امروز شنبه 20 مرداد 1403

Saturday 10 August 2024

مدال نقره المپیک بر گردن حسن یزدانی / آسیب دیدگی لعنتی!


1403/05/19
کد خبر : 2408896
دسته بندی : ورزشی
تعداد بازدید : 30 نفر

حسن یزدانی دارنده یک مدال طلا و یک نقره المپیک و ۳ طلا، ۳ نقره و یک برنز جهان، مقابل ماگومد رمضان اف  کشتی گیر روسی الاصل بلغارستان به روی تشک رفت و در همان ثانیه های نخست مبارزه از ناحیه کتف که چند ماه پیش آن را تحت عمل جراحی قرار داده بود، شدیدا احساس درد کرد.

یزدانی در ادامه نیز بارها از شدت درد دست راست روی تشک افتاد و توسط دکتر شادگان پزشک‌ اتحادیه جهانی معاینه شد اما با همان شرایط حاضر به ترک مبارزه نشد و با یک دست کماکان رو به جلو حرکت کرد و بارها به حریف حمله ور شد.

کار تا دقیقه پایانی یک بر یک پیش می رفت و یزدانی برنده مبارزه بود اما در دقیقه پایانی در خاک حریف نشست و در نهایت با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد و از رسیدن به مدال طلای المپیک بازماند.

یزدانی پیش از این روز گذشته پنج شنبه در دور نخست مقابل لاورنس از استرالیا با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید. وی سپس در مرحله یک چهارم نهایی برابر دارن کوروگلیف کشتی گیر روسی الاصل یونان و دارنده ۲ مدال طلای اروپا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر ۴ به برتری رسید. یزدانی در نیمه‌نهایی نیز مقابل مایلس آمینه دارنده مدال برنز جهان و المپیک از سن مارینو به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد. /ایسنا


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408896
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید