امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

معرفی شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی


1401/07/27
کد خبر : 27694
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 27 نفر

ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از راه های معرفی و دیده شدن محصولات مختلف میباشد. در این مقاله قصد داریم با معرفی شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی بر اهمیت این موضوع تاکید کنیم. شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی تنها مراکزی هستند، که با آگاهی به تکنیک های خاص تبلیغات و موضوع برندینگ می توانند به اثرگذاری و فروش بیشتر محصولات ارائه شده، کمک کنند. این شرکت ها با استفاده از هنر و تجربه خود، طی سالیان، راهنمایی مناسبی برای معرفی محصولات تازه به بازار آمده، هستند. از جمله خدمات شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی ساخت تیزر برای اینستاگرام، ساخت تیزر تبلیغاتی، ساخت تیزر تلویزیونی، ساخت فیلم صنعتی، ساخت موشن گرافیک، ساخت فیلم آموزشی و انیمیشن میباشد. برای آشنایی با شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

طلوع فیلم

هنگامی که محصول جدید وارد بازار می شود، بسیاری از مخاطبان نسبت به کسب اطلاعات کافی نسبت به آن کنجکاو خواهند بود. یکی از وظایف شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی، ارائه این اطلاعات می باشد. موسی خانزاده پور مدیرعامل موسسه طلوع فیلم با تجربه طراحی و تولید حرفه ای صدها تیزر تبلیغاتی بر این باور است، که برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی کاربردی و موثر، نیازی به پرداخت هزینه های بالا نیست و آنچه که در نتیجه بخش بودن تیزرهای تبلیغاتی باید لحاظ شود، رعایت استراتژی اصولی برند و استفاده از حداکثر توان تیم های تولیدی در ساخت تیزری تبلیغاتی است، که بتواند این استراتژی تبلیغاتی درست را برای مخاطب جا بیندازد.


 ساخت تیزر تبلیغاتی
موسی خانزاده پور

ایران نوین

آژانس تبلیغاتی ایران نوین یکی از شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی میباشد، که سازمانی بسیار حرفه ای، اخلاق گرا در زمینه تبلیغات، دانش گر و متخصص و بسیار متعهد در زمینه بازاریابی، تبلیغات و برندینگ است. ایران نوین از جمله شرکت های موفق، با دپارتمان های متفاوت میباشد، که هر کدام از این بخش ها وظیفه ای خاص و تخصصی در تولید یک اثر تبلیغاتی بر عهده دارند. ساخت ایده هایی خلاقانه با سناریوی کوتاه، میتواند محصول را به طور کامل معرفی کند. این مجموعه کار خود را از سال 1369 آغاز کرده و تا به امروز، با حضور در عرصه های بین المللی دارای جوایز و افتخارات زیادی در این حوزه میباشد.

خورشید فیلم

خورشید فیلم یکی دیگر از شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی میباشد، که معتقد است با جلب اعتماد اصولی برندهای مختلف توانسته با شرکت ها و برندهای بسیار مطرحی همکاری کند. بانک ها، شرکت های نرم افزاری و اپلیکیشن، کارخانجات خدماتی و تولیدی، موسسات و سازمان های فرهنگی-هنری و تجاری، هتل ها و رستوران ها از جمله شرکت های طرف قرارداد با خورشید فیلم میباشند. این موسسه بر جلب رضایت مشتریان خود، با ارائه خدمات با کیفیت تاکید دارد و در این راه از نیروی جوان و متخصص یاری می گیرد.


ساخت تیزر تبلیغاتی
شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی در زمینه تبلیغات محصولات خدمات رسانی می کنند

بادکوبه

آژانس تبلیغاتی بادکوبه یکی دیگر از آژانس های تولید تیزر تبلیغاتی است، که شعار آن قدرت ذهن، معجزه علم و اراده است. این شرکت دارای بیست سال سابقه فعالیت هنری در سطح داخلی و بین الملل می باشد. شرکت بادکوبه معتقد است که با تغییر رویکرد و نگاه علمی به تبلیغات امکان ساخت و خلق تبلیغات علمی خلاق و اثربخش وجود دارد. بادکوبه ماموریت خود را در رونق کسب و کار مشتریان خود میداند و از شیوه برندینگ روراست در خلق آثار خود استفاده می کند.

مات

هلدینگ بازاریابی و ارتباطات مات، در کنار تیم حرفه ای و خلاق خود، به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کارها از طریق دنبال کردن روند جدید فناوری های مدرن بازاریابی و ارتباطات، می باشد. مات یکی از کانون های تیزر تبلیغاتی بسیار موفق در سطح بین الملل است، که از سال 1383 فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده. یکی از رازهای موفقیت این شرکت، برخورداری از تیم حرفه ای و متخصص در زمینه تبلیغات و بازاریابی میباشد.

کروشه

کانون تبلیغاتی کروشه یکی دیگر از شرکت های تولید کننده تیزر تبلیغاتی میباشد. کروشه با ایجاد جایگاه خاص، همه جانبه بودن تیزر تبلیغاتی، مشاوره صحیح، همگام بودن تا رسیدن به هدف مطلوب و به روز رسانی علم و آثار خود در این زمینه دست به خلق آثار قابل توجهی می زند. کروشه خود را فردی موفق با انگیزه ای سرشار می داند که تلاش میکند به جایگاه اصلی خود برسد. این تیم با استفاده از کارشناسان مجرب در این زمینه در کنار برندهای مطرح قرار داشته و سهم عظیمی در ارائه تبلیغات و معرفی این برندها دارد.

اشاره

اشاره از دیگر شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی است، که کار خود را در سال 1376 آغاز کرده است. این شرکت در نتیجه روندی اُرگانیک، تبدیل به آژانس ارتباطات بازاریابی فول سرویس با رویکردی راه حل گرا شده است. کانون تبلیغاتی اشاره، رشد خود را در رشد برندهای مشتریان خود می داند و این را شراکتی راهبردی و بلند مدت و نه صرفا ارائه خدمات می داند.

لاوان

لاوان با 14 سال سابقه در زمینه تبلیغات دارای تیمی جوان و چابک در این حرفه می باشد، که با شناخت ترندهای تبلیغاتی به روز و تطابق آن با فضای کسب و کار در ایران، راهی جدید در فضای تبلیغاتی ایجاد کرده است. همکاری با شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی از جمله لاوان می تواند نتایج مثبتی در روند معرفی برند و محصول داشته باشد.


 ساخت تیزر تبلیغاتی
ساخت تیزرهای تبلیغاتی خود را به شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای بسپارید

ایده

آژانس تبلیغاتی ایده نیز از جمله شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی است، که بر پایه استانداردهای جهانی و بهره مندی از ظرفیت های علمی با تقویت هسته برندینگ مشاغل ارائه خدمات می کند. این شرکت تبلیغاتی ارزش های خود را بر مدار صداقت، شفافیت و تخصص استوار کرده و با استفاده از نیروی متخصص و جوان در امر خدمات رسانی بسیار موفق عمل کرده است. همکاری با برندهای معتبر از جمله افتخارات این کانون تبلیغاتی میباشد، که از جمله شرکت های موفق در ایران به شمار می رود.

ساینا

آژانس تبلیغاتی ساینا از شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی است، که دارای 25 سال تجربه در این زمینه می باشد. ساینا دارای رتبه های برتر از جشنواره های متعدد است، که این گواه بر عملکرد مثبت و خلاق در این زمینه است.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27694
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید