امروز چهارشنبه 10 مرداد 1403

Wednesday 31 July 2024

مدارس، پارک ها و مساجد در خوزستان تعطیل شد

1401/07/27
کد خبر : 3075
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 63 نفر

ایرنا: رضا نجاتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی روزهای گذشته شهرهای استان شرایط خاصی از نظر شیوع فزاینده ویروس کرونا پیدا کرده اند اظهارداشت: این درحالی است که امروز دانشگاه علوم پزشکی اهواز با ارسال گزارشی از وضعیت استان، اعلام کرد که تمامی شهرهای خوزستان در حالت قرمز قرار گرفته و این شرایط مشابه ماه‌های گذشته است.

وی ادامه‌داد: بر اساس دستور رسمی استاندار خوزستان به فرمانداران و شهرداران استان به‌طور جدی خواسته شد تا از هرگونه رفت و آمد به پارک‌ها جلوگیری شود و در این زمینه نیروی انتظامی نیز همکاری خواهد داشت.

این مقام مسئول در ستاد کرونا خوزستان تصریح‌کرد: از شهروندان خواسته می‌شود با رعایت توصیه‌های بهداشتی، از افزایش مبتلایان به این ویروس همکاری لازم را داشته باشند.

برگزار نشدن نماز جمعه و تعطیلی مراکز آموزشی و ورزشی

نجاتی همچنین یادآورشد: در ادامه بازگشت محدودیت‌ها در استان خوزستان فعلا مراکز آموزشی و ورزشی در سراسر استان خوزستان تعطیل خواهند بود.

وی در خصوص مکاتبه استاندار خوزستان با مسئول دبیرخانه ائمه جمعه استان، گفت: بر اساس اعلام گزارش دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مکاتبات صورت گرفته با این دبیرخانه، نمازهای جمعه و جماعت نیز در استان تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

سخنگوی ستاد کرونا خوزستان خاطرنشان‌کرد: امیدواریم با همکاری که از سوی مردم صورت می‌گیرد، مجددا از این شرایط سخت و نفس گیر عبور کنیم.

خوزستان حدود نیمه مرداد ازوضعیت قرمز کرونا خارج و به حالت سفید درآمد ولی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ۳۰ شهریور ماه طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بار دیگر در ردیف استان‌های با وضعیت قرمز قرار گرفت.

برچسب ها :
# کرونا

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/3075
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید