امروز دوشنبه 01 مرداد 1403

Monday 22 July 2024

ماموریت رئیس‌جمهور به وزارت اطلاعات برای شناسایی عاملان شهادت روحانی جهادگر

1401/07/27
کد خبر : 11794
دسته بندی : سیاسی
تعداد بازدید : 84 نفر

ایرنا: آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در این پیام نوشت: به طور قطع این حادثه ناگوار که به دست یکی از عناصر منحرف و تحت‌تأثیر گروه‌های تکفیری آمریکایی صورت گرفته است، باعث وحدت و انسجام بیش از پیش علاقه‌مندان به اسلام و ایران اسلامی می‌شود.

بیشتر بخوانید: حمله با چاقو به دو روحانی در صحن حرم رضوی

رئیس‌جمهور افزود: بر اینکه حادثه دیروز در آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) که مأمن تمامی انسان‌های آزاده جهان فارغ از هرگونه دین و مذهب است و موجب شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اصلانی و مجروحیت دو طلبه عزیز جهادگر شد، باعث تأثر و جراحت قلبی اینجانب و همه محبان این امام رئوف شد.

آیت‌الله رئیسی از شهید اصلانی به عنوان طلبه جهادگر و مبلغ جهادی اسلام ناب یاد کرد که مستضعفان شیعه و اهل سنت حاشیه شهر مشهد مقدس، مجاهدت‌های او را از نزدیک دیده بودند و وزارت اطلاعات را مکلف کرد تا با همکاری همه نهادهای مرتبط، به سرعت تمامی عوامل مؤثر این حادثه را شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار دهند و نتیجه را به اطلاع عموم مردم برسانند.

رئیس‌جمهور در پایان با تسلیت شهادت این طلبه جهادگر را به خانواده معظم او و همراهان و دوستانش و همچنین حوزه علمیه خراسان، از درگاه خداوند متعال برای این طلبه شهید علو درجات و برای دو مجروح دیگر این حادثه سلامتی و شفای عاجل مسألت کرد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/11794
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید