امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

مزیت های کابین دوش شیشه ای را بیشتر بشناسیم


1401/07/27
کد خبر : 27574
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 18 نفر

در خانه های امروزی، سعی می شود تا همه چیز به بهترین نحو ممکن طراحی شود. یک طراحی خوب می تواند جلوه ای زیبا به خانه شما بدهد. یکی از مواردی که در طراحی آن دقت بسیاری انجام می شود، طراحی حمام است. در اکثر طراحی های امروزی برای طراحی حمام از شیشه استفاده می شود. زیرا یکی از بهترین طراحی ها متعلق به شیشه است و برای تمامی حمام های کوچک و بزرگ مناسب است. یکی از مهم ترین قسمت های حمام شیشه ای نیز کابین دوش حمام است که به صورت شیشه سکوریت است. این کابین دوش شیشه ای در اندازه و اشکال مختلف وجود دارد. در این مقاله به طور کامل توضیح داده ایم که چرا شیشه می تواند زیبایی حمام شما را دو چندان کند. کابین دوش شیشه ای دارای مدل های مختلفی از جمله
کابین دوش شیشه ای ریلی
کابین دوش شیشه ای لولایی
کابین دوش شیشه ای ثابت

حریم خصوصی

برخی از افراد فکر می کنند که یک کابین دوش شیشه ای و در کل طراحی حمام شیشه ای، ایده خوبی نیست. زیرا به علت شفاف بودن شیشه می تواند حریم خصوصی افراد را از بین ببرد. اما با پیشرفت های بسیاری که در صنعت شیشه صورت گرفته دیگر نمی توان این طرز فکر را درست دانست. انواع مختلفی از شیشه با سطوح مختلف تیرگی وجود دارد که می توانید از آن ها برای کابین دوش استفاده کنید و خیال خود را از بابت حریم خصوصی راحت کنید. همچنین در صورتی که نیاز به اطمینان بیشتر دارید، می توانید از شیشه مات یا شیشه های هوشمند استفاده کنید. شیشه مات یک گزینه دائمی است که همیشه به صورت نیمه شفاف قرار دارد. یا شیشه های هوشمند که در حالت عادی مانند شیشه های معمولی هستند. اما می توانید فقط با یک اکریلیک آن ها را 100 درصد مات کنید. همچنین این نکته را هم اضافه کنیم که استفاده از شیشه در کابین دوش، می تواند تا حد بسیار زیادی جلوی سر و صداهای خارجی بگیرد و محیطی عایق صدا برای شما فراهم کند. پس متوجه شدیم حمام شیشه ای، نه تنها حریم خصوصی افراد را خراب نمی کند، بلکه عملکرد بهتری نیز از حمام های معمولی دارند.


 کابین دوش شیشه ای

راحتی در نگهداری و نظافت

یکی از قسمت های خانه که نیاز است به طور مرتب تمیز شود، حمام خانه است. میکروب ها، باکتری ها و ویروس ها به علت مرطوب بودن حمام، به راحتی می توانند در آن رشد کنند. به همین علت نیاز است از همان ابتدا فکری برای کابین دوش حمام داشته باشید که دیگر نیازی به تمیز کاری طولانی مدت نداشته باشید. حمام شیشه ای یکی از راه های فوق العاده برای این کار، استفاده از طراحی شیشه ای است. کابین دوش شیشه ای را با شیشه 8 میل سکوریت تولید میکنند. تمامی یراق الات از جنس استیل 304 تایوان می باشد و دارای 10 سال گارانتی هستند.مدل کابین دوش لولایی بسیار پر کاربرد و پر طرفدار است.
اگر بتوانید شیشه ای مرغوب را برای کابین حمام پیدا کنید، می توانید از آسیب دیدن و خراش نخوردن آن خیال خودتان را راحت کنید. همچنین حمام های شیشه ای عمر مفید طولانی دارند و در دراز مدت نیازی به تعویض آن ها نخواهید داشت. همچنین در صورت لکه دار شدن یا از دست دادن درخشندگی، می توانید با استفاده از یک دستمال مرطوب و کمی محلول شیشه پاک کن، آن ها را مانند روز اول درخشان کنید. و مهم ترین نکته که در مورد بهداشتی بودن آن مطرح می شود این است که حمام های شیشه می توانند جلوی رشد میکروب ها و باکتری ها را بگیرند. زیرا شیشه که یک ماده مصنوعی است اجازه رشد میکروب را نمی دهد. همین باعث می شود تا نیازی نباشد حمام خود را تا مدت طولانی ضد عفونی کنید.

ایمنی

کابین های دوش شیشه ای تماما اب بند و ایزوله و عایق هستند.نم گرفتگی و نفوذ آب به ساختمان یکی از شایع ترین و خطرناک ترین حوادث ممکن در کابین دوش است. با استفاده از یک کابین دوش شیشه ای می توان این خطر را رفع کرد. کابین های شیشه ای به این خاطر که در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم هستند و به طور کامل و دقیق به سقف و کف حمام شما متصل می شوند، می توانند خطر نم گرفتگی را بسیار کاهش دهند و ایمنی حمام را افزایش دهند.


 کابین دوش شیشه ای

زیبایی

یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از شیشه در کابین دوش حمام های مدرن، جذابیت و زیبا بودن آن ها است. درب های شیشه کابین دوش یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در حمام با توجه به اندازه و دکور منزل شما است. آن ها برای تمامی اندازه ها مناسب هستند و می توان از آن ها حتی در ساده ترین حمام های امروزی نیز استفاده کرد. علاوه بر این، شیشه را می توان در مقیاس های مختلف برش داد، به همین دلیل می توان از آن ها در تمامی حمام های و کوچک و بزرگ استفاده کرد. همچنین می توان برای شیشه ها رنگ، الگو یا قاب های مختلفی انتخاب کرد که زیبایی آن را دو چندان می کند. در اجرای کابین دوش شیشه ای از پروفیل الومینیومی رنگ نقره ای و مشکی استفاده میشود.

جلوگیری از رشد کپک

کابین دوش شیشه ای انتی باکتریال و مقاوم در مقابل میروب و باکتری می باشد.کپک یک نوع قارچ است که در مناطق مرطوب رشد می کند و می تواند هم در داخل منازل و یا خارج از آن ها رشد کند. یکی از مکان های خانه که به دلیل رطوبت دائمی، مستعد رشد کپک هستند، حمام ها هستند. یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از رشد کپک، استفاده از شیشه در کابین دوش است که می تواند تا حد زیادی جلوی رشد کپک را بگیرد. شیشه به علت این که اجازه تجمع و حفظ رطوبت را نمی دهد، می تواند یکی از گزینه های بسیار خوب برای جلوگیری از رشد کپک باشد.


 کابین دوش شیشه ای


جمع بندی
در این مقاله به مزایای استفاده از شیشه در کابین دوش حمام پرداختیم. اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم که چرا استفاده از شیشه در طراحی حمام ضروری است، می توان دلایلی مانند حفظ حریم خصوصی، راحتی در نگهداری، ایمنی، زیبایی و بهداشتی بودن آن اشاره کرد. همچنین باید گفت استفاده از حمام شیشه ای یکی از محبوب ترین طراحی های حال حاضر در دنیا است که بسیاری افراد استفاده از آن را به استفاده از طراحی های ساده و قدیمی ترجیح می دهند. زیرا شیشه در برابر حمام های معمولی مزایای بیشتری دارد و گاهی حتی می توان با استفاده از شیشه در هزینه های خود صرفه جویی کرد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27574
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید