امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

معرفی شرکت پست بین المللی آتا اکسپرس


1401/07/27
کد خبر : 27419
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 21 نفر

شرکت پست سریع بین المللی آتا اکسپرس از سال 2006 میلادی فعالیت خود را در زمینه حمل و نقل سریع آغاز نمود. آتا تمامی نیاز های شما مشتریان گرامی را از خرید و حمل کالا تا ترخیص با حداکثر سرعت و حداقل هزینه به انجام می رساند. ارجعیت ما بر ارائه سرویس به مقاصد کلیدی سراسر جهان است و با داشتن هاب بین المللی در دیگر مناطق تجاری دنیا تخصص گسترده عملیاتی را دارا میباشد و همچنین از طریق سرویس حمل یکسره، سریع ترین زمان تحویل را فراهم می کند. آتا با عرضه خدمات منحصر به فرد همانند حمل کالا و ترخیص یک روزه بسته با بهره مندی از مدیران با تجربه و پرسنل متخصص جهت رسیدن به اهداف عالی خود و تبدیل شدن به بزرگترین و معتبرترین شرکت پست بین المللی درخاورمیانه قدم برمیدارد. این شرکت با امکاناتی وسیع از جمله پرواز مستقیم به چین و دبی ارسال بسته های پستی را به کلیه کشور ها حداقل 24 ساعت زودتر از حد معمول به انجام می رساند. آرمان ما عرضه خدمات با سرعت بالاتر امنیت بیشتر و کیفیت برتر می باشد که در راستای تامین رضایت مشتریان عزیز تحقق می یابد.
آتا با فراهم آوردن طیف وسیعی از سرویس‌¬هاو راهکارهای زنجیره حمل و نقل زیر نظر آخرین استاندارد جهانی، و در سایه پشتوانه دانش فنی و تعهدات حرفه‌¬ای خود، توانسته بعنوان یکی از خوش¬نام¬‌ترین سرویس دهندگان بین المللی در زمینه خدمات لجستیک و پست شناخته شود.شبکه وسیع خدمات، پوشش بین‌المللی، کثرت نمایندگان در کنار سرعت، امنیت، دقت و هزینه مناسب خدمات، مشتریان را بی‌نیاز از تحقیق و بررسی گزینه ‌های دیگر کرده و آتا را انتخاب نخست برای دریافت خدمات لجستیک و پست بین‌الملل می نماید.
هر معامله ای توسط سیستم عملیاتی مستقل آتا پشتیبانی می شود. عملیات در بردارنده حمل و نقل زمینی، کوریر، نرم افزار فناوری اطلاعات سفارشی،مستندات جامع و سیستم سخت افزاری با کیفیت برای شبکه موثر است. برای تسهیل در تحویل 24 ساعته، تیم امور مشتریان در دفتر تهران برای عرضه خدمات در دسترس هستند. ما به دارایی های انسانی خود که بعنوان یک مزیت رقابتی به حساب می آید ایمان داریم. برای طی کردن مسیر پیشرفت، کلیه کارکنان از شبکه های توسعه کاری برگزیده شده اند. آموزش فشرده شامل برنامه هایی جهت تشویق در ارتباط متقابل و از طرفی ایجاد محیطی برای انگیزه و رشد شخصی افراد می باشد. چنین برنامه هایی از توسعه مهارت تخصصی عملیات، تدارکات و مدیریت حمل و نقل پشتیبانی می کند؛ سیستمی برای ارزیابی سالانه صلاحیت حرفه ای کارکنان ما. آتا در تلاشی مضاعف جهت عرضه سرویسی بهتر با استفاده از اطلاعات آماده، سالانه در مسیر پیشرفت سرمایه گذاری می کند.

کالاهایی که می‌توان از طریق پست سریع بین الملل ارسال نمود

پست اکسپرس بین المللی شامل کالا های متفاوتی می باشد که هرکدام با شرایط خاصی نیز ارسال می‌شوند. رایج‌ترین محصولی که از این طریق ارسال می‌شود، نامه‌ها و پاکت‌های بزرگ و کوچک پستی می باشد که شامل مدارک و اسناد معتبر نیز هستند؛ اصولا، ارسال این نوع اسناد به علت سایز کوچکی که دارند بسیار دشوار هستند؛ چراکه تقریبا هیچکدام از هواپیما های باربری این نوع کالا های کوچک را جابجا نمی‌کنند؛ از این رو، شرکت ‌های حمل و نقل بین‌ المللی اکسپرس برای این کار راه‌اندازی شده‌اند تا نیاز افراد جامعه را برطرف نماید.
ارسال بسته‌های صنعتی و تجاری به صورت تکی و چندتایی نیز از طریق این نوع پست صورت می گیرد. ارسال تکی محصولات تجاری یا صنعتی اگر از طریق ترانزیت و هواپیما های باربری انجام شود، هزینه‌ای بسیار گران را در پی خواهد داشت؛ از این رو، این روش هرگز مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود و مناسب است از طریق پست‌ های پیشتاز بین المللی انجام گیرد؛ هزینه ارسال کالا به این روش هم از لحاظ هزینه به صرفه بوده و هم بسیار سریع‌تر از دیگر روش‌ها صورت می گیرد.
بیشتر بخوانید: حمل کالا از چین به ایران



پست سریع بین الملل چه نوع کالا هایی را ارسال نمی‌کند؟

پست پیشتاز بین المللی به علت اینکه از طریق پست هوایی صورت می گیرد از همین رو باید قوانین کشور های مبدا و مقصد را کاملا رعایت نماید. برای مثال ورود مشروبات الکلی و لباس‌های نامناسب به کشور ایران ممنوع می باشد. به این معناست که ورود و خروج این دسته از محصولات در زمره پست پیشتاز بین المللی ایران قرار نمی‌گیرد. همچنین این قانون تنها شامل ایران نمی شود و بسیاری از کشور های دیگر از ورود کالا هایی که مغایر با فرهنگ و قوانین داخلی آن ‌ها باشد جلوگیری می‌کنند.
بعضی از کالاهایی که به صورت عمومی در سطح جهانی غیر مجاز می باشند شامل حمل و نقل تجهیزات نظامی، حیوانات وحشی و گونه‌های خاص، مواد مخدر، انواع سلاح‌ های گرم و سرد، انواع دارو، روزنامه و مجلات غیراخلاقی، انواع مکنت ‌ها، انواع پودر، انواع مایعات، مواد منفجره و قابل اشتعال و غیره می‌شوند؛ ارسال این کالاها از طریق پست بین المللی پیشتاز نه تنها در ایران، بلکه در سایر نقاط دنیا نیز ممنوع است و هیچ شرکتی حق جابجایی آن‌ها را ندارد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27419
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید