امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

مشاوره سئو، روشی پایدار برای کسب درآمد


1401/07/27
کد خبر : 26037
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 15 نفر

یکی از بهترین روشهای کسب درآمد از سئو، ارائه خدمات مشاوره سئو به وبسایت های جویای این خدمت است. یکی از مزایای این شغل این است که همه وبسایت‌ها در هر مرحله‌ای از کار خود به دریافت مشاوره سئو نیاز دارند.

مشاوره سئو برای کسب و کار

وبسایت‌های مختلف در هر شرایطی به یک مشاور سئو نیاز دارند. چه در شرایطی که به تازگی کار خود را در فضای وب آغاز کرده‌اند و چه زمانی که به دلایلی سئو سایتشان با مشکل مواجه شده است. هم برای شروع کار خود برای سئو وبسایت به مشاوره سئو احتیاج دارد و چه زمانی که سایت آنها رتبه بالایی داشته و در حال حاضر با مشکل مواجه شده است.
گاهی اوقات نیز سایت آنها رتبه بالایی داشته ولی به دلایلی جایگاه خود را از دست داده است. در این شرایط دریافت مشاوره سئو از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که آنها ابتدا باید از مشکلات و ایرادات سایت خود آگاه شوند.
همچنین در بعضی موارد سایت در کلمه کلیدی مرتبط از رتبه مناسبی برخوردار است ولی میزان فروش و مشتریان رضایت بخش نیست. در همه این موارد راه حل شرکت‌ها، دریافت مشاوره سئو میباشد. پس این کار یک درآمد پایدار به حساب می‌آید و میتوان به صورت مداوم  از طریق ارائه خدمات مشاوره سئو درآمد کسب کرد.
از طرفی این روزها به دلیل تمایل مخاطبان، اکثر کسب و کارها به فضای وب و را‌ه‌ اندازی وبسایت روی آورده‌اند. پس نیاز به دریافت مشاوره سئو در همه آنها وجود خواهد داشت. بعلاوه برای شروع این کار شما به تجهیزات خاصی نیاز ندارید، شرط اصلی مهارت شما در این زمینه است. در این مقاله قصد داریم نکاتی که یک مشاوره سئو باید داشته باشد را به همراه چند مثال در این زمینه توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

انتظارات کارفرما از دریافت مشاوره سئو

به طور کلی 3 مورد از مهمترین نتایجی که از دریافت مشاوره سئو وجود دارد به شرح زیر است:

1.    مشاوره و انجام تحقیقات کلمات کلیدی:

در این قسمت یک مشاور سئو با یافتن کلماتی که بیشترین بازده را برای سایت دارد اولین قدم را جهت کمک به بهینه سازی سایت برمیدارد. این مورد شاید مهمترین بخش در این کار باشد چراکه در صورتی که این مرحله درست انجام نشود؛ بقیه مراحل عملا بی فایده می‌شود.


 مشاوره سئو برای کسب و کار


فرض کنید یک کسب و کار خدماتی که قصد ارائه خدمات حقوقی از قبیل مشاوره حقوقی آنلاین، معرفی وکلای مطرح د راین زمینه و ... را دارد قصد دارد برای سایت خود خدمات مشاوره سئو دریافت کند. در اولین مرحله شما باید کلمات کلیدی مناسب کسب و کار آنها را مشخص کنید.
به عنوان مثال در چنین کسب و کاری کاربرانی که قصد دریافت مشاوره حقوقی آنلاین داشته باشند؛ به احتمال زیاد این کلمه یا کلمات مشابه با مشاوره حقوقی آنلاین را در گوگل جستجو خواهند کرد پس باید در هنگام انتخاب کلمات کلیدی مناسب، نوع کسب و کار و کلماتی که احتمالا توسط کاربران جستجو می‌شود را در نظر گرفت و سپس با استفاده از ابزارهای موجود برای تحلیل کلمات، کلمات نهایی را انتخاب نمود.

2.    مشاوره جهت تولید محتوا (متن، گرافیک، مدیا)

در این مرحله حتما در نظر بگیرید که کسب و کار مورد نظر تا چه حد شناخته شده داست. به عنوان مثال شاید خیلی از افراد در زمینه تتر و ارزهای پایدار اطلاعات چندانی نداشته باشند. اگر وبسایت مورد نظر شما در این زمینه فعالیت داشته باشد بهتر است ابتدا در محتواها در مورد چیستی آن و نحوه خرید تتر باشد تا مخاطب با آن آشنا شده و با مزایای آن آشنا شود و سپس اقدام به خرید تتر کند.
همچنین در بحث محتوا همچنین باید در مورد چگونگی تولید محتوای سئو شده و تولید محتوای با نرخ تبدیل بالا مشاوره داده شود.

3.     مشاوره جهت برطرف کردن مشکلات سئو سایت

یکی دیگر از کارهایی که یک مشاور سئو انجام می‌دهد؛ پی بردن به مشکلات سئو یک وبسایت و ارائه راه حل برطرف کرده آن می‌باشد.
به عنوان مثال گاهی اوقات یک وبسایت در کلمه کلیدی مورد نظر سئو شده است ولی فروش مناسبی کسب نکرده است. بسیاری از مواقع کلمه کلیدی از ابتدا اشتباه انتخاب شده است. فرض کنید برای یک سایت که کار آن فروش عمده لباس کار است؛ این کلمه در نظر گرفته نشده باشد. حال آنکه بسیاری از متقاضیان خرید لباس کار صاحبان کسب و کار هستن که میخواهند به صورت عمده خرید کنند. پس در این شرایط باید کلمه فروش عمده لباس کار را به لیست کلمات کلیدی اضافه کرد.
شما میتوانید جهت دریافت مشاوره سئو و کسب اطلاعات بیشتر به سئو اینجا مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26037
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید