امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

معرفی بهترین گجت های هوشمند 2021


1401/07/27
کد خبر : 26085
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 23 نفر

تکنولوژی هر روزه برای رسیدن به مقصد خود که ایجاد زندگی بدون سختی برای مردم است،  مسیری رو به پیشرفت و تولید لوازم کاربردی‌تر در جهت هدف مذکور یعنی تامین آسایش، راحتی و حتی در مواردی سرگرمی مردم دارد. بخشی از این فناوری‌های نوین را صنعت تولید گجت هوشمند تشکیل می‌دهد. اما گجت هوشمند چیست؟

واژه گجت یا به برگردان فارسی، ابزارک‌ها لوازمی با ساختار الکتریکی یا الکترونیکی که جهت فراهم آوردن آسایش و راحتی کاربران طراحی شده است، اطلاق می‌گردد. واژه هوشمند به کار رفته در ساختار واژه گجت‌ هوشمند، نشان از نبوغ به کار گرفته‌ی سازندگان در جهت تخصصی ساختن آن ابزارک در فرایند یا کاری مخصوص دارد. به طور مثال نوع خاصی از آن‌ها که جهت ارائه خدمات خود نیازمند جابه جایی هستند، به ابزارهای حرکتی در ساختار خود مجهز می‌شوند تا قادر به جابه جایی باشند، این نوع خاص را گیزمو نیز می‌نامند.

انواع مختلفی از این ابزارک‌ها وجود دارد و هر ساله بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در سال ۲۰۲۱ نیز همچون دیگر سال‌های گذشته و آینده تعدادی گجت هوشمند روانه بازار شدند که برخی از آن‌ها به سبب کارآیی، نبوغ و نوآوری سازنده و یا ویژگی‌های منحصر به فرد ساختاری‌شان بیش از سایرین مورد توجه علاقمندان این حوزه و همچنین خریداران قرار گرفتند. در ادامه به معرفی و تشریح برخی از این ابزارک‌های هوشمند ساخته شده در سال ۲۰۲۱ خواهیم پرداخت:

تصفیه کننده هوا bebop ventus

با استفاده از تصفیه کننده هوای bebop ventus کاربران قادر خواهند بود هوای داخل اتاق خود را تصفیه کرده و به صورت مطلوب و دلچسب‌تری در آورند. ممکن است با خود فکر کنید امکان تصفیه هوا که از سالیان پیش توسط دستگاه‌های دیگری در اختیار بود، چرا تصفیه کننده هوای bebop ventus  بار دیگر در فهرست بهترین‌های سال ۲۰۲۱ قرار گرفت؟

گفتنی است که نسل قدیم پاک کنندگان هوا، به پاک‌سازی و تهویه هوای داخل اتاق می‌پرداختند، اما دستگاه فوق که به عنوان نوعی گجت هوشمند به بازار عرضه شده است هوای تمیز خارج از اتاق را تصفیه کرده و به فضای داخلی اتاق هدایت می‌کند. این امر خود به خود موجب تعویض هوا که بسیار بر مطلوب شدن هوا موثر است، نیز می‌شود. به جهت راحتی مصرف‌کنندگان، این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با اتصال به پنجره، موجب اشغال بیش از اندازه‌ی فضای محیط نشوند.

عینک صوتی هوشمند revel tune

ممکن است تا اندکی پیش شنیدن اصوات مختلف توسط دستگاه‌های گوناگون، بدون درگیر شدن گوش‌ها کمی تخیلی و ایده‌ای اغراق آمیز به نظر برسد، اما با ورود گجت هوشمند ساخته شده توسط شرکت revel tune، تحت عنوان عینک هوشمند، این رویا به حقیقت پیوسته است. این محصول که بدون درگیری گوش‌ها موجب پخش آهنگ و صداهای مدنظر صاحب خود می‌شود، دارای قابلیت‌های دیگری از قبیل :

  • وزن کم جهت تناسب آن برای استفاده‌ی روزانه
  • قابلیت اتصال به تلفن همراه و پاسخ‌گویی به تماس‌ها
  • امکان اتصال به دستیار‌های صوتی
  • ارائه ویژگی قطع یا پخش آهنگ به وسیله حرکات دست و بدن فرد و ..... می‌باشد.

حلقه هوشمند ورزشی ARCX

اگر چه استفاده از این گجت هوشمند برای همه‌ کسانی که به ورزش کردن اقدام می‌کنند خوش آیند و کاربردی است اما برای ورزشکاران حرفه‌ای خصوصا دوندگان و دوچرخه سواران، به زودی تبدیل به یکی از ملزومات اصلی و مورد نیاز برای انجام فعالیت‌ها تبدیل می‌شود. این حلقه ورزشی که به صورت پوشیدنی در انگشت فرد ورزشکار قرار می‌گیرد، امکان عکس گرفتن، پاسخ گویی به تماس‌ها، فرستادن پیغام‌هایی که حالت ضروری دارند و ....را فراهم خواهد کرد.
می‌توان از عبارت فوق این‌گونه نتیجه گرفت که این گجت هوشمند، به عنوان یک ریموت کنترل تلفن همراه یا دستگاه‌هایی با قابلیت بلوتوثی است. به بیان شرکت سازنده این ابزارک کاربردی، با یک مرتبه شارژ کامل این دستگاه، امکان استفاده تا پنج روز از آن وجود خواهد داشت. در حالت استندبای این گجت تا حدود ۲۰ روز قادر به ایستایی و دوام آوردن است.

گجت پوشیدنی neurosity crown

تمرکز کردن برای اغلب افراد امری ضروری و پیش برنده است، چرا که با تمرکز روی فعالیت خود، کیفیت بهتری از عملکرد ارائه خواهند داد. همهمه‌ی خیابان‌ها، سروصدای همکاران، صدا زدن یکی از اعضای خانواده و به طور کلی اصوات جانبی، همه و همه از مواردی هستند که موجب بر هم خوردن تمرکز فرد می‌شوند. حال گجت هوشمند معرفی شده در عنوان، جهت حل این مشکل به بازار عرضه شده‌است.
این ابزارک پوشیدنی با انجام سه فرایند تحت عناوین زیر:

  • ضبط داده‌های امواج مغزی
  • پردازش اطلاعات
  • اقدام به شخصی‌سازی اطلاعات پردازش شده
  • سعی بر بالا بردن تمرکز افراد و نگه‌ داشتن این سطح بالای تمرکز دارد

علاوه بر گجت‌های معرفی شده گجت‌های کاربردی دیگری از قبیل تخت خواب هوشمند، گجت CLIP، مکعب بازی هوشمند، انواع ساعت‌های هوشمند، اسپیکر همراه، انواع تلویزیون و گوشی هوشمند و ..... نیز به بازار عرضه و مورد استقبال واقع شدند.

شایان ذکر است هرچه امکانات ارائه شده توسط شرکت سازنده و درجه کاربردی بودن برای ابزارک بیشتر باشد، سبب می‌شود تا قیمت گجت هوشمند در ویوک یا سایر فروشگاه‌های عرضه کننده گجت و ابزارهای هوشمند بالاتر برود. علاوه بر این‌که قیمت در نظر گرفته شده برای ابزارک اهمیت دارد، باید بدانید مسئله اصل بودن و تضمین اصالت کالا توسط فروشگاه عرضه کننده نیز حائز اهمیت ویژه است. خرید از فروشگاه‌های معتبری همچون ویوک که تضمین‌ اصالت و  کیفیت کالا را در راس امور خود قرار داده‌اند تا حدودی به حل مشکلات فوق کمک خواهد کرد. همچنین قیمت گجت هوشمند در ویوک نسبت به سایر هم‌صنف‌ها مقرون به صرفه‌تر است.

ویوک به عنوان مرجع معتبر معرفی انواع گجت‌های هوشمند تولید شده توسط کمپانی‌های مختلف آماده ارائه خدمات فروش ۲۴ ساعته به کاربران عزیز از سراسر کشور است. با خرید از ویوک به مزیت‌هایی چون تضمین اصالت و کیفیت کالا، ۱۵ روز زمان جهت برگشت کالا، ارسال در اسرع وقت و .... دست خواهید یافت. با خرید از صفحه اینترنتی این مجموعه با داران بودن نماد الکترونیک اعتماد و درگاه پرداخت وجه ۱۰۰ درصد امن، قادر خواهید بود خریدی امن را به خود هدیه دهید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26085
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید