امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

معرفی ادکلن خوشبو قیمت مناسب برای این روزها


1401/07/27
کد خبر : 25432
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 25 نفر

عطر شما، امضای شماست!
همه ی ما دوست داریم فرد جذابی باشیم و در مرکز توجه اطرافیان باشیم. یکی از شاخصه های جذابیت رایحه ای خاص و خوشبو است. .همه ی انسان ها در تلاش اند تا در اطرافیان تاثیر مثبتی ایجاد کنند. این تاثیر مثبت با انتخاب یک عطر یا ادکلن مناسب و خوشبو دو برابر می شود. نقش عطر و ادکلن بر روابط انسان ها بر هیچکس پوشیده نیست. رایحه ی عطری که از آن استفاده می کنید بر روابط عاطفی و اجتماعی شما خیلی تاثیرگذار است. هرگز نمیتوان از اثر بوی عطر در میزان موفقیت یک رابطه  ی عاطفی چشم پوشید. عطری که به مشام می رسد ناخودآگاه بر ذهن اثر مستقیمی می گذارد. تاثیر شگفت انگیز رایحه ی خوش عطر و ادکلن محدود به روابط عاطفی نیست.  نقش عطر و ادکلن بر روابط اجتماعی انسان ها فراتر از این حرف هاست.

 عطر و ادکلن تا چه میزان در روابط ما موثر است؟

درباره ی این تاثیر در این حد میتوان توضیح داد که اگر شما از رایحه ای خوب و تاثیرگذار استفاده کنید، اطرافیانتان به محض اینکه بویی مشابه عطر شما به مشامشان برسد فورا شما را به یاد می آورند. در واقع بوی خوب یکی از موثرترین و اساسی ترین راه هایی است که هرکس می تواند به وسیله ی آن دیگران را تحت تاثیر قرار دهد. استفاده از یک ادکلن خوشبو و مناسب باعث می شود در نظر دیگران فردی مهم و شیک به نظر برسید. انتخاب یک رایحه ی مناسب از آنجایی حائز اهمیت است که نمایانگر شخصیت و روحیات ماست.

 ادکلن خوشبو
چرا عطرهای خوب گران قیمت اند؟
روند ساختن عطرها کار سخت و زمانبری است. بیشتر ادکلن های اصل و باکیفیت قیمت نسبتا بالایی دارند. هرگز اجازه ندهید یک عطر نامرغوب و بی کیفیت بر رابطه هایتان تاثیر بدی داشته باشد. دقت کنید عطر انتخابیتان نباید رایحه ای تند و خیلی قوی داشته باد. زیرا عطر و ادکلن های خیلی تند باعث بروز سردرد می شوند. رایحه ای را انتخاب کنید که شما را جوان تر و پرانرژی تر نشان دهد. اما همه ی ما توانایی خرید ادکلن های لوکس و بسیار گران قیمت را نداریم. در ادامه قصد داریم به شما بگوییم تفاوت بین عطر و ادکلن چیست؟ و یک راهکار برای خرید ادکلن خوشبو قیمت مناسب برایتان داریم.
عطرها: عطرها نزدیک 80 درصد در ساختار خود، الکل طبیعی و اسانس روغنی دارند. بر اساس میزان این اسانس ها، عطرها اسامی گوناگونی دارند.
پرفیوم ها: حدود 22 درصد اسانس روغنی دارند و ماندگارترین رایحه ها را دارند. گزینه های مناسبی برای مهمانی ها و مجالس رسمی هستند.
ادوپرفیوم ها: پانزده الی بیست و دو درصد اسانس روغنی دارند. ادوپرفیوم ها نیز گزینه های مناسبی برای مهمانی هستند.
ادوتویلت ها: هشت الی پانزده درصد اسانس روغنی دارند و برای استفاده ی روزمره گزینه ی مناسبی هستند.
ادکلن ها: چهار درصد روغن دارند و بیشتر برای استفاده ی آقایان مناسب است.
ادوفرش ها رقیق ترین ادکلن ها می باشند و نزدیک 3 درصد  اسانس روغنی دارند.
هرچه درصد اسانس روغنی بیشتر باشد عطر مورد نظر گران تر است.

نکات نگهداری از عطر:

•    پس از مصرف درب عطر را محکم ببندید.
•    برای جلوگیری از تیره شدن و از بین رفتن رایحه ی آن، شیشه ی عطر خود را دور از گرما نگه دارید.
•    از عطر خود روی لباس استفاده نکنید. روغن موجود در آن باعث ایجاد لکه روی لباس می شود.

راهنمای خرید عطر:

هنگام خرید عطر به رایحه ی اصلی آن توجه کنید. بیشتر عطرها رایحه ی اصلی شرقی، چوب، صندل و عطر گل دارند. البته رایحه های ترنج، اسطوخودوس، زنبق و بهارنارنج هم طرفداران خاص خود را دارد.
عطرهایی که رایحه ی شکلات و یا شرقی دارند عطرهای گرم هستند و برای پاییز و زمستان مناسب اند. عطرهایی که بوی یخ، یا نارنج می دهند عطرهای خنک هستند و برای استفاده در بهار و تابستان بسیار مناسب هستند. قبل از خرید عطر، آن را روی بخش نبض دار بدن خود از فاصله ی ده سانتی متری، حتما تست کنید. بسته به میزان چربی پوست هرکس، رایحه ی عطر روی بدن هر کس متفاوت است. پس از تست کردن عطر مورد نظر ده دقیقه صبر کنید. زیرا رایحه ی اصلی پس از ده دقیقه به مشام می رسد.
چرا باید عطر مرغوب بخریم؟
در مورد خرید عطر وسواس به خرج دهید. عطر نامرغوب  علاوه بر تاثیر منفی در ذهن دیگران، ممکن است به سیستم تنفسی شما صدمه بزند. اگر شما هم دنبال ادکلن خوشبو قیمت مناسب هستید ما به شما فروشگاه اینترنتی شیک فام را توصیه می کنیم. فروشگاه شیک فام طیف گسترده ای از ادکلن خوشبو قیمت مناسب را با مناسب ترین قیمت برای تمامی سلیقه ها دارد. این شما و این نمونه ای از ادکلن خوشبو قیمت مناسب موجود در فروشگاه شیک فام:
ادکلن امپر مدل Legend :

 ادکلن خوشبو
ادکلن امپر مدل Legend
ادکلن لجند قهوای شرکت امپر، ادوپرفیوم است. اولین نکته ظاهر شیک این ادکلن و در فلزی آن است که بسیار شیک طراحی شده است. این ادکلن قیمت مناسبی دارد  و پخش بوی آن نیز نسبتا خوب است. رایحه ای کلاسیک، تند و گرم دارد. نت آغازین آن رایحه ی گریپ فروت و رزماری است. نت میانی آن بیشتر رایحه ی اسطوخودوس  و تخم گشنیز و چوب تیک است. نت پیانی آن رایحه ی مشک و خزه ی اوک موس است.
ادکلن امپر Genesis noir:
 ادکلن خوشبو
ادکلن امپر Genesis noir
این ادکلن جنسیس ادوتویلت است. رایحه ی گرم و چوبی دارد و برای فصول سرد سال انتخاب مناسبی است. نت آغازین آن رایحه ی لیمو ترش و کمی نعناع است. نت میانی آن رایحه ی شکوفه و پرتقال دارد. و در انتها رایحه ی بلوط و چوب سدر دارد.
ادکلن جانوین mystery  مردانه:
ادکلن جانوین mystery رایحه ای خنک و شیرین دارد. نت آغازین آن، بوی مرکبات و ریحان است. نت میانی آن بوی لوندر و درخت سرو دارد. و در نهایت با بوی چوب صندل و وانیل پایان می یابد. این ادکلن پخش بوی خوبی دارد و برای فصول گرم سال بسیار مناسب است.
ادکلن اجمل chemistry:
این عطر مردانه، بویی شیرین دارد. ماندگاری و پخش بوی آن نیز با توجه به قیمت آن خوب است. این محصول جزو عطرهای ادوپرفیوم است. نت آغازین آن رایحه ی مرکبات و ریحان و جوز و لوندر  است. و  در نت میانی به درخت سرو و وانیل می رسد. و نت پایانی آن به بوی سدر و چوب درخت صندل و خس خس ختم می شود. این عطر حسی سرشار از آرامش را به دیگران منتقل می کند.
ادکلن Hawaii  مردانه:
این محصول رایحه ای گرم و تند دارد و برای فصول گرم سال مناسب است. این عطر جزو گروه عطرهای کلاسیک و پرفیوم است. پخش بوی خیلی خوبی دارد ابتدا این ادکلن بوی شکوفه و پرتقال میدهد. پس از گذشت زمان کم کم بوی یاسمن و رز به مشام میخورد. و در نهایت با رایحه ی مشک و رایحه ی چوب پایان می یابد.
پنج محصول معرفی شده ی فوق جزو محصولات خوشبو قیمت مناسب هستند و اگر شما هم به دنبال تهیه ی ادکلن خوشبو قیمت مناسب هستید می توانید این محصولات را از فروشگاه شیک فام تهیه کنید و این گونه در فردی خاص و به یادماندنی باشید.
منبع : shikfam.com/Search-products/category-Perfume


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25432
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید