امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

معرفی بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی


1401/07/27
کد خبر : 28767
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 12 نفر

بیمه عمر در واقع قراردادی است که بین بیمه گذار و شرکت بیمه منعقد می شود و در آن بیمه گر پوشش های بیمه ای مختلفی را به شخص بیمه شده ارائه می کند. اگر تصمیم به خرید بیمه عمر دارید بهتر است دقت بالایی به خرج دهید تا بتوانید بهترین بیمه عمر را برگزینید و از مزایای آن به خوبی بهره مند شوید، در این گزارش قصد معرفی بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی و مردم را داریم، بنابراین توصیه می شود حتما این مطلب را به دقت مطالعه فرمایید.

بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

بهترین بیمه عمر

برای آنکه بتوانید بهترین بیمه عمر را تهیه کنید باید به موارد مختلفی از جمله پوشش های بیمه ای، سقف پوشش ها، توانگری مالی و... دقت داشته باشید. در این گزارش به طور کامل موارد مهم در خرید بهترین بیمه عمر توضیح داده شده است.

بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

تمامی شرکت های بیمه برای فعالیت باید مجوز بیمه مرکزی را داشته باشند، بنابراین بیمه مرکزی دارای معیار های مختلفی برای ارزیابی شرکت های بیمه می باشد. یکی از مواردی که باید قبل از خرید بیمه عمر به آن دقت داشته باشید، توانگری مالی شرکت های بیمه می باشد. توانگری مالی هر ساله توسط بیمه مرکزی اعلام می شود و هر شرکتی که توانگری مالی بالاتری داشته باشد، از نظر بیمه مرکزی شرکت بهتری برای خرید بیمه می باشد. در ادامه آخرین وضعیت توانگری مالی شرکت های بیمه را مشاهده خواهید کرد.

شرکت بیمه

توانگری مالی

بیمه سامان

سطح یک

بیمه ما

سطح یک

بیمه پاسارگاد

سطح یک

بیمه ایران

سطح یک

بیمه پارسیان

سطح یک

بیمه خاورمیانه

سطح یک

بیمه آسماری

سطح دو

جدول توانگری مالی برخی از شرکت های بیمه در سال 1400

لازم به توضیح است بیمه مرکزی توانگری مالی را از سطح یک تا سطح پنج اعلام می کند و سطح یک بهترین توانگری از نظر بیمه مرکزی است. شما می توانید از وب سایت بیمه مرکزی به آدرس centinsur.ir سطح توانگری مالی تمامی شرکت های بیمه را مشاهده فرمایید.

کدام بیمه عمر بهتر است؟

هر کس برای خرید بیمه عمر ملاک ها و معیار های مختلفی دارد، به همین خاطر ابتدا باید به نیاز خود از بیمه عمر آگاه باشید. به طور مثال اگر هدف اصلی شما از خرید بیمه، استفاده از پوشش های بیمه ای است باید بیمه عمر شرکت هایی را تهیه کنید که سقف پوشش های بالاتری دارند اما در صورتی که قصد سرمایه گذاری دارید، سوددهی بالا را باید در اولویت قرار دهید. در ادامه قصد داریم تا برخی از معیار ها برای خرید بهترین بیمه عمر را بررسی کنیم.

سوددهی بیمه عمر

همانطور که می دانید بیمه عمر از دو بخش بیمه ای و سرمایه گذاری تشکیل شده است به همین خاطر قسمت کثیری از افراد این بیمه را برای سرمایه گذاری تهیه می کنند. در صورتی که قصد سرمایه گذاری در بیمه عمر را دارید به شما پیشنهاد می کنیم بیمه عمر خود را از شرکت های بیمه سامان و بیمه ما تهیه کنید، زیرا این دو شرکت دارای سوددهی نسبتا بالاتری از سایر شرکت های بیمه می باشند.

پوشش های بیمه ای

تمامی شرکت ها، پوشش های مختلفی برای بیمه عمر و سرمایه گذاری به بیمه گذاران خود ارائه می دهند، بنابراین دقت داشته باشید که شرکت بیمه مورد نظر، تمامی پوشش های درخواستی را به شما ارائه دهد، در غیر این صورت از خرید بیمه از آن شرکت خودداری کنید.

سقف پوشش های بیمه ای

در صورتی که هدف اصلی شما از خرید بیمه عمر، استفاده از پوشش های بیمه ای می باشد، باید شرکت هایی که سقف پوشش های بالایی دارند را در اولویت قرار دهید. در مورد سقف پوشش های بیمه ای باید خدمت شما عرض کنم که شرکت های بیمه ما، بیمه سامان و بیمه پارسیان دارای سقف های بالاتری نسبت به سایر شرکت ها می باشند، به همین خاطر انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده از خدمات بیمه ای خواهند بود.

برای اطلاع دقیق از سقف پوشش های هر کدام از این شرکت ها به وب سایت شرکت مراجعه و شرایط بیمه نامه را مطالعه فرمایید. لازم به ذکر است شما در صورتی می توانید از سقف پوشش های بیمه ای برخوردار شوید که حداکثر حق بیمه سالیانه را پرداخت کنید که در حال حاضر در بسیار از شرکت ها برابر است با مبلغ 40 میلیون تومان، بنابراین اگر توانایی پرداخت حداکثر حق بیمه را ندارید، لازم نیست به سقف پوشش ها دقت زیادی داشته باشید.

دریافت وام

تمامی شرکت های بیمه از نظر وام دهی به صورت یکسان عمل می کنند و شما می توانید از پایان سال دوم قرارداد به بعد از بیمه عمر خود وام دریافت کنید، بنابراین نیاز نیست دقت زیادی در این رابطه داشته باشید.

توجه کنید شما می توانید پس از 6 ماه در بیمه پاسارگاد از سبد اندوخته خود وام دریافت کنید، اما به هیچ وجه انجام این کار عاقلانه نیست، زیرا در سال اول مبلغ موجود در سبد اندوخته بسیار اندک است و این موضوع باعث وارد شدن لطمه به سرمایه گذاری شما خواهد شد.

بازنشستگی

بهترین بیمه عمر برای دوران بازنشستگی بیمه ای است که سوددهی بالایی داشته باشد، روشن است هرچه سوددهی بیمه عمر بالاتر باشد، سرمایه گذاری شما موثر تر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما در مورد مطلب بیمه بازنشستگی بیشتر تحقیق کنید.

بیمه بازنشستگی

تعداد بیمه نامه های صادر شده

شما می توانید تعداد بیمه نامه های صادر شده شرکت های بیمه را بررسی کنید. روشن است شرکت بیمه ای که تعداد بیمه نامه های صادر شده آن بیشتر باشد، در بین مردم محبوبیت بالاتری دارد. به جدول پایین دقت کنید.

شرکت بیمه

تعداد بیمه نامه های صادر شده

بیمه پاسارگاد

1 میلیون

بیمه ایران

300 هزار

بیمه سامان

60 هزار

بیمه ما

40 هزار

البرز  

27 هزار  

رازی

15 هزار

تعداد بیمه نامه های صادر شده

همانطور که مشاهده کردید شرکت بیمه پاسارگاد تعداد بیمه نامه های بسیار بیشتری از سایر شرکت ها صادر کرده است، پس این آمار نشان می دهد که شرکت بیمه پاسارگاد بسیار شناخته شده تر از سایر شرکت ها است و در بین مردم از محوبیت بالایی برخوردار است. اما همانطور که بیان شد، از نظر سوددهی و پوشش های بیمه ای سایر شرکت ها داری برتر می باشند.

سن بیمه شده

جالب است بدانید باید به سن بیمه شده در زمان خرید و پایان قرارداد بیمه عمر دقت داشته باشید، زیرا شرکت های بیمه دارای محدودیت سنی می باشند. به طور مثال در شرکت بیمه ما شما می توانید تا 70 سالگی بیمه عمر تهیه کنید اما این سن در شرکت بیمه سامان برابر با 80 سال می باشد.

لازم به ذکر است در سنین بالا خرید بیمه عمر پیشنهاد نمی شود، زیرا در این سنین به علت بالا بودن ریسک بیمه نامه، بیشتر حق بیمه پرداختی صرف پوشش های بیمه ای خواهد شد.  

 

کلام پایانی

اگر قصد خرید بیمه برای سنین بالا را دارید باید به پوشش های بیمه ای دقت داشته باشید، زیرا همانطور که گفته شد، در سن های بالا این بیمه سوددهی قابل توجهی ندارد.

در این گزارش به تمامی مواردی مهمی که برای خرید بهترین بیمه عمر باید بدانید اشاره شد، همانطور بار ها گفته شد برای خرید بیمه عمر باید به موارد مختلفی دقت داشته باشید.

به طور خلاصه باید بیان کنیم که شرکت های بیمه ما و بیمه سامان دارای پوشش های بیمه ای کاملی نسبت به سایر شرکت های بیمه می باشند و همچنین به موجب سوددهی بالا، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری خواهد بود، که توصیه می شود بیمه نامه خود را از این شرکت ها خریداری کنید.

بیمه ما و بیمه سامان

برای خرید بهترین بیمه عمر شما باید خیلی بیشتر از موارد گفته شده در این صفحه تحقیق کنید، ما در این گزارش سعی کردیم تا به صورت خلاصه شما را در این مورد راهنمایی کنیم. اگر به این موضوع علاقه مند هستید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر دارید، توصیه می کنیم حتما به منابعی که در ادامه گذاشته می شود مراجعه کرده و تحقیقات خود را کامل کنید.

https://bimetime.com/blog/best-life-insurance/

https://bimeh-ma.com/buy-the-best-life-insurance/

توصیه می شود به لینک های بالا مراجعه کنید تا بتوانید بهترین بیمه عمر را برای خودتان تهیه کنید. حتما قبل از خرید بیمه نامه به صورت کاملا دقیق بررسی لازم را انجام دهید تا با اطلاع کامل و خیالی آسوده بیمه ای مناسب برای خودتان تهیه کنید، زیرا بیمه عمر یک بیمه نامه بلند مدت است و اگر در انتخاب آن دقت کافی نداشته باشید، هزینه و زمان شما از دست خواهد رفت.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28767
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید