجود در تلفن همراه می باشد و به دلیل حساسیت بالا، از آسیب پذیری بالایی هم برخوردار است. ضربه خوردن ،آب خوردگی و دیگر دلایل باعث شکستن و یا سوختن تاچ ال سی دی می شود. در تعمیرگاه موبایل هلو فون تاچ و ال سی دی گوشی شما با قطعات کاملا اورجینال شرکتی در کمتر از یک ساعت تعویض میشود. توصیه می‌کنیم اگر قصد تعویض تاچ و ال سی دی گوشی خود را دارید به کیفیت ال‌سی‌دی دقت کنید زیرا که تاچ و ال سی دی ها دارای کیفیت های متفاوتی می باشند.
برای اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در زمینه تعمیر موبایل میتوانید با شماره 09139898468 تماس حاصل فرمایید.

تعویض باتری موبایل با یکسال گارانتی

در هر گوشی موبایلی باتری یک قطعه مصرفی و اصلی به حساب می آید که اگر برای تعویض از باتری غیراورجینال و بی کیفیت استفاده کنید در دراز مدت می تواند به گوشی شما آسیب وارد کند، باتری های موجود در مرکز تعمیرات موبایل هلو فون همگی دارای یک سال گارانتی بادکردن و گارانتی شارژدهی می باشند. (کیفیت باتری ها فوق العاده بالا می باشند و به شما عزیزان یک سال گارانتی شارژر باتری و تورم باتری داده می‌شود)

تعمیر موبایل
 

تعمیر تخصصی و اصولی گوشی موبایل آبخورده

بعضی از افراد بر این باورند که تعمیر گوشی موبایل در آب افتاده یا خیس شده امکان پذیر نیست، اما این باور اشتباه است است زیرا که علم و تجربه به ما ثابت کرده که امکان زنده کردن گوشی موبایل آب خورده وجود دارد و بارها دیده شده که موبایل آب خورده تعمیر شده و همانند روز اول قابل استفاده شده است؛ قصد داریم که به برخی از موارد قابل توجه و تعدادی از فعالیت هایی که در مواقع افتادن گوشی در آب است بپردازیم.
زمانی که گوشی موبایل در آب می افتد و با اب تماس پیدا می‌کند، آب به داخل گوشی نفوذ می کند و به قطعات سخت افزاری می رسد، از آنجایی که جریان برق در گوشی روشن وجود دارد، نباید آب به قطعات داخلی گوشی برسد زیرا باعث اتصالی در مدارات گوشی می شود، از قبیل کارهایی که نباید در این شرایط انجام دهید به صورت زیر است:
در هر صورتی گوشی را روشن نکنید.
دکمه های گوشی را فشار ندهید و در مجاری های گوشی فوت نکنید.
گوشی را به شارژ نزنید.
تلاش برای روشن کردن و تست کردن گوشی نداشته باشید.
سریع به یک مرکز معتبر در زمینه تعمیر گوشی آبخورده مراجعه کنید.


هِلو فون؛ واردکننده قطعات اورجینال موبایل و تبلت

قطعات اورجینال موبایل به راحتی پیدا نمی شود و تعمیرکاران قطعات مورد استفاده در تعمیر به صورت فیک و غیراصل استفاده می کنند و این باعث می شود که گوشی شما فقط به صورت ظاهری و موقت قابل استفاده شود و بعد از گذشت زمان (حدوداً یک الی سه ماه) دوباره دچار مشکل می شود، هلو فون این افتخار را دارد که وارد کننده مستقیم قطعات اورجینال شرکتی موبایل است و به همین منظور تعمیراتی مطمئن و ضمانتی (ضمانت قطعات اورجینال) را به شما میدهد.
برای اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در زمینه تعمیر موبایل میتوانید با شماره 09139898468 تماس حاصل فرمایید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26054
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید