امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

مشاوره سئو تضمینی و یک کلاهبرداری بزرگ!


1401/07/27
کد خبر : 27156
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 18 نفر

مشاوره سئو تضمینی از بحث برانگیزترین مباحثی است که در جامعه متخصصین مشاور سئو مطرح است. اخیرا بحث فوق مجددا در شبکه های اجتماعی مطرح شد. بسیاری نامداران مشاوره سئو سایت به اتفاق بیان داشتند امکان ارائه مشاوره سئو به صورت تضمینی وجود ندارد. با این حال، همچنان شاهد هستیم که مشاوره سئو تضمینی در برخی از شرکتهای مشاور سئو ارائه می شود.
آیا مشاوره سئو تضمینی واقعا یک سرویس غیرممکن و شیادانه است؟ من سعید حسن آبادی مشاور سئو متخصص با بیش از پانزده سال سابقه هستم. در این مقاله قصد دارم موضوع را تا حد مقدور توضیح دهم. پس اگر فکر میکنید مشاوره سئو ممکن است برای شما مفید باشد، یا به دنبال استخدام مشاور سئو هستید؛ بد نیست تا انتهای این مقاله کوتاه با من همراه باشید.

مشاوره سئو چیست؟

مشاوره سئو حرفه ای در حقیقت به معنی ارائه نظرات تخصصی یا قبول کامل پروژه دیجیتال مارکتینگ حوزه بهینه سازی موتورهای جستجو است. البته منظور از عبارت مشاوره سئو، بهینه سازی وبسایت برای موتور جستجوی گوگل و کسب رتبه در صفحه نتایج آن میباشد. Google SERP مهمترین صفحه اینترنت است و حضور شما در آن، بی اندازه به کسب وکار کمک خواهد کرد.



خدمات مشاوره سئو چیست

چرا شروع به ارائه مشاوره سئو تضمینی کردم؟

منهم مانند مشاورین سئو دیگر، سئو سایت تضمینی ارائه نمیکردم. هرچند، به دو دلیل تصمیم گرفتم این رویه را به کناری گذاشته و مشاوره را به صورت تضمینی ارائه کنم. دلیل این موضوع بیش از هر چیز، نتایجی بود که تا این زمان کسب کرده ام. همچنین، همیشه میدانستم بحث عدم تضمین مشاوره سئو نزد کارفرمایان چقدر عجیب است.
تصور کنید قصد استخدام مشاور سئو دارید و برای خدمات سئو سایت خود هزینه میکنید. با این حال به شما گفته میشود کسب نتیجه به دلایل گوناگون، هیچ تضمینی ندارد. واضح است که بازتاب چنین صحبتی نزد ارباب کسب و کار، تا چه حد ناخوشایند است. بنابراین باید ارائه اطمینان خاطر از کسب نتیجه را از مهمترین وظایف مشاور سئو دانست.
هر مشاور سئو باید بداند که در اوضاع اقتصادی کنونی کسب و کارها برای هر ریال از هزینه های خود برنامه ریزی و هدفگذاری دارند. پس هیچکس برای خدماتی که مشخص نیست چه کاری انجام می‌دهد، هزینه ای را صرف نخواهند کرد. علاوه بر آن، اگاه سازی کارفرمایان از روند پیشبرد کار، مهمترین وظیفه مشاور سئو است.

وظیفه مشاور سئو کسب و کار

با این حال شاید سوالی نزد متخصصین مشاور سئو مطرح شود. در فرآیند بهینه سازی سایت و کسب رتبه، که تصمیم گیری آن در اختیار طرف سوم -یعنی گوگل- است، چگونه باید تضمینی ارائه داد. در بسیاری از پروژه های مشاوره سئو شاهد آن هستیم که استراتژی در نظر گرفته شده، پاسخگوی شرایط رقابتی نیست و باید در آن تجدید نظر شود.
گاهی نیز این کار را باید چندین بار تکرار کرد تا کم کم طلیعه های تغییر و کسب نتیجه دیده شود. در واقع مشکلی که مشاوره سئو تضمینی با آن رو به رو است، مسئولیتی است که چنین مسأله ای برای مشاور سئو دربردارد. اصلیترین دلیل عدم قبول مشاوره سئو تضمینی نزد مشاورین همین امر است.



مزیت استخدام مشاور سئو

بهبود رتبه به کمک مشاوره سئو حرفه ای

با این حال من آمادگی آن را دارم که با قبول مسئولیت مشاوره سئو تضمینی، سئو سایت شما را بر عهده گرفته و در صورت عدم بهبود رتبه و نیل به اهداف معهود، تمام وجه مشاوره سئو را مسترد کنم. این امر و نتایج کسب شده تا کنون، بهترین تضمینی است که یک مشاور سئو میتواند ارائه دهد.

هزینه های مشاوره سئو و جمع بندی

در انتها بد نیست تا کمی درباره هزینه مشاوره سئو با شما صحبت کنم. معمولا هر مشاور سئو، نرخ خاص خود را برای ارائه خدمات سئو سایت اعلام میکند. این نرخ مشاور سئو ممکن است به صورت پروژه ای یا ساعتی باشد. به عنوان یک مشاور سئو با تجربه به شما توصیه میکنم از مشاوره ساعتی سئو استفاده نکنید. بهتر است با بررسی نمونه کارهای قبلی هر مشاور سئو، در مورد او قضاوت کرد.
من سعید حسن آبادی مشاور سئو و متخصص بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو هستم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه قیمت مشاوره سئو یا ملاحظه نمونه کارهای موفق، می‌توانید به وب سایت شخصی من به آدرس (https://www.hasanabadi.com) مراجعه کنید و یا با شماره 02177734038 تماس حاصل فرمایید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27156
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید