امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

معرفی بهترین شرکت ‌های بیمه در ایران و مقایسه آن ‌ها با هم


1401/07/27
کد خبر : 27764
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر
امروزه با گسترش بیمه نامه‌ها اکثر افراد خود را بیمه کرده و بیشترین درآمد خود را صرف پرداخت حق بیمه می‌کنند. همه ما می‌دانیم که بیمه نامه‌ها انسان را در هنگام رخ دادن حوادث طبیعی و غیر طبیعی از لحاظ مالی حمایت کرده و خسارات وارد شده به فرد را جبران می‌کند، اما اکثر مردم به دلیل نداشتن آگاهی کامل خود را در شرکت‌های بیمه  نامعتبر‌ی بیمه می‌کنند و همین امر باعث می‌شود که فرد نه تنها سودی حاصلش نشود بلکه دچار مشکل هم ‌خواهد شد. در این مطلب قصد داریم که به معرفی بهترین شرکت بیمه در ایران بپردازیم و معیارهای مهم را در انتخاب شرکت‌های بیمه برای شما عزیزان معرفی کنیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مهم ‌ترین معیار و خصوصیت یک شرکت بیمه چیست؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین شرکت‌های بیمه در ایران بپردازیم به چند معیار مهم در انتخاب شرکت‌های بیمه اشاره می‌کنیم تا با آگاهی کامل تصمیم به انتخاب شرکت بیمه خود بگیرید. معیارها و خصوصیات زیادی برای شرکت‌های بیمه وجود دارد اما مهم‌ترین این معیارها که می‌تواند تفاوت و تمایز زیادی بین شرکت‌های بیمه برقرار کند عبارتنداز:

  • میزان سابقه شرکت‌های بیمه
  • چگونگی پرداخت خسارات وارد شده به بیمه‌گذار
  • توانمندی شرکت‌های بیمه از لحاظ مالی و سرمایه
  • مقدار سودهی برای بیمه‌گذار و بیمه‌گر
  • مقدار درصد تخفیف در بیمه نامه
  • مقدار فروش بیمه نامه اللخصوص بیمه نامه عمر
  • مبهم نبودن قوانین و طرح‌های بیمه نامه
  • چگونگی رفتار با مشتری و ارتباط برقرار کردن با مشتری
  • دریافت تخفیف بیشتر روی سایر بیمه نامه‌ها به خصوص بیمه عمر و سرمایه‌گذاری

بهترین شرکت ‌های بیمه در ایران

بهترین شرکت ‌های بیمه در ایران

همه‌ی شرکت‌هایی که در این مطلب می‌خواهیم برای شما ذکر کنیم معتبر می‌باشند و هر کدام به نوبه خود دارای عملکرد و خدمات ویژه‌ای هستند.

  • شرکت بیمه ایران

شرکت بیمه ایران با 86 سال سابقه درخشان یکی از شرکت‌های بیمه قدیمی محسوب می‌شود. این شرکت به دلیل سابقه درخشانی که دارد در بین مردم بسیار محبوب می‌باشد و همچنین فعالیت‌های زیادی در زمینه انواع بیمه نامه‌ها انجام می‌دهد. شرکت بیمه  ایران تنها شرکتی است که توانسته میزان سودهی خود را ثابت نگه دارد و تغییری در سودهی این شرکت رخ نداده است، همچنین این شرکت توانسته نمایندگی‌های زیادی در شهرهای مختلف کشور تاسیس کند. شرکت بیمه ایران بیمه‌های مختلفی از جمله بیمه نامه شخص ثالث، بیمه نامه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه نامه بدنه، بیمه نامه مسئولیت و... را به فروش برساند همچنین با شرح شرایط بیمه آتش سوزی و فروش این بیمه نامه توانسته درصد زیادی از رتبه بازار بیمه را برای خود کسب کند.

  • شرکت بیمه البرز

یکی دیگر از شرکت‌های بیمه که توانسته در مدت کوتاهی اعتماد مردم را به خود جلب کند شرکت بیمه البرز می‌باشد این شرکت با 62 سال سابقه درخشان توانسته انواع بیمه نامه‌هایی مانند بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه شخص ثالت، بیمه بدنه، بیمه انفرادی، بیمه مسئولیت و بیمه مهندسی را به فروش برساند. شرکت بیمه البرز از لحاظ توان مالی و سرمایه جزء بهترین شرکت‌های بیمه در ایران محسوب می‌شود.

  • شرکت بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد با 15 سال سابقه در زمینه بیمه نامه‌ها یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های بیمه است. این شرکت در سال‌های اخیر جزء شرکت‌هایی بوده که بیمه عمر را به فروش رسانده و توانسته رتبه خوبی در بازار بیمه کسب کند همچنین شرکت بیمه پاسارگاد در شهرهای مختلف کشور نمایندگی‌های زیادی تاسیس کرده است.

  • شرکت‌ بیمه سامان

شرکت بیمه سامان یک شرکت خصوصی است که حدود 18 سال سابقه دارد و این شرکت  فعالیت زیادی در انواع بیمه نامه‌ها انجام می‌دهد. از مهم‌ترین بیمه نامه‌هایی که می‌توان گفت این شرکت به فروش می‌رساند شامل بیمه نامه زندگی، بیمه نامه مسئولیت و همچنین با دادن نرخ بیمه آتش سوزی، فروش بیمه آتش سوزی  را هم ارائه می‌دهد. بیمه سامان در سال‌های اخیر رتبه خوبی در بازار بیمه برای خود کسب کرده است.

  • شرکت بیمه آسیا

شرکت بیمه آسیا یکی دیگر از شرکت‌های قدیمی بیمه محسوب می‌شود که حدود 72 سال سابقه فعالیت  در زمینه بیمه‌ نامه‌ها را دارد. این شرکت توانسته  در کشور ایران تعداد زیادی نمایندگی تاسیس کند و از مهم‌ترین بیمه نامه‌های که این شرکت به فروش می‌رساند بیمه باربری، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی، بیمه درمان و... است. شرکت بیمه آسیا از لحاظ توان مالی و سرمایه جزء بهترین شرکت‌های بیمه در ایران محسوب می‌شود.

  • شرکت بیمه رازی

شرکت بیمه رازی یکی از بهترین شرکت‌های بیمه در ایران است که حدود 20 سال سابقه فعالیت خود را در بازار بیمه انجام می‌دهد. این شرکت در سال اخیر در بین مردم از محبوبیت زیادی برخودار شد و تا به امروز بیمه نامه‌هایی مانند بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی، بیمه درمان، بیمه مسافرتی به خارج از کشور و... را ارائه می‌دهد.

  • شرکت بیمه سینا

شرکت بیمه سینا حدود 15 سال در زمینه بیمه فعالیت کرده و در فروش بیمه نامه‌های مسئولیت و آتش سوزی موفقیت‌های زیادی کسب کرده است همچنین این شرکت یکی بهترین شرکت‌های بیمه در ایران برای فروش بیمه بدنه می‌باشد زیرا پوشش‌های اضافه‌تری را هم در بیمه نامه بدنه  برای مشتریان خود درج می‌کند.

  • شرکت بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان حدود 15 سال در زمینه بیمه نامه‌ها فعالیت می‌کند این شرکت از لحاظ توانمندی مالی در سطح یک می‌باشد و بیمه نامه‌هایی مانند بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه عمر انفردی، بیمه عمر و پس انداز برای کودکان فعالیت دارد.

  • شرکت بیمه دانا

شرکت بیمه دانا با 47 سال سابقه در بازار بیمه دارای محبوبیت زیادی در بین مردم شده و توجه افرادی زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین این شرکت با توان مالی و سرمایه‌ جزء بهترین شرکت‌های بیمه در ایران می‌باشد. شرکت بیمه دانا مهم‌ترین بیمه نامه‌هایی مانند بیمه ‌نامه مسئولیت، بیمه نامه مهندسی، بیمه نامه شخص ثالث، بیمه نامه بدنه، بیمه آتش سوزی را ارائه می‌دهد.

شرکت های بیمه

در این مطلب ما سعی بر آن داشتیم که شما را با بهترین شرکت‌های بیمه در ایران آشنا کنیم که شما بتوانید با آگاهی کامل‌تری و با در نظر گرفتن سابقه، خدمات، میزان سودهی و توان مالی شرکت‌ها  بهترین شرکت بیمه را انتخاب کنید.

جهت خرید انواع بیمه نامه‌ها می‌توانید به سامانه نماینده مراجعه کنید و با کارشناسان و متخصصین  مجرب این سامانه برای مشاوره در ارتباط باشید. سامانه نماینده (https://enamayandeh.com) با چند سال سابقه درخشان در فروش انواع بیمه نامه‌‌ها یکی از نمایندگان شرکت بیمه ایران می‌باشد که بیمه آتش سوزی، بیمه زلزله، بیمه نامه شخص ثالث، بیمه نامه بدنه، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری را با پوشش‌های ویژه به فروش می‌رساند. اگر ابهاماتی در رابطه با بیمه‌ نامه‌ها دارید می‌توانید با کارشناسان نماینده در هرساعتی از شبانه روز در ارتباط باشید و  برای خرید  انواع بیمه نامه‌ها  مشاوره دریافت کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27764
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید