امروز جمعه 09 شهریور 1403

Friday 30 August 2024

معرفی مراکز خرید پرطرفدار تهران


1401/07/27
کد خبر : 24203
دسته بندی : ثبت نشده
تعداد بازدید : 18 نفر

مراکز خرید پرطرفدار ایران

در کشور ایران، خرید کردن به عنوان یکی از عادت‌ها و آیین‌های مرسوم و جذاب شناخته می‌شود. امروزه با وجود مراکز خرید جدید و مدرن، بازارهای قدیمی و سنتی ایرانی هنوز هم میان مردم و به خصوص جوانان محبوبیت دارند. این روزها به دلیل استقبال مردم از مراکز خرید متنوع، رقابت شدیدی میان مراکز خرید بزرگ در سراسر کشور به وجود آمده است. در این مطلب شما را با تعدادی از مراکز خرید پرطرفدار ایران آشنا خواهیم کرد که طبق نظرسنجی‌ها میان مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و برای گردشگران به عنوان جاذبه مهمی از شهر محسوب می‌شوند


مجتمع تجاری ارگ تهران

معرفی مراکز خرید پرطرفدار ایران
مراکز خرید پرطرفدار ایران

مجتمع تجاری ارگ، مجموعه کاملی از معروف‌ترین برندهای موجود در ایران است که انواع محصولات از جمله لباس، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لوازم الکتریکی و آشپزخانه، عطر، طلا و جواهر، فرش و قالی، عینک و سنگ‌های قیمتی را در بردارد و از محیطی شاد و مدرن برخوردار است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه بزرگ تجاری می‌توان پارک تفریحی، آمفی تئاتر، رستوران‌ها، فودکورت، کافی شاپ‌ها و روف گاردن سبز را نام برد که برای اولین بار در سال 2015 بهره برداری شده و مورد استفاده قرار گرفتند. در حال حاضر در این مجتمع بزرگ 200 واحد تجاری و 1000 فضای پارکینگ وجود دارند و از ساعت 10:00 تا 23:00 پذیرای مهمانان و بازدیدکنندگان هستند.

مجتمع تجاری ارگ در شمال شهر تهران و در نزدیکی میدان تجریش قرار دارد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این پروژه قابلیت تعاملی آن است. بدین گونه که در شب‌های خاص، مردم می‌توانند با قرار گرفتن در مکان مخصوص با حرکت دادن دستشان با نمای خارجی مجتمع ارتباط تعاملی برقرار کنند. سیستم کنترلی مرکزی به وسیله نرم افزار مخصوصش به گونه‌ای عمل می‌کند که تصاویر تصادفی زیبایی را تولید کرده و به روی صفحه نمایش نمای خارجی نمایش می‌دهد.

مجتمع تجاری سام تهران

معرفی مراکز خرید پرطرفدار ایران
مراکز خرید پرطرفدار ایران

مجتمع تجاری سام در اواخر سال 2011 با رویکردی جدید برای تعریف و ساخت یک فضای پویا در چارچوب اصالت ایرانی با معماری منحصر به فرد و جذاب تأسیس شد و به منظور رفع نیازهای مشتریان بیشتر به روی برندهای معروف و معتبر جهان تمرکز کرده است. دو ویژگی مهم و اساسی مرکز تجاری سام “اصالت” و “کیفیت” در ارائه سبک جدید برای زندگی و پوشاک هستند. وجود برندهای معروف و معتبر در زمینه لباس، کیف و کفش، اقلام مکمل، طلا و جواهرات، ساعت مچی، نقره، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن برای پاسخگویی به نیاز مشتریانی که کثیرالسفر هستند و یا از قشر بازرگانان و سیاستمدارن بوده و به دنبال لوازم خاص و یونیک برای ایجاد تغییر و تحول در سبک زندگی‌شان هستند، امتیاز بسیار ناب و مطلوبی محسوب می‌شود. همچنین، مهمانان محترمی که در ایران به سر می‌برند و به دور از سرزمینشان هستند، می‌توانند برندهای مد نظرشان را با خیال راحت در فضای آرام و دوست داشتنی مرکز تجاری سام بیابند و خریداری کنند. مرکز خرید سام دارای فضای پارکینگ استاندارد با مساحت 240 متر مربع بوده و از دو مسیر خیابان فرشته و بزرگراه مدرس قابل دسترس است. فضای مخصوص لابی در این مرکز تجاری با ارائه انواع غذاهای خوشمزه مکان بسیار مناسبی برای دیدار با افراد سرشناس و حتی دیدارهای ساده دوستانه می‌باشد. علاوه بر این، کافه تریای سام نیز محل خوبی برای گذراندن اوقاتی دنج و صمیمی است و هرگز فراموش شدنی نیست. پس از کافه تریا، باغ زیبا و هنرمندانه‌ای در این مجتمع وجود دارد که بازدید از آن همراه با احساس آرامش، نشاط  و رضایتمندی بوده و شما را از استرس‌های زندگی دور خواهد کرد.

ضمنا، منظره زیبای کوه البرز از مجتمع تجاری سام پیدا است. چهار رستوران در این مرکز وجود دارند که هرکدام دارای ملیت و سبک پخت و پز متفاوت هستند و از اصالت و تنوع خاصی برخوردار هستند. مرکز خرید سام انتخاب مناسبی برای هر رفع نیازهای خاص هر فردی است.

مرکز خرید پالادیوم تهران

معرفی مراکز خرید پرطرفدار ایران
مراکز خرید پرطرفدار ایران

مرکز خرید لوکس پالادیوم تهران، با مساحتی به اندازه 150.000 متر مربع، در زعفرانیه واقع شده و دارای 150 دفتر مشارکتی در هر دو برج (شمال و جنوب) است. 200 برند خرده فروشی، 24 رستوران (فود کورت‌ها، کافی شاپ‌ها و ناهارخوری‌ها)، هایپر مارکت بزرگ، سرزمین کتاب، بزرگ‌ترین مغازه اسباب بازی فروشی در خاورمیانه، مرکز ورزشی بسیار لوکس در طبقه ششم با منظره فوق‌العاده زیبایی از کل شهر، 26 آسانسور، بیش از 1200 فضای پارکینگ و خیلی امکانات لوکس دیگر در مرکز خرید پالادیوم وجود دارند. این مرکز خرید لوکس از زمان تأسیس تا به امروز به دنبال افراد نخبه، با انگیزه و پرانرژی هستند تا با جذب و پیوستن آن‌ها به تیم متخصصین در حال رشد و پیشرفتشان به پیشرفت‌ها و رویدادهای فوق‌العاده ادامه دهند. مرکز خرید لوکس پالادیوم در نوع خود در تهران اولین بوده و راه را به سمت آینده هموار می‌کند تا شما نیز بتوانید بخشی از این سفر عالی باشید.

مجتمع تجاری مدرن الهیه تهران

معرفی مراکز خرید پرطرفدار ایران
مراکز خرید پرطرفدار ایران

مجتمع تجاری الهیه یک مرکز خرید لوکس و مدرن است که در سال 2011 تأسیس شد و در منطقه الهیه تهران قرار دارد. این مجتمع تجاری مجموعه‌ای از برندهای معروف بین‌المللی در زمینه لباس، لوازم آرایشی، جواهرات، ساعت مچی و لوازم جانبی می‌باشد. بنای این ساختمان در زمینی به مساحت 1915 متر مربع ساخته شده و در شمال بلوار آفریقا و در گوشه بزرگراه مدرس است. از بالای این ساختمان های‌لند الهیه در تهران به چشم می‌خورد. مساحت بنای کلی ساختمان 17000متر مربع بوده و در 11 طبقه ساخته شده است.

مجتمع تجاری الهیه، اولین مرکز خرید در منطقه الهیه تهران است که با در نظر گرفتن سبک مدرن و مخصوص در طراحی و ساختار، بنا نهاده شده و هدف از تأسیس آن گرد هم آوردن انواع برندهای معتبر جهان بود. بخش تجاری مجتمع دارای مساحت 3000 متر مربع است و در 3 طبقه قرار دارد. این بخش شامل 40 مغازه با زمینه‌های مختلف و طراحی شده با توجه به تمایلات مشتریانی است که قصد خرید از نماینده‌های رسمی برندهای معروف بین‌المللی دارند. در این بخش 2 کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد.

جدیدترین بخش تجاری این مجتمع مربوط به طبقه سلطنتی واقع در طبقه پنجم است که شامل تعدادی بوتیک، گالری طلا، مغازه‌ها و رستوران‌های مدرن و لوکس می‌باشد.

– مجموع 28 واحد اداری

– مجموع 40 واحد تجاری

– پارکینگ 4 طبقه با ظرفیت 218 خودرو

– اتاق سمینار و مهمان با ظرفیت 250 مهمان

مجتمع تجاری کوروش تهران

معرفی مراکز خرید پرطرفدار ایران
مراکز خرید پرطرفدار ایران

مجتمع تجاری کوروش، با بیش از 500 واحد تجاری در 17 طبقه، مجموعه‌ای از بزرگ‌ترین و بهترین بخش‌های تجاری، فرهنگی و سرگرمی است. با توجه به وجود برندهای مختلف، واحدهای تجاری متعدد و تنوع محصولات و سرویس‌ها مجتمع تجاری کوروش برای کسانی که می‌خواهند بهترین را تجربه کنند، بهترین انتخاب است. از برجسته‌ترین ویژگی‌های مرکز خرید کوروش می‌توان به چشم انداز جذاب، حوضچه‌ها و فواره‌ها و فضای گسترده و منظره پانورامیک بین پله‌ها، آسانسورها و راهروها اشاره کرد. مجتمع تجاری کوروش علاوه بر طراحی داخلی و خارجی مدرن، صاحب بزرگ‌ترین مجموعه سینمایی کشور است که یکی از بهترین مراکز سرگرمی خانواده و مرکز سلامت (مرکز تفریحی ژوپیتر)، مرکز فرهنگی (پردیس سینمایی)، کودکستان (کلوب کودکان)، فود کورت، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های زیاد می‌باشد که آن را به یک مرکز خرید مدرن، منحصر به فرد و تجاری در غرب تهران تبدیل کرده است.

بخش تجاری کوروش دارای بیش از 500 واحد تجاری در 9 طبقه است و دارای مجموعه متنوعی از مغازه‌ها شامل لباس، کیف و کفش، جواهرات، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و آشپزخانه و هایپر مارکت می‌باشد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/24203
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات
جدیدترین اخبار ها
بروزترین اخبار ها
مطالب مرتبط

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید