امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

معرفی سرویس پاپ آپ اینستاگرام ، تبلیغات واتساپ و پیامکهای تبلیغاتی بلک لیست


1401/07/27
کد خبر : 27202
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 22 نفر

 زیرا گوشی همیشه همراه همه هست. مثلا تلویزیون همیشه همراه همه نیست، اما گوشی تنها یاری ست که حتی در توالت نیز ما را ترک نمی کند. یکی از بهترین فضاهای تبلیغاتی که در گوشی همراه ما نمایش داده می شود، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی هستند. سیستم پیامک گوشی مان، واتساپ و اینستاگرام، پرطرفدارترین و پرمصرف ترین ابزار در کشور عزیزمان ایران محسوب می شوند. اگر بگویم نصف روزمان را یا در حال پیامک زدنیم، یا خواندن پیامک، یا دیدن وضعیت این و آن در واتساپ و یا دیدن استوری ها، پست ها و عکس های مردم دراینستاگرام، اغراق نکرده ام. پرسه زدن در گوشی یکی از عادت های کل مردم دنیاست. اینها را برای این نگفتم که کاری کنید مردم دست از عادات شان بردارند، خیر، اینها را گفتم که از این فرصت به نفع خودتان استفاده کنید. به نفع خودتان در جهت رشد و توسعه کسب و کار و برند شخصی و کاری تان.
مردم از ما می پرسند که بهترین مکان برای تبلیغات کجاست؟ ما می گوییم جایی که مردم حضور حداکثری دارند. حال از شما می پرسم: مردم کجا حضور دارند؟ مردم حتی وقتی در حال حرکت از این طرف خیابان به آن طرف هستند سرشان عموما در گوشی شان است. دنیای مجازی آنها، در واقع دنیای واقعی آنهاست. این امر در آنها نهادینه شده. سخت ترین کار دنیا این است که کاری کنید مردم داخل گوشی شان پرسه نزنند. جالب اینجاست که بدانید این مساله اپیدمی و فراگیر شده است و صرفا شامل حال ما ایرانی ها نمی باشد. همه همینجوری شده اند. شاید شما نیز که این مطلب را میخوانید تا الان چندین بار گوشی تان را چک کرده باشید. غیر از این است؟ حال که با حرفهای من موافقید ادامه بدیم..
یکی از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی دنیا با میلیاردها عضو فعال، اینستاگرام می باشد. تقریبا همه اینستاگرام دارند. نه تنها اینستاگرام دارند، بلکه بعضی ها چندین اکانت دارند. پس کسی نیست که در اینستاگرام نباشد. با این تفاسیر، تبلیغات در اینستاگرام می تواند به رشد و توسعه کسب و کار پیج های کاری و بیزینسی کمک شایانی کند. چرا؟ چون بدون شک و استثناء کلیه خریداران و مشتریان بالفعل و بالقوه شما نیز در اینستاگرام حضور فعال دارند. اگر شما صاحب کسب و کار، حضور فعال و شایسته در این فضا نداشته باشید، مشتریان تان توسط رقبای تان شکار خواهند شد. این یک خبر ناگوار است، تهدید نیست. من اهل تهدید کردن نیستم. صرفا هشدار می دهم (بماند که هشدار دادن نیز نوعی تهدید محسوب می شود) پس برای اینکه کسب و کار شما باقی بماند و حذف نشود می بایستی قدرتمدانه در این فضا فعالیت کنید. این اختیاری نیست، کاملا مجبورید.
خب با حرفهای من احتمالا متقاعد شده اید که قدرتمدانه در اینستاگرام حضور داشته باشید. حال نوبت می رسد به مبحث تبلیغات در اینستاگرام. حالا که پیج دارید باید دیده شوید. آنهم توسط میلیون ها کاربر فعال. یکی از موثرترین شیوه های تبلیغاتی در اینستاگرام، روش پاپ آپ اینستاگرام می باشد.

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست؟

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام، روشی ست که در آن پیج شما بصورت باز شده، و بدون اراده مخاطبی که پیج شما را می بیند، روی گوشی موبایلش نمایش داده می شود. در روش پاپ آپ اینستاگرام، مخاطبین بدون کلیک روی دگمه ی خاصی پیج شما را می بینند. هم بازدیدی میلیونی از پیج شما صورت خواهد گرفت. هم افزایش فالوور خواهید داشت. هم لایک و کامنت و دایرکت خواهید گرفت. چی از این بهتر؟ ضمن اینکه روش پاپاپ اینستاگرام می تواند موجب افزایش فروش کالاها و خدمات شما نیز بشود. در روش پاپاپ میلیون ها نفر شما را خواهند دید. محتوای ارزشمند و جذاب و ترغیب کننده شما می تواند باعث شود که مخاطب پیج شما را نیز بپسندد. در صورتی که شما پسندیده شوید، فالوورهای تان افزایش خواهد یافت، طبیعی ست ممکن است همین جماعت به شما سفارش دهند و از شما خرید داشته باشند. روش پاپ آپ یکی از موثرترین شیوه های تبلیغاتی در اینستاگرام محسوب می شود. این روش را هر از چندگاهی انجام دهید که هم باعث دیده شدن تان می شود، و هم باعث جذب مشتری


 سرویس پاپ آپ اینستاگرام

آیا تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام موجب افزایش فالوور واقعی می شود یا خیر؟

جواب مثبت است. اگر قرار باشد از طریق روش پاپ آپ اینستاگرام، میلیون ها نفر شما را ببینند، همان ها نیز شما را دنبال خواهند کرد. در وقع علاقمندان به محتوا و موضوع کاری تان، می شوند فالوورهای شما. افزایش فالوور از طریق روش پاپ آپ کاملا واقعی و اختیاری ست. از یک میلیون نفری که شما را میبینند، نهایتا 1000 نفر شما را دنبال خواهند کرد. یعنی از هر 1000 نفر میانگین 1 نفر شما را فالوو خواهد کرد. ما از روی تجربه به این تعداد رسیده ایم. تصویر پروفایل شما، جذابیت محتوای شما می تواند کمک کند که از روش پاپ آپ اینستاگرام، فالوورهای واقعی و هدفمند بیشتری جذب کنید.
تبلیغات پاپ آپ جزو تبلیغات هدفمند محسوب نمی شود. هر کسی (حتی بی ربط) می تواند پیج شما را ببیند و شما را فالوو کند. این تبلیغات در کل استانهای کشور نمایش داده می شود. و نمی توانیم به صورت جغرافیایی تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام را برای تان انجام دهیم. در این روش تبلیغاتی، بهتر است پیج اینستاگرام شما قفل نباشد. اگر پیج تان قفل باشد، خیلی ها شما را نخواهند دید. و تا شما را نببینند فالووتان نخواهند کرد. از طرفی اگر پیج شما قفل باشد، پست های شما در اکسپلور نمایش داده نخواهد شد.

تبلیغات در واتساپ چگونه است؟

ما به تمام شماره موبایل های واتساپ دارهای کشور دسترسی داریم. می توانیم تبلیغات گسترده شما را در واتساپ به کل مردم ایران بفرستیم. تبلیغات در واتساپ، جزو تبلیغات دایرکت و یا مستقیم محسوب می شود. یعنی تبلیغ شما مستقیما به پی وی شخصی افراد فرستاده می شود. پس قطعا آنها شما را خواهند دید. در روش تبلیغاتی واتساپ، شما می توانید فیلم، عکس، تیزر تبلیغاتی، موشن گرافیک، موشن، و هر چیز دیگری را که به صورت تکی قابلیت ارسال در واتساپ دارد، بصورت انبوه در واتساپ به جمعیت گسترده ای ارسال کنید. (البته ما این کار را برای شما انجام می دهیم، خودتان نمی توانید)
در روش تبلیغات واتساپ ، بهتر است بازار هدف مناسبی را برای مشاهده محتوا و تبلیغات تان انتخاب کنید. این روش با پاپ آپ اینستاگرام که غیر هدفمند بود تفاوت دارد. چون در روش تبلیغات واتساپ می توانید به بازار هدف تان و مشتریان بالقوه تان تبلیغات را ارسال کنید. شما در واتساپ به دنبال فالوور نیستید. واتساپ فالوور لازم ندارد. در روش تبلیغاتی واتساپ آنچه برای شما اهمیت دارد، دیده شدن، بازدید، زنگخور و گرفتن مشتری ست. منظور ما این نیست که تبلیغات در واتساپ از تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام بهتر است. صرفا با هم تفاوت دارند. هیچ یک از دیگری بهتر یا بدتر نیست، متفاوت است. دانستن تفاوت ها می تواند رویکرد و استراتژی تبلیغاتی شما را مشخص کند.


 سرویس پاپ آپ اینستاگرام

تبلیغات در واتساپ چگونه و از چه خطی ارسال و انجام می شود؟

قطعا از طریق سیم کارت خودتان تبلیغات در واتساپ انجام نمی شود. چرا که اگر با خط شخصی تان اقدام به ارسال محتوای تبیلیغاتی کنید، احتمال سوختن و پاک شدن اکانت واتساپ شما وجود خواهد داشت. دلیلی به پذیرش ریسک نیست. زیرا اگر واتساپ خود را از دست بدهید، کلیه محتوا و چتها و کانتکت های تان از دست خواهند رفت. برای تبلیغات گسترده و هدفمند در واتساپ ما از سیم کارتهای متعددی استفاده می کنیم. سیم کارتهایی که صرفا جهت تبلیغات انبوه در واتساپ تعریف و مشخص شده اند و هیچگونه کاربرد دیگری ندارند. البته ما لوگوی شما را به عنوان تصویر پروفایل تنظیم می کنیم و شما می توانید اطلاعات تماس تان را تمام و کمال در محتوا بگنجانید که کاربر متوجه این شود که با خط کاری خودتان در ارتباط باشد، و نه خط ارسال کننده پیام..
تبلیغات در واتساپ به مانند تبلیغات در اینستاگرام بسیار موثر است. چرا که اولا همه واتساپ دارند. ثانیا همواره پیام های ناخوانده واتساپ شان را چک می کنند. ثالثا بدون خواندن محتوا آن را پاک نمی کنند. شک نکنید. هر نامه و نوشته ای قبل از پاره شدن، خوانده می شود. شک نکنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی حتی به شماره های بلک لیست و مسدود مخابرات

ارسال پیامک تبلیغاتی نیز یکی از شیوه های قدیمی و موثر تبلیغاتی ست. که می تواند بازخورد بسیار موثری برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد. ببینید ابزارهای تبلیغاتی متفاوت هستند و شما نتایج متفاوتی از آنها خواهید گرفت. ارسال پیامک تبلیغاتی، یک ضعف دارد، آن هم اینکه نمی توانید متحوایی حجیم برای افراد بفرستید، اما می توانید براحتی با فرستادن یک لینک، مخاطبین تان را به فضایی بزرگ تر هدایت کنید. از طرفی هزینه تبلیغات پیامکی نسبت به سایر روش ها مقرون بصرفه تر است. ضمنا می توانید به مخاطبین هدف تان تبلیغات پیامکی را ارسال کنید و همین امر به تنهایی می تواند مشتریان تان را اضافه کند. خیلی ها می گویند، دوره پیامکهای تبلیغاتی تمام شده است. اما این طور نیست. اگر پیامک تبلیغاتی شما دست همه مخاطبین تان برسد، قطع به یقین جواب خواهید گرفت.


 سرویس پاپ آپ اینستاگرام


تنها مشکلی که وجود دارد این است که عده ای امکان دریافت پیامک تبلیغاتی گوشی موبایل خود را بسته اند. و هیچ گونه پیامک تبلیغاتی، به جز پیامک بانک ها را دریافت نمی کنند. ما گاهی (نه همیشه – تماس بگیرید و سوال کنید) این امکان را داریم که به شماره های بلک لیست مخابرات پیامک های تبلیغاتی انبوه را ارسال کنیم. به شماره های بلک لیست ، لیست سیاه ، یا شماره های مسدود نیز می گویند. قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های بلک لیست مخابرات یا بلک لیست از دو طریق میسر است: یکی ارسال از طریق سیم کارت (که این گزینه مدتهاست که غیر فعال شده) یکی هم از طریق خطوط مخابراتی خدماتی. خطوط خدماتی قابلیت ارسال پیامک حتی بلک لیست به شماره های مخاطبش را دارد. البته فعال شدن این امکان نیز دارای اصول و قواعد و قوانین خاص خودش است. اما بهتر است که با ما تماس بگیرید تا این امکان ارسال پیامک برای لیست سیاه را برای تان فراهم کنیم.

کدام روش تبلیغاتی؟ پاپ آپ اینستاگرام؟ تبلیغات در واتساپ؟ یا پیامک تبلیغاتی به شماره های بلک لیست؟

همه روش ها موثرند. به شرطی که به درستی مورد استفاده قرار بگیرند. بهترین ابزار دنیا دست افراد ناشی، ناکارآمد و بدون فایده خواهد بود. چه روش تبلیغاتی پاپ آپ اینستاگرام ، چه روش تبلیغات در واتساپ و چه روش ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به شماره های بلک لیست ، همگی موثرند و البته متفاوت باهم. اگر به درستی کمپین تبلیغاتی خود را چیدمان کنید، بدون شک از هر 3 روش به نتیجه موثر دست خواهید یافت. فقط خیلی عجول نباشید. گرفتن نتیجه مثبت و موثر و مطلوب، با عجله منافات دارد.

برای سفارش تبلیغ با شرکت آسایش تیم در تماس باشید
02156358887
09125281952


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27202
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید