امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

محصولات بادی اینتکس؛ از استخر بادی تا انواع قایق، مبل و تشک بادی


1401/07/27
کد خبر : 27165
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 194 نفر
بسیاری از این وسایل بادی برای آسایش و راحتی بیشتر افراد در محل زندگی‌شان مورد استفاده قرار می‌گیرد. برند اینتکس به عنوان مشهورترین تولیدکننده محصولات بادی در سطح دنیا به شمار می‌رود که در سطح ایران نیز فعالیت می‌کند. اینتکس کالا به عنوان نماینده رسمی مشهورترین برند تولیدکننده محصولات بادی در سطح دنیا یعنی اینتکس در ایران شناخته می‌شود. در ادامه قصد داریم تا نگاهی به مهم‌ترین محصولاتی بیندازیم که در فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا می‌توانید به راحتی خریداری نمایید. با ما همراه باشید.

محصولات بادی اینتکس

استخر بادی اینتکس

استخرهای بادی از جمله وسایلی هستند که در حیات آپارتمان‌ها، ویلاها و مهدهای کودک به راحتی قابل استفاده است. این روزها که با شیوع ویروس کرونا، استخرها در بیشتر ایام سال تعطیل هستند، تقاضا برای خرید استخرهای بادی نیز افزایش پیدا کرده است. استخرهای بادی اینتکس در دو مدل کودکانه و بزرگسالان تولید و به بازار عرضه می‌شود. راه‌اندازی این استخرها در مدت زمان کوتاهی امکان‌پذیر است و به همین دلیل فرصت تفریح و سرگرمی بی‌نظیری برای کودکان فراهم می‌آورد.

استخرهای بادی اینتکس از جنس پلی وینیل کلراید ساخته می‌شود. برای افزایش استحکام این استخرها، از سه لایه PVC در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین کلیه محصولات، سخت‌گیرانه‌ترین آزمون‌های فشار و پایداری را در مدت زمان 5 روز پشت سر گذاشته‌اند.

قایق بادی اینتکس

قایق بادی اینتکس

قایق بادی اینتکس به عنوان یکی دیگر از محصولات جذاب و هیجان‌انگیز این برند به شمار می‌رود. داشتن یک قایق بادی برای کسانی که علاقه‌مند به تفریحات آبی هستند، یک مزیت بزرگ به شمار می‌رود. کسانی که بسیاری از تعطیلات خود را در مجاورت رودخانه‌ها و دریاچه‌ها سپری می‌کنند، با داشتن یک قایق بادی می‌توانند لذت تفریح و سفر را برای خود صد چندان کنند. قایق‌های بادی با توجه به اینکه به راحتی قابل حمل هستند و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند، انتخاب هوشمندانه‌ای به شمار می‌روند.

برخی از مدل‌های قایق بادی با مشکل پایداری مواجه هستند و معمولا نمی‌توانند تعادل خود را در آب به خوبی حفظ کنند. این مشکل در قایق‌های بادی اینتکس با تدبیری هوشمندانه برطرف شده است. به این صورت که لبه‌های قایق با ارتفاع و پهنای بیشتری طراحی شده است و این مسئله باعث شده تا مشکل تعادل استخر به خوبی برطرف گردد.

مبل و کاناپه بادی اینتکس

مبل‌ها و کاناپه‌های بادی به عنوان یک راه‌حل برای زندگی‌های آپارتمان امروز که با مشکل کمبود فضای مواجه هستند، به شمار می‌رود. خانواده‌ها در شرایطی که فضای چندانی در اختیار ندارند، با استفاده از این مبل‌ها و کاناپه‌ها می‌توانند هر زمان که نیاز به فضای بیشتری داشتند، آن‌ها را جمع‌آوری کنند. برخلاف انتظار بسیاری از مصرف‌کنندگان، مبل و کاناپه بادی اینتکس از تعادل بسیار خوبی برخوردار است. اگر یکبار تجربه نشستن روی آن‌ها را داشته باشید، قطعا این موضوع را تصدیق می‌کنید. برخی از مدل‌های مبل و کاناپه بادی بسته به نظر پزشکی می‌تواند برای مصارف پزشکی استفاده شود.

جلیقه نجات و بازوبند شنا اینتکس

جلیقه نجات یک وسیله ضروری است که معمولا در تمام استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازوبند بادی شنا نیز به عنوان یک تجهیز کمکی برای کودکانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شنا بلد نیستند یا در مراحل ابتدایی آموزش شنا قرار دارند. البته جلیقه‌های نجات در مدل‌های حرفه‌ای نیز تولید می‌شوند که مخصوص غواصی هستند. نکته مهم در خصوص جلیقه‌های نجات و بازوبند بادی شنا، مقاومت بالای آن‌ها است. جنس این محصولات نیز از PVC است اما باید ملاحظات ایمنی آن‌ها با دقت بالاتری صورت بگیرد تا هیچ‌گونه مشکلی برای فرد استفاده کننده ایجاد نشود.

خانه بازی کودک بادی اینتکس

یکی از خلاقانه‌تری بازی‌ها و سرگرمی‌هایی که می‌تواند در محیط منزل برای بچه‌ها به ارمغان آورد، خانه‌های بازی بادی هستند. کودکان به دلیل طراحی جذاب و هیجان‌انگیز این خانه‌ها، حتما از آن‌ها استقبال می‌کنند. برند اینتکس خانه‌های بازی کودک بادی خود را در ابعاد و طرح‌های گوناگون تولید و روانه بازار کرده است که خانواده‌ها می‌توانند بسته به فضایی که در اختیار دارند نسبت به تهیه گزینه مناسب خود اقدام کنند. خرید این خانه‌ها، والدین را از دردسرهای اعتراض همسایگان به خاطر دویدن بچه‌ها در آپارتمان برای همیشه حفظ می‌کند.

تشک و بالش بادی اینتکس

جای خواب مناسب نقش بسیار مهمی در تجربه خواب آرام و لذت بخش دارد. گروهی از افراد هستند که ترجیح می‌دهند از تشک‌ها و بالش‌های سفت استفاده کنند. اما در مقابل عده‌ای دیگر نیز تشک‌ها و بلاش‌های نرم را ترجیح می‌دهند. تشک و بالش بادی اینتکس می‌تواند گزینه مطلوبی برای دسته دوم باشد. در مقابل برای کسانی که علاقه‌مند به سفرهای در دل طبیعت هستند نیز، تشک‌ها و بالش‌های بادی می‌تواند کمک شایانی برای داشتن خوابی راحت و آسوده داشته باشد.

اینتکس این دسته از محصولات خود را در ابعاد مختلف و برای افراد با وزن‌های سبک و سنگین تولید کرده است که بدون هیچ‌گونه مشکلی می‌تواند از آن‌ها استفاده کرد. رویه تشک‌ها و بالش‌های اینتکس نیز از مخمل یا جیر است که به همین دلیل هیچ‌گونه مشکلی برای استراحت روی آن‌ها ایجاد نمی‌شود.

تخت خواب بادی اینتکس

اینتکس در زمینه تولید تخت خواب بادی نیز ورود کرده است. هر چند که شاید تخت خواب‌های بادی مورد پسند گروه خاصی از افراد باشد؛‌ اما در سال‌های اخیر با برطرف شدن ایرادات این محصولات، کیفیت و راحتی تخت خواب‌های بادی اینتکس به مراتب افزایش پیدا کرده است. علاوه بر تخت خواب‌های معمولی تک نفره و دو نفره، اینتکس در حال تولید تخت خواب‌های بادی با طرح‌های فانتزی و کودکانه نیز است.

اینتکس کالا

اینتکس کالا؛ فرصتی مطمئن برای خرید محصولات بادی

با انواع محصولات بادی برند اینتکس آشنا شدید. اگر تجربه استفاده از محصولات بادی را ندارید، توصیه می‌کنیم که برای یکبار هم که شده از محصولات بالا استفاده کنید. شک نکنید که پشیمان نخواهید شد. اینتکس کالا به عنوان نماینده رسمی برند اینتکس در ایران فعالیت می‌کند. با خرید محصولات اینتکس از فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا می‌توانید سفارش خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل به همراه ضمانت اصالت کالا تحویل بگیرید. آرامش، راحتی و نشاط شما، آرزوی قلبی ما در اینتکس کالا است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27165
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید