امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

معرفی بهترین سایت دانلود بازی کامپیوتر و موبایل با دانلود نیم بها و لینک مستقیم و پرسرعت


1401/07/27
کد خبر : 26322
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 16 نفر

در ادامه این مطلب به معرفی کمپانی های بازی سازی همراه بهترین بازی های کامپیوتری و موبایل می پردازیم ،

همچنین در آخر به معرفی سایت دانلود بازی گیم ستاپ می پردازیم تا شما را برای دانلود بازی و نرم افزار به صورت نیم بها راهنمایی کنیم.

1: Konami یکی از برترین کمپانی های بازی سازی است که هر ساله طرفداران خود را شگفت زده می کند . امروز به معرفی بازی جدید این شرکت بزرگ بازی سازی می پردازیم . با نزدیک شده به سال 2022 کونامی ساخت بازی فوتبال pes 2022 را آغاز کرده است که امروز به طور غیر رسمی تریلری از این بازی در فضای مجازی منتشر شد که طرفداران بازی های pes را به شدت خوشحال کرده است .

به زودی دانلود بازی کامپیوتر pes 2022 درسایت گیم ستاپ فراهم می شود.

دانلود بازی فوتبال 2022 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

2: میتوان به جرات (راک‌ استار گیمز) را به عنوان یکی از بهترین کمپانی های بازی سازی جهان معرفی کرد . از بازی های این کمپانی می تواند به مجموعه بازی های محبوب gta اشاره کرد که هر گیمری این مجموعه بازی را تجربه کرده است و خاطره های بسیاری با این مجموعه دارد . بازی دیگر این شرکت بازی محبوب  Red Dead Redemption 2 است که در سال 2018 با عرضه شدنش انقلابی عظیمی در دنیای بازی های کامپیوتری برپا کرد و توانست جز 10 بازی برتر همان سال و حتی سال های بعد شود .

3: کمپانی سوم که برای معرفی آماده کرده ایم یکی از بازی سازان خوش سلیقه و پرکار به نام Activision است که هر ساله بازی و آپدیت های فراوانی برای محصولاتش عرضه می کند . اکتیویژن سازنده بازی های اکشن و به شدت محبوب کالاف دیوتی است که هر ساله بازی های این کمپانی برای کنسول ها و سیستم های کامپیوتری منتشر می شود .

معرفی بهترین سایت دانلود بازی کامپیوتر

4: Electronic Art یک کمپانی بازی سازی آمریکایی است که در سال 1982 توسط یک جوان خلاق تاسیس شد . الکترونیک آرتس را حتما با بازی ها محبوب بتلفید به خاطر می آورید چرا که بازی های چند گانه بتلفیلد همانند بازی های کالاف دیوتی در سبک تیراندازی و اکشن طرفداران بسیار در بین گیمرها دارد . همچنین این کمپانی به تازگی از بازی خاص خود بازی Battlefield 2042 برای نسل نهم رونمایی کرد که با دیدن تریلر این بازی شاهد تلاش این کمپانی برای یک بازی با گرافیک و داستانی جذاب خواهید بود . الکترونیک آرتز  آمده است تا بار دیگر صنعت گیم را دگرگون کند و بار دیگر طرفداران خود را شگفت زده کند . مدیر کمپانی EA طبق گفته هایی که در سایت خود قرار داده است این نسخه بازی گرافیکی ترین بازی بتلفیلد است و می تواند از تمام رقبای خود پیشی بگیرد . بتلفیلد 2042 ابتدا برای کنسول PS5 ، ایکس باکس و پلتفرم های کامپیوتر عرضه خواهد شد . شما میتوانید با دانلود بازی بتلفید 2042 از سایت گیم ستاپ حجم اینترنت را به صورت نیم بها مصرف کنید.

5: Ubisoft جز اولین کمپانی های بازی سازی است که بیشترین تعداد بازی را عرضه جهانی کرده است . این کمپانی در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد و توانست بخش عظیمی از بازار بازی جهانی را در دست بگیرد و از رقبای خوش پیشی بگیرد . یوبی سافت از موتور گرافیکی اختصاصی برای ساخت بازی هایش استفاده می کند . Avatar Frontiers of Pandora نام محصولی دیگر از شرکت یوبی سافت است که میتوان گفت یکی از بازی های بسیار جذابی است که تمام گیمر ها انتظار منتشر شدن آن را میکشند. آواتار یکی از بهترین اثار سینمایی جهان است که بر همین اساس بسیاری از علاقه مندان به دنیای آواتار بیش از پیش منتظر پخش نسخه جدید و با کیفیت آن هستند.از دیگر بازی های معروف این کمپانی میتوان از مجموعه بازی های Assassin's Creed ، فار کرای Far Cry ، واچ داگز Watch Dogs و صدها بازی پرطرفدار نام برد .

6: sega (سگا) یک کمپانی محبوب بازیسازی است که در سال 1940 تاسیس شد . بازی های کمپانی سگا بیشتر در سبک آرکید عرضه می شوند که این نوع بازی طرفداران خاص خود را دارند . از معروفترین بازی های سگا میتوان مجموعه بازی های جنگ تمام‌ عیار Total War نام برد.

7: Namco Bandai (نمکو باندای) کمپانی بازی سازی ژاپنی است که در سال 1955 توسط شرکت باندای نمکو در توکیو تاسیس شد . از بازی های محبوب این کمپانی می تواند بازی بسیار پرطرفدار تیکن را مثال زد .

معرفی بازی های محبوب که به زودی عرضه می شوند :

Ninja Gaiden: Master Collection نینجا گیدن نام یک بازی قدیمی و محبوب در سبک مبارزه ای و اکشن است که شرکت KOEI TECMO قرار است نسخه جدید این مجموعه بازی را با عنوان مجموعه استاد روانه بازار کند.

Daymare: 1994 Sandcastle بازی جدیدی در سبک اکشن و ترسناک است که به تازگی توسط شرکت Invader Studios تولید گردیده و Leonardo Interactive آن را در سال 2022 منتشر خواهد کرد.

Stalker 2 یک بازی اول شخص است که تجربه یک بازی جهان باز ر برای شما به ارمغان می آورد . منطقه چرنوبیل پس از انفجار در سال 2006 به طرز چشمگیری تغییر کرده است . شما در منظقه مسموم و خطرناک چرنویل باید موجودات و و دشمنان خطرناک را از بین ببرید. اگر عاشق دنیایی از هیجان و دلهره هستید حتما سری بازی های استالکر رو تجربه کنید.

Tom Clancy's Rainbow Six Extraction نام محصول جدید یوبی سافت در ژانر اکشن و تیراندازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X و سری S است. اید در مکانی آلوده به بیگانگان نفوذ کرده و اهدافی مانند جمع آوری نمونه ها، استخراج مواد از رایانه ها و جمع آوری اطلاعات را انجام دهند. شما میتوانید در قالب یک تیم سه نفره با موجودات فضایی مبارزه کنید. این بازی ابتدا با نام Rainbow Six Quarantine (قرنطینه) قرار بود تولید شود اما نامش به استخراج تغییر یافت و احتمال دارد به Rainbow Six Siege‌ (محاصره) تغییر یابد. منتظر این بازی جذاب و هیجانی در سایت گیم ستاپ باشید .

Final Fantasy XV نام پانزدهمین قسمت از مجموعه بازی های فاینال فانتزی با ژانر اکشن و فانتزی محصول شرکت اسکوئر انیکس است که برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و مایکروسافت ویندوز منتشر گردیده است. تمرکز قسمت 15 فاینال فانتزی بر روی احساسات و باورهای شخصیت‌ ها است. بازی محیطی جهان باز و سیستم نبردی مشابه با نسخه نوع صفر دارد که از قابلیت تغییر سلاح و …. می‌باشد. پسر پادشاه و شاهزاده سرزمین لوشیس که نوکتیس نام دارد باید با دوست دوران کودکی خود ازدواج کند تا صلح میان دو کشور برقرار شود اما تقدیر چیز دیگری میگوید. منتظر این بازی جذاب و هیجانی در سایت گیم ستاپ باشید .

Martha Is Dead بازی ترسناک و هیجانی ساخته LKA است که داستانش در سال 1944 زمانی که نیروهای آلمانی و متفقین ، جسد زنی غرق شده پیدا می کنند. در بازی ترسناک شما در نقش خواهر مقتول (مارتا) هستید که وظیفه دارید پرده از این قتل مرموز بردارید . این بازی به زودی در سایت گیم ستاپ منتشر می شود.

همانطور که در توضیحات بالا مشاهده می کنید ما برترین و بهترین کمپانی های بازی ساز را به صورت خلاصه برای شما عزیزان توضیح دادیم . امروزه سایت های بسیار زیادی در زمینه بازی فعالیت می کنند ، برای اینکه به دنیایی از بازی های روز کامپیوتر و موبایل دسترسی داشته باشید به شما سایتی را معرفی خواهیم کرد که به راحتی و با دانلود نیم بها بتوانید بازی دلخواه خود را با بالاترین سرعت به صورت لینک مستقیم دانلود کنید 

گیم ستاپ سایتی با سرعت بسیار بالا و دانلود نیم بها بهترین گزینه برای دوستداران بازی های رایانه ای است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26322
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید