امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

مجتمع تجاری شیرازمال


1401/07/27
کد خبر : 27750
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر
شیرازمال دارای 3 طبقه پارکینگ به مساحت 15.000 مترمربع بوده و امکاناتی نظیر هایپر مارکت، سینما، شهربازی و مجموعه ای از برند های مطرح ایران همانند: جین وست، سالیان، سون و سرژه دارد که کمک شایانی در راستای خریدی متفاوت در شهر شیراز را برای مشتریان رقم خواهد زد. شرکت ماد فعالیت خود را جهت واگذاری و بهره برداری این مرکز خرید از خرداد سال 99 آغاز نموده و در تیر 1400 شیرازمال با مجموعه ای از کامل ترین کاربری ها و بهترین برندهای روز کشور آماده افتتاح و خدمت رسانی به مشتریان خواهد بود.در این مقاله آس چارترشما رابا مجتمع تجاری شیرازمال آشنا می کند. برای بازدید ازاین مجتمع تجاری کافی است از سایت آس چارتر بلیط هواپیما شیراز را تهیه نمایید.

معرفی مجتمع تجاری شیرازمال

مجتمع شیراز مال با 76 هزار متر مربع زیربنا دارای 1000 واحد پارکینگ هوشمند بصورت سرپوشیده با ایمنی کامل و نزدیک به 14000 مترمربع فضای تفریحی رفاهی از قبیل پردیس سینمائی، فودکورت، رستوران و کافی شاپ های متعدد و گيم نت حرفه اي سرپوشیده مدرن و الکترونیکی می باشد. این مجتمع دارای 250 واحد تجاری در 6 طبقه با دسترسی داخلی مناسب می باشد. مجتمع شیراز مال در منطقه 3 شیراز دارای امکانات شهری با هم جواری هتلهای ۵ ستاره، آب ركني، درياچه مصنوعي شهرداري، تفرجگاه دروازه قرآن و خواجوی کرمانی، مرکز تفریحی بام سبز شیراز که می تواند اوقات فراغت شهروندان را بخوبی و خوشی و شادی پرنماید. مجتمع تجاری شیراز مال تحت تضمین دولت ایران و پروانه ساختمانی از شهرداری در شمال شیراز و منطقه گردشگری و خوش آب و هوای شیراز احداث گردید و عملیات ساختمانی بر روی زمینی به مساحت 40000 متر مربع و در کیلومتر 3 بزرگراه اصلی شیراز اصفهان و محور کمربندی شمال شیراز(اکبرآباد) آغاز گردید.

مشخصات کامل برج شیراز مال  

40000 مترمربع زمین
76000 مترمربع زیر بنا
250 متر واحد تجاری
6000 متر مربع هایپر مارکت «هایپر استار»
7000 مترمربع شهر بازی سرپوشیده
2 سالن سینمای پیشرفته سه بعدی
12 رستوران
28  فست فود
1000  واحد پارکینگ سرپوشیده


 مجتمع تجاری شیرازمال


واحد های تجاری شیراز مال

حدود 250 واحد تجاری درمتراژهای مختلف از 150 مترمربع الی 2000 مترمربع درطبقات همکف، اول و دوم این مجتمع جا نمایی شده است این واحدها با بهره مندی از سیستم گرمایشی مرکزی و نیز ویو مرکزی راهروهای عریض و استاندارد محیطی مفرح و زیبا را برای مراجعین و مشتریان فراهم خواهند کرد. حضور برندهای معتبر و شناخته شده بین المللی دراین پروژه مانند دیگر پروژه های این شرکت نویدی بر پر رونق بودن این مجتمع می باشد. آس چارتر این امکان را به شما می دهد تا باکمترازسه دقیقه بلیط تهران شیراز را از سایت دریافت نمایید.

هایپر مارکت شیرازمال

 6000 مترمربع هایپر مارکت به نام تجاری هایپر مارکت تحت لیسانس هایپر مارکت در برگیرنده تمام نیازهای خانواده می باشد و با توجه به تجربه موفق این برند در ایران و سراسر دنیا حضور این فروشگاه با وسعت بالا و مناسب می تواند محل خوبی برای حضور مشتریان بیشتر و در نتیجه پویایی و شادابی کل مجتمع باشد.

گيم نت حرفه اي شیرازمال

وجود 2000 متر مربع گيم نت سرپوشیده با مدرن ترین وسایل بازی می تواند محیطی شاد و سرگرم کننده و کاملا رفاهی برای همه مراجعین خصوصا خانواده ها فراهم آورد.  

رستوران و فست فود  شیرازمال

12 واحد رستوران مجلل و 28 واحد فست فود با برندهای معتبر ایرانی و بین المللی مختلف می تواند محیطی شاد و سرگرم کننده است. تجمیع این امکانات رفاهی در یک مجموعه می تواند سبب جذب خانواده ها برای گذراندن اوقات فراقت همزمان با خرید مایحتاج خود گردد.

سالن های سینما مجتمع تجاری شیرازمال  

طبقه دوم شامل ۲ واحد سالن سینمایی پیشرفته با بهره گیری از آخرین تجهیزات و امکانات روز دنیا می باشد.


 مجتمع تجاری شیرازمال


ویژگی های معماری مجتمع تجاری شیرازمال

با تجهیزکارگاه و تأمین اسکان حداقل 300 نفر پرسنل شاغل در این مرحله و با انجام گودبرداری با حجم دویست هزار متر مکعب از مجتمع شیراز مال و عمق 15 متر ارتفاع و با انجام نیلینگ دائم و شاتکریت فضای پروژه آماده فونداسیون و اسکلت سازی گردید که اکنون نزدیک به 10درصد اسکلت اجرائی شده است. اسکلت مجتمع شیراز مال بتون آرمه و برای مقابله با زلزله نزدیک به ۸ ریشتر مقاوم سازی شده است و همچنین با استفاده از مدرنترین روشهای اجرای سقف u-bout و پیش تنیده نیز نسبت به مقاوم سازی بهتر و سبک سازی متناسب بنا اقدام شده است. پروژه مجتمع تجاری شیراز مال توانسته است با بهره گیری از پرسنل متخصص و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین استاندارد سازی در صنعت ساختمان علاوه بر دریافت گواهی ایزو 9001 درکیفیت و مدیریت و همچنین دریافت لوح یادبود برندسازی و انبوه سازی سالهای 1391 و 1392 متوالیاً یکی از مجموعه های مطرح در شيراز و کشور عزیزمان ایران باشد. مجتمع شیراز مال با همکاری سرمایه گذاران احداث و به بهره برداری خواهد رسید، لذا حضور متخصصین در این پروژه موجب گردیده که رفاه مشتریان و مراجعان در آن بحد اکمل دیده شود و بدین لحاظ است که برند بین المللی هایپر مارکت در یک طبقه کامل حضور دائمی خواهد داشت.

دسترسی به مجتمع شیرازمال

دسترسی آسان به مرکز خرید شیراز مال از بزرگراه شیرازاصفهان و محور کمربندی شمال شیراز(اکبرآباد) نیز یکی از مزایای مورد توجه خریداران می باشد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط ارزان کیش شیراز در مشهد می باشد.

امکانات و خدمات مجتمع تجاری شیراز مال

وای فا، اعلان و اطفاء حریق، انبار، پردیس سینمایی، دوربین مدار بسته، رستوران، سالن ورزش، سیستم ساختمان هوشمند، سیستم سرمایش و گرمایش، معماری منحصربفرد، موقعیت جغرافیایی مناسب، هایپرمارکت

موقعیت شیراز مال

موقعیت قرارگیری پروژه، ترکیب کاربری ها و هارمونی صنفی و نیز رویکرد بهره برداری حاکم بر پروژه، موفقیت شیرازمال را تضمین خواهد کرد . اندازه بازار، رفتارخرید مدرن بازار تحت پوشش ، رقابت ضعیف و … در کنار برنامه ریزی دقیق و علمی شیراز مال می تواند روند جدیدی را در صنف املاک و مستغلات فروشگاهی و مراکز خرید شیراز ایجاد نماید .


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27750
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید