امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

معرفی معتبرترین فروشگاه فروش دستگاه کپی رنگی و تونر کونیکا


1401/07/27
کد خبر : 27013
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 18 نفر
معرفی معتبر ترین فروشگاه فروش دستگاه کپی رنگی و تونرکونیکا  در ایران

در این مقاله سعی داریم ماشین های چاپ کتاب و کپی موجود در ایران و تونر های مورد استفاده در آنها را معرفی کرده و بهترین انتخاب برای تونر دستگاه کپی و مواد مصرفی آن را به شما معرفی کنیم.

ساها پرینت

معمولا برای انتخاب دستگاه کپی باید به خدمات و مواد مصرفی و قطعات آن و قیمت های آنها توجه کرد.

در بین تمامی دستگاهای کپی رنگی در حال حاضر برند کونیکا محبوترین و با کیفیت ترین چاپ را دارا می باشد. همچنین خدمات و مواد مصرفی و تونر کونیکا در سراسر ایران موجود می باشد.

همچنین ساها پرینت مجموعه ایی شناخته شده در فروش تونر دستگاه کپی و مواد مصرفی وهمچنین  تونر کونیکا در ایران می باشد.

در حال حاضر تونر های کونیکا موجود در بازار ایران تونر کونیکا 7000 و تونر کونیکا 8000 و تونر کونیکا 622 هستند .

در ادامه به معرفی تونر ها و انواع آن می پردازیم.

دستگاه رنگی ساها پرینت

چه نوع تونری برای کار شما مناسب است؟

 اگرچه تونرهای OEM دارای بالاترین کیفیت هستند، اگر شرکتی نیازمند حجم بالای چاپ یا چاپ باکیفیت نمی باشد، تونر OEM پیشنهاد مناسبی برای آن نیست. انتخاب بهترین تونر به نیازهای کاری آن شرکت بستگی دارد. هنگامی که تصمیم گرفتید چه نوع تونری را خریداری کنید، چندین نکته را مد نظر داشته باشید:

  • مقدار چاپ روزانه
  • بودجه مورد نظر برای این کار
  • کیفیت مورد نیاز برای چاپ
  • مسائل مربوط به ناسازگار بودن تونر

کارهایی که نیازمند چاپ باکیفیت با حجم بالا هستند، احتمالا نیازمند سرمایه گذاری در تونرهای اورجینال خواهند بود. تونر اورجینال بایستی برای کارها یا بیزینس هایی با نیازهای بازاریابی که نیازمند چاپ آگهی ها و سایر موارد بازاریابی هستند، استفاده گردد. علاوه براین، بیزینس هایی با حجم بالای چاپ معمولا به دلیل مسائل مربوط به عرضه نمی توانند در مدت ازکار افتادگی نتیجه و حاصلی داشته باشند. بیزینس هایی با حجم بالای چاپ و چاپ واضح، با قیمتی معقول، احتمالا تونرهای سازگار تازه تولید شده را می پسندند. افرادی که به دنبال دستگاه های کپی و پرینترهایی برای مصارف خانگی هستند یا بودجه کمتری را صرف خرید دستگاه کپی می کنند، می توانند تونرهای بازیافتی را تهیه کنند. به هر حال قبل از خریداری به طور کامل درباره ی این نوع تونر بررسی کنید. خرید از تولیدکنندگان مشکوک می تواند منجر به هدر رفتن پول و در نتیجه عدم جبران سرمایه از دست رفته گردد.
بیزینس ها یا افرادی که سعی در خریداری ارزان ترین تونر موجود دارند، یا به دنبال کیفیت و نرخ شکست آن نیستند، می توانند تونرهای شارژی را خریداری کنند.

تعویض و بازیافت کارتریج تونرهای استفاده شده: شما تونر مورد نظر خود را خریداری کردید، حال چه کاری باید انجام دهید؟
وقتی تونر مورد نظر خود را خریداری کردید، راهنمایی های فروشنده را درباره ی چگونگی برداشتن یا قراردادن کارتریج تونر ها مورد توجه قرار دهید. از فروشنده یا تولیدکننده راهنمایی لازم را بخواهید. اگر از سیستم پرکردن اتوماتیک تونر استفاده می کنید، مطمئن شوید که اشتباهات رایجی که می توانند فرایند تحویل را بهم بریزد، پرهیز می کنید. این اشتباهات شامل موارد زیر هستند:

تونر مشکی کونیکا

  • تعویض زود هنگام تونر
  • استفاده از تونر ناسازگار با دستگاهتان
  • نادیده گرفتن به روزرسانی ها
  • و ....

بعد از خالی شدن تونر، راهنمایی های توصیه شده برای بازیافت مناسب کارتریج تونرها را دنبال کنید.

 

تونر خود را سفارش دهید: حالا این موضوع مطرح می شود که چه نوع تونری مد نظر شماست، حالا زمان آن رسیده که تونر خود را سفارش دهید. از فروشنده خود بخواهید که برای انتخاب تونر مورد نظرتان به شما کمک کند.

کارتریج های لیزری:

کارتریج تونرهای لیزری در مقایسه با کارتریج تونرهای جوهری از هزینه ی بالاتری برخوردار هستند، اما دارای خروجی جذاب و عالی تری می باشند. آنها می توانند دارای بازدهی 4000 صفحه ای همراه با پوشش 5 درصدی باشند. چهار رنگ از این نوع تونرها که در پرینترهای لیزری استفاده می شوند، عبارتند از: مشکی – قرمز – زرد – آبی
یکی از ویژگی های کاربردی این نوع تونر این است که اگر یکی از تونرها تمام شود، سه رنگ دیگر نمی توانند کار چاپ را ادامه دهند و در نتیجه هیچ گونه اسرافی صورت نمی پذیرد. یک حقه کاربردی که می تواند کارساز باشد این است که اگر به نظر رسید یکی از کارتریج ها رو به اتمام است، پرینتر را باز کنید، کارتریج را بیرون بکشید، آن را به خوبی تکان دهید، و سپس در جای خود قرار دهید، این کارتریج صدها صفحه ی دیگر را برای شما چاپ خواهد کرد. این به این دلیل است که گاهی اوقات تونر در ته ظرف ته نشین می شود، که ممکن است پس از تکان دادن مورد استفاده قرار گیرد. این کار طول عمر کارتریج ها را افزایش می دهد. اگر مراقبت های لازم را انجام دهید، عمر این نوع پرینتر پنج دهه خواهد بود. کیفیت بالا، قیمت و سرعت برخی از مهم ترین ویژگی های این نوع پرینترها هستند که باعث محبوبیت آنها شدند. آنها درگذشته بسیار پرهزینه بودند، اما امروزه از قیمت معقولی برخوردار هستند. هرچند که مخارج و پرینترهای لیزری تا حدودی بالاتر از پرینتر جوهری است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27013
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید