امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

مزه های دیجیتال مارکتینگ: لذت رشد برند!


1401/07/27
کد خبر : 28791
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 12 نفر

در ادامه به بررسی دلایل برون سپاری هر یک از این خدمات دیجیتال مارکتینگ و نحوه انتخاب بهترین شرکت برای انجام این کار می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

شرکت های دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می دهند؟

دیجیتال مارکتینگ به شاخه های مختلفی طبقه بندی می شود و از جمله مهم ترین های آن که آژانس های بازاریابی دیجیتال به عنوان خدمت از آن یاد می کنند عبارتند از:

• طراحی سایت (کاپوچینو)

وبسایت پایگاهی برای انجام اکثر فرایند های دیجیتال مارکتینگ است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به سئو و بهینه سازی، تبلیغات کلیکی، ایمیل مارکتینگ و ... اشاره کرد. وبسایت معمولا به دو صورت وردپرسی و اختصاصی طراحی می شود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند اما بهتر است بدانید به علت توسعه بیشتر و راحتی کار با سیستم اول، بیش از نیمی از سایت های دنیا با CMS وردپرس طراحی می شوند.
اگر بخواهیم نماد طراحی سایت را به نوشیدنی بدهیم، می توان کاپوچینو را برای آن انتخاب کرد: نوشیدنی که باعث می شود هوشیاری خود را بدست آوریم و از طرفی با ظرافت و زیبایی حس خوبی با ما می دهد.
اگر به تازگی قرار است دیجیتال مارکتینگ را شروع کنید، حتما به طراحی سایتی ریسپانسیو، زیبا و کارآمد فکر کنید و آن را به آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبری بسپارید.

• سئو و بهینه سازی (چای)

احتمالا در مورد سئو نسبت به طراحی سایت کمتر بدانید. سئو یا SEO یکی از مهم ترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ است که اکثر کسب و کار ها برای افزایش مشتریان آنلاین خود به آن احتیاج پیدا می کنند. هنگامی که کسی کلمه کلیدی را در گوگل (به عنوان محبوب ترین موتور جستجو) سرچ می کند، وبسایت هایی که در صفحه اول و به خصوص 3 لینک اول هستند بیشترین میزان کلیک و بالطبع مشتری را دریافت می کنند بدون آنکه 1 ریال هزینه ای به گوگل بپردازند.
اهمیت و برتری سئو نسبت به تبلیغات دیگر نیز در همین مورد است که با سئو اصولی بعد از مدتی می توانید ورودی و کلیک هایی بگیرید که پایدار هستند و رایگان! علاوه بر این برخلاف اکثر تبلیغات، سئو بصورت تهاجمی عمل نمی کند. یعنی مخاطب شما را خود خواسته و برای خرید محصول یا دریافت خدمتی پیدا می کند و به این صورت نرخ تبدیل مخاطب به مشتری بسیار بالا می رود.

• سوشال مدیا مارکتینگ (اسموتی)

 شرکت های دیجیتال مارکتینگ


SMM یا سوشال مدیا مارکتینگ به تمامی فعالیت های بازاریابی گفته می شود که برای ایجاد تعامل بیشتر مخاطبان با برند، افزایش فروش و ارجاع ترافیک به وبسایت روی رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، لینکدین و … انجام می شود. اسموتی نوشیدنی خنک، جذاب و دوست داشتنی است که به دلیل تلفیق رنگ و مزه برای نامگذاری بازاریابی شبکه های اجتماعی می توان آن را به کار برد.
اگر قصد دارید در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام بدرخشید و قدرتمند ظاهر شوید، متخصصین این حوزه در آژانس های دیجیتال مارکتینگ می توانند به شما کمک کنند.

• عکاسی (موهیتو)

 شرکت های دیجیتال مارکتینگ


در تحقیقی آماری نشان داده شد که بیش از 60 درصد افراد به هنگام خرید آنلاین ترجیح می دهند از سایتی خرید کنند که حاوی تصاویر با کیفیت جدای متن باشد. یکی از دلایل محبوبیت بالای سوشال مدیایی مانند اینستاگرام نیز دقیقا به دلیل تصویر محور بودن آن است. اهمیت عکاسی حرفه ای در وبسایت و سوشال مدیا را دست کم نگیرید و ترجیحا با شرکت های برتر عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در ایران همکاری کنید.

نکات انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ

 شرکت های دیجیتال مارکتینگ


دانستن برخی نکات به هنگام انتخاب بهترین شرکت برای برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است:

1. خدماتی که ارائه می شود.

اهداف هر کسب و کاری با دیگری متفاوت است؛ بنابراین استراتژی های بازاریابی دیجیتال آنها نیز با هم فرق می کند. بنابراین، در ابتدا باید خدمات دیجیتالی را که برای دستیابی به اهداف خود به آن نیاز دارید مشخص کنید و بررسی کنید که آیا شرکتی که انتخاب می کنید خدماتی را که به دنبال آن هستید به شما ارائه می دهد یا خیر.
انتخاب یک آژانس خدمات بازاریابی دیجیتال 360 درجه (فول سرویس) بهتر است که بتوان بصورت یکپارچه رشد شرکت را تضمین کند.

2. نمونه کار ها را بررسی کنید.

مشاهده نمونه کار های آژانس دیجیتال مارکتینگ نشان می دهد که با چه تعداد مشتری بزرگ و کوچک کار کرده اند و همچنین تحلیل نتایج این نمونه کار ها در هر شاخه ای دید بازی به شما برای انتخاب می دهد.

3. میزان شهرت در صنعت دیجیتال مارکتینگ

دیگران در مورد شرکت مورد نظر چه می گویند؟ مطالعه نظرات و توصیفات دیگران به شما ایده ای در مورد نحوه عملکرد آژانس بازاریابی دیجیتال مورد نظر و میزان اعتبار آنها در کاری که انجام می دهند می دهد.

4. تخصص و تجربه

بسته به اهداف کسب‌وکارتان، باید یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با تیمی از متخصصان را در نظر بگیرید که با ابزارهای تخصصی نتایج کسب‌وکار شما را تحلیل و مدیریت می‌کنند. یک تیم از متخصصان به این معنی است که آژانس دیجیتال مارکتینگ دارای یک گروه کارآمد از متخصصین سئو، طراحی سایت، سوشال مدیا یا عکاسی با تجربه و ماهر است.

مزایای رقابتی آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف

 شرکت های دیجیتال مارکتینگ


در هر بخشی، ایران وب لایف ارزش های افزوده ای به کارفرمایان ارائه می دهد که در کمتر شرکتی می توان آن را یافت:

• در بخش طراحی سایت:
پشتبانی کامل سرور، پشتبانی رایگان 1 ساله سایت، ورود محتوای صفحه اصلی و محصولات، ارائه آموزش کامل کار با پنل و بیلان پایان پروژه
• در بخش سئو: ارائه مشاوره رایگان، ارائه بیلان های کاری ماهانه، آنالیز کامل رقبا و چینش استراتژی کلمات کلیدی بر اساس کسب و کار، ارائه لحظه ای جایگاه کلمات کلیدی به همراه نمودار رشد، نظارت های چندگانه و ...
• در بخش سوشال مدیا مارکتینگ: آنالیز کامل شبکه های اجتماعی رقبا، بررسی جامعه هدف، تقویم محتوایی و مناسب های جهانی، ملی و مذهبی، تشکیل اتاق فکر برای خلاقیت و ...
• در بخش عکاسی: تنظیم و اصلاح کامل رنگ و نور، اولویت کیفیت به کمیت، خلاقیت در ارائه محصول، به کار گیری تکنیک های ویژه عکاسی و ...
(منبع)
برای دریافت مشاوره تخصصی می توانید از طریق وبسایت و بخش تماس با ما این مجموعه اقدام کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28791
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید