امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

معرفی سرورهای خوشنام برند HPE


1401/07/27
کد خبر : 26631
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 16 نفر

در مقاله‌ی زیر خواهید خواند :
•    سرور چیست؟
•    در مورد سرورهای HPE
•    چرا سرورهای HPE؟
•    سرور HP DL380 G10
•    سرور HP DL360 G10
•    سرور HP ML350 G10

سرور چیست؟

سرور ها با ساده‌ترین تعریف ممکن یک سری کامپیوترهای بزرگ، همیشه روشن و در دسترس و متصل به اینترنت هستند که کامپیوترهای موجود در شبکه به آن‌ها متصل هستند ، از آن‌ها فرمان می‌گیرند و سرورها به نیازهای آن‌ها پاسخ می‌دهند. در واقع وظیفه‌ی اصلی این سرورها آن است که داده‌ها را بین کاربران به اشتراک بگذارند. از محبوب‌ترین سرورهایی که امروزه در ایران استفاده می‌شوند می‌توان به سرورهای HP اشاره کرد. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا سرورهای HP انتخاب بسیار مناسبی هستند.

در مورد سرورهای  HPE

سرورهای HPE در واقع ساخت شرکت معتبر و مشهور HP هستند که ما بیشتر با تولیداتی مانند لپ‌تاپ‌ها و پرینترها آن را می شناسیم.
کلمه‌ی HP مخفف نام Hewlett Packard است و یک شرکت چند‌ملیتی ست که در زمینه‌ی IT فعالیت می‌کند.
در سال 2015 این شرکت به دو شرکت HP و HPE تقسیم شد. که حوزه‌ی فعالیت نسبتا جداگانه اما مرتبطی دارند. به این صورت که شرکت HP در ساخت لپ تاپ و پرینتر و دیگر محصولات دیجیتالی فعالیت می‌کند و شرکت HPE سرورها، تجهیزات ذخیره‌سازی و... را تولید می‌کند.

چرا سرورهای  HPE؟

به سادگی قابل استفاده هستند: این سرورها مطابق با نیاز کاربران طراحی شده اند و همه‌ی کاربران به عنوان استفاده کننده از محصول با هر سطح از توانایی، هنگام طراحی در نظر گرفته شده‌اند.
منطق با روز: این شرکت متناسب با نیاز مشتری و پیشرفت تکنولوژی محصولات جدیدی به بازار عرضه می‌کند که می‌تواند تمام نیاز کاربران را پوشش دهد.
قابل تست هستند: محصولات این شرکت به همراه همه‌ی تجهیزات جانبی‌اش جزء محصولاتی هستند که کاربر حق تست کردنشان را دارد. و در صورت بروز هرگونه خطایی می‌توانند آن‌ها را تعویض کنند.
در ادامه برخی از سرورهای پیشنهادی‌مان را به شما معرفی خواهیم کرد.

سرور  HP DL380 G10

این سرور محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سرور HP در ایران و دنیا است. این سرور سازگاری فوق العاده‌ای دارد و یک انتخاب بسیار مناسب برای لود کاری بالا و استفاده در بیزنس‌ها است. این سرور نسل 10، با تکنولوژی‌های به روز و جدید در زمینه‌ی سخت‌افزار و نرم‌افزار کارآمد، توسعه‌پذیر و قادر به ارائه‌ی امنیت بسیار بالا است. دارای خانواده نسل اول و دوم Intel® Xeon® با حداکثر 60 درصد افزایش عملکرد و 27 درصد افزایش در هسته 2 است. حافظه یDDR SmartMemory آن به 3 ترابایت می‌رسد.
 
این مدل در مجازی سازی، گرافیک و رندرینگ در سطح حرفه‌ای، پردازش‌های سنگین و دیتاسنتر، مدل سازی و شبیه سازی کاربرد دارد. اگر قیمت سرور HP DL380 G10 متناسب با بودجه ی شما باشد ، بهترین‌گزینه است.

سرور  HP DL360 G10

 
این سرویس ترکیبی از امنیت، سرعت و قدرت است. این سرور تک یونیت است و از پردازنده Intel® Xeon Scalable با افزایش 60 درصدی عملکرد و افزایش 27 درصدی هسته ها استفاده می کند ، همراه با 2933MT/s HPE DDR4 SmartMemory تا 3 ترابایت با افزایش عملکرد تا 82.3% پشتیبانی می‌کند. همچنین قیمت سرور HP DL360 G10 در کنار دیگر ویژگی ها بسیار مناسب است.

سرور  HP ML350 G10

 
سرور HP ML350 G10 با قیمت مناسب ، طراحی شده است تا در هر محیطی و تحت هر فشاری بهترینِ خودش را ارائه دهد. این سرور برخلاف دو سرور قبلی حالت عمودی دارد یا به عبارتی سرور ایستاده است. این محصول تا 3 ترابایت حافظه را پشتیبانی می‌کند و قابلیت آن را دارد که 4 پردازنده گرافیکی روی آن نصب شود.
دارای یک یا دو پردازنده Intel XEON Scalable تا فرکانس 3.6 گیگاهرتز می‌باشد و از هاردهای SAS با سرعت 12 گیگابایت بر ثانیه پشتیانی می‌کند.
اگر قصد خرید سرور فیزیکی با بهترین قیمت و پشتیبانی را دارید، ما به شما شرکت رسام سرور را پیشنهاد می‌کنیم.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26631
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید