امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

لیست قیمت انواع دوربین مداربسته (۱۴۰۱)


1401/07/27
کد خبر : 28380
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 15 نفر

اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته برای منزل یا محل کار خود هستید، حتما متوجه شده اید که هنگام جستجو در سایت های خرید اینترنتی دوربین مدار بسته، تفاوت های فاحشی در لیست قیمت انواع دوربین مداربسته برای مثال لیست قیمت هایک ویژن وجود دارد که به نظر می رسد شکل یکسانی دارند.


 قیمت انواع دوربین مداربسته


در اینجا با این ضرب المثل قدیمی مواجه می شویم: «هر چقدر پول بدی آش می خوری!» اما آیا دوربین های مداربسته گران تر کیفیت بالاتری دارند؟ چگونه از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنیم؟ عوامل موثر بر قیمت پکیج دوربین مداربسته چیست؟ چرا باید پارامترهای موثر بر قیمت دوربین مداربسته را بدانید؟
همانطور که خرید محصولات امنیتی مانند دوربین مداربسته صرفاً بر اساس بازه قیمتی محصول غیرعاقلانه است، صرف هزینه زیاد برای دوربین های مداربسته با کاربری آسان نیز منطقی نیست، بنابراین لازم است مشتریان برای درک پارامترهای موثر بر لیست قیمت انواع دوربین مداربسته (لیست قیمت هایلوک ، تیاندی ... ) این موارد را در نظر داشته باشند. تمامی پارامترهای ذکر شده در زیر باعث افزایش یا کاهش قیمت روز دوربین مداربسته خواهد شد و در انتخاب این محصولات باید در نظر گرفته شود.

لیست قیمت دوربین مداربسته و عواملی که بر آن تاثیر می گذارند

عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته همواره یکی از دغدغه های کاربران محصولات امنیتی بوده است. امروزه امنیت جان و مال به موضوعی عمومی تبدیل شده است. در نتیجه، ما شاهد استفاده گسترده از سیستم های امنیتی با کاربردهای مختلف در سراسر جامعه هستیم.
کاربری های تجاری، آموزشی، اداری، دولتی، تفریحی، گردشگری و غیره صرف نظر از محدوده یا محل فعالیت نیاز به حفاظت دارند. با این حال نیاز جامعه به امنیت و کنترل باعث گسترش استفاده از سیستم های امنیتی شده است، اما موضوع قیمت و هزینه خرید و خدمات نصب دوربین مداربسته همیشه اولین چیزی است که کاربران و شرکت های عرضه کننده این محصولات با آن سر و کار دارند.یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید یک سیستم نظارتی باید به آن توجه کرد، قیمت دوربین است و همه کاربران قبل از خرید به این موضوع توجه می کنند. هر چه دوربین مداربسته امکانات بیشتری داشته باشد، سیستم حرفه ای تر و قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین ها دارد. البته نوع برندهای خارجی و برندهای ایرانی دوربین مداربسته نیز تاثیر زیادی بر لیست قیمت دوربین مداربسته دارند.
این عوامل عبارتند از:
    تولید کنندگان و طراحان برندهای خارجی و ایرانی
    گارانتی معتبر برای شرکت های وارد کننده یا فروش محصولات و لوازم جانبی دوربین مدار بسته
    نوع دوربین و جنس بدنه
    انواع، مواد و برندهای لنز دوربین مداربسته
    کیفیت وضوح تصویر
    حسگر تصویری
    کیفیت نرم افزار داخلی سیستم دوربین مداربسته
    نوع خروجی تصویر
    کیفیت دید در شب دوربین مداربسته
    استانداردهای جهانی کیفیت با سیستم های ایمنی
اینها مشخصات فنی و فیزیکی هستند که یک سیستم ایمنی باید در هر سطح تولید داشته باشد.
تجزیه و تحلیل این ویژگی ها در یک سیستم دوربین مدار بسته ممکن است نشان دهد که قیمت واقعی دوربین از ارزش واقعی آن بیشتر یا کمتر است. به همین منظور ما در اینجا به تحلیل لیست قیمت دوربین مداربسته می پردازیم.


 قیمت انواع دوربین مداربسته

عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته

    ویژگی های متمایز سیستم های مانیتورینگ و عواملی که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. این ویژگی ها شامل جنس و ظاهر دوربین و برند کشوری است که محصول روی دوربین در آن ساخته شده است.
رزولوشن سیستم دوربین مداربسته اولین نکته ای است که باید به آن توجه کرد زیرا وضوح خروجی دوربین مداربسته و کیفیت فریم تصویر از نظر امنیت بسیار مهم است و در قیمت دوربین تاثیرگذار است.حال ممکن است این سوال پیش بیاید که چگونه می توان رزولوشن دوربین مدار بسته را در زمان خرید تعیین کرد؟
بهترین راه برای تشخیص وضوح دوربین مداربسته، ضبط تصاویر دوربین با دستگاه ضبط ویدیو است. پس از ضبط تصویر توسط DVR، تصویر را با کامپیوتر اجرا و جزئیات تصویر را بررسی می کنیم. وضوح تصویر و کیفیت جزئیات بهتر، نشان دهنده خروجی بهتر تصویر دوربین است.
راه حل دوربین مدار بسته یا همان نوع تصویر خروجی نیز برای کنترل اطلاعات امنیتی کاربر مهم است.
یکی دیگر از عوامل مهمی که لیست قیمت دوربین مداربسته را تحت تاثیر قرار می دهد، جنس، طراحی و اندازه بدنه دوربین است. پلاستیک یا فلز بودن محفظه دوربین یکی از عوامل اصلی در تعیین قیمت دوربین است. علاوه بر این، اندازه دوربین بر قیمت سیستم امنیتی تأثیر می گذارد. برخی از دوربین ها پایه دار و گران تر از دوربین های بدون پایه هستند.
رنگ کیس روی قیمت دوربین تاثیر چندانی ندارد، فقط سلیقه ای است. دوربین های مداربسته برندهای معروف و مطرح دنیا قیمت بالاتری نسبت به سایر برند ها دارند. ویژگی هایی مانند ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد ضربه از دیگر عواملی هستند که بر قیمت دوربین های مدار بسته تاثیر می گذارند.
علاوه بر این کیفیت دید در شب، نوع و کمیت LED نیز بر قیمت سیستم نظارت تاثیرگذار است. لنز دوربین، نوع و جنس آن نیز تاثیر ویژه ای در لیست قیمت دوربین مداربسته دارد. همچنین فاصله کانونی و لنزهای قابل کنترل گرانتر از لنزهای ثابت هستند.
    عواملی که جزئی از مشخصات فنی سیستم مانیتورینگ هستند حائز اهمیت بوده و تحلیل آنها مستلزم مشاوره با متخصص می باشد.
یکی از عوامل فنی که بر قیمت دوربین مداربسته تاثیر می گذارد و مهمترین قسمت دوربین می باشد، نوع سنسور تصویر است، زیرا نور پس از عبور از لنز به سنسور برخورد کرده و به صورت موج ثبت می شود و تصویر در سیستم امنیتی در ضبط کننده ثبت شده است. سنسور های برند سونی مانند لنزهای سونی کیفیت بسیار خوبی دارند. البته اگر سنسور ساخت ژاپن باشد نه چین.
سیگنال همچنین در سیستم های دوربین مدار بسته بسیار مهم است، همانطور که برند آن نیز در لیست قیمت دوربین مداربسته اهمیت دارد.
نرم افزار داخلی دوربین یکی دیگر از عوامل در هزینه یک سیستم امنیتی است. نرم افزار داخلی دوربین به شدت بر کیفیت تصویر خروجی تاثیر می گذارد و بررسی آن هنگام خرید بسیار مهم است.
اگر دو دوربین متفاوت با سنسور های مشابه در نظر بگیریم، خروجی تصویر گرفته شده کاملا متفاوت است؛ باید بدانیم که این تفاوت مربوط به نرم افزار داخلی دوربین است. تفاوت در خروجی تصویر دوربین مدار بسته نتیجه سرمایه گذاری سازندگان محصولات نظارتی بر روی نرم افزار دوربین داخلی است که در تعیین لیست قیمت دوربین مداربسته بسیار موثر است.
سازندگان و طراحان بزرگ با شهرت جهانی در ساخت و تولید سیستم‌ های ایمنی و تجهیزات الکترونیکی از قطعات با کیفیت و عمر طولانی ‌تر استفاده می ‌کنند و البته محصولاتی با کیفیت بالاتر و گران ‌تر ارائه می‌ کنند. در مقابل دوربین هایی نیز در بازار وجود دارند که از مواد نا مرغوب ساخته شده اند که به دلیل عمر کوتاهی که دارند به صرفه نیستند.

آیا گارانتی روی لیست قیمت دوربین مداربسته تاثیر دارد؟

مدت زمان گارانتی یک محصول حفاظتی توسط شرکت وارد کننده و یا فروشنده محصولات امنیتی بسیار مهم است.  با توجه به طراحی و ساخت حرفه ای دوربین های مداربسته، تعمیر این تجهیزات نیز به همان اندازه سخت و حرفه ای است، بنابراین گارانتی این گونه محصولات نیازمند شرکتی توانمند در ارائه خدمات پس از فروش است. بنابراین گارانتی کالای نظارتی نشان دهنده اعتبار فروشنده است و تاثیر زیادی در قیمت دوربین دارد. بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان سیستم های نظارتی بر این باورند که رتبه بندی جهانی بر اساس رکورد فروش سیستم های امنیتی است که به معنای کیفیت بالا نیست.
البته برند های موفق دنیا حتی وقتی فقط با فروش محصولات امنیتی سنجیده می شوند نشان می دهند که به فاکتور استاندارد و کیفیت دست یافته اند.
ما بر این باوریم که برند هایی که در ارائه محصولات استاندارد با کیفیت و برآورده کردن نیازهای نظارتی کاربران موفق هستند، می توانند بهترین انتخاب برای کاربران باشند و تنها بودن در بین 50 برند برتر جهانی دلیلی برای انتخاب محصولات ایمن و مطمئن نیست.

قیمت انواع دوربین مداربسته

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

 قیمت انواع دوربین مداربسته


هدف اصلی برند هایک ویژن در حال حاضر بهبود کیفیت محصول و ارائه آن به مشتریان با قیمت مناسب است. برند هایک ویژن با بیشترین فروش در سال های اخیر به این مهم دست یافت. این برند با وجود چینی بودن، در سراسر جهان مشهور است. در ایران محصولات دوربین مداربسته مختلفی از این برند خوش نام دیده می شود. بسته به کاربری و انتظارات خود می توانید محصول خود را از این برند دوربین مداربسته که یکی از پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته است انتخاب کنید. توجه به این نکته ضروری است که این برند محصولات خود را هم تحت فناوری های آنالوگ HD و تحت شبکه، تولید و به فروش می رساند.

لیست قیمت دوربین مداربسته هایلوک

هایک ویژن برای دستیابی به اهداف خود، برند هایلوک را معرفی کرد تا پایگاه مشتریان خود را گسترش دهد. محبوبیت و شهرت برند هایک ویژن نیز هایلوک را به یکی از پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته تبدیل کرده است. دوربین های مداربسته هایلوک با امکانات و عملکردهای ویژه با قیمتی مقرون به صرفه، دسترسی به کیفیت خوب را به مشتریان ارائه می دهند. با توجه به ساختار استفاده شده، برند هایلوک برای پروژه های کوچک تا متوسط مورد استفاده قرار می گیرد. این برند مانند برند مادر دارای دوربین های مداربسته آنالوگ HD تحت شبکه یا IP می باشد. بنابراین هر دو فناوری دوربین مدار بسته را می توان در این برند انتخاب کرد.

لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا

یکی از بزرگترین برند های دوربین مداربسته در جهان، برند داهوا می باشد. این برند با وجود چینی بودن، در تمام دنیا به جز چین معروف است. داهوا بیش از 180 دفتر در سایر نقاط جهان دارد. طراحان داهوا همواره متعهد به طراحی محصولات زیبا و کارآمد بوده اند تا کیفیت تصاویری که ثبت می کنند قابل قبول باشد. یکی از معایب دوربین های مداربسته داهوا گران بودن آنها نسبت به برندهای مشابه است. بهتر است هنگام خرید دوربین مداربسته به برند آن توجه کنید تا اگر بعد از خرید مشکلی برای سیستم دوربین مداربسته شما پیش آمد، آن را برای نمایندگی خود ارسال کنید. در نهایت با کمترین زمان و هزینه ممکن آن را عیب یابی کنید. مزایای دوربین داهوا شامل ارائه تصاویر با کیفیت بال، امکان دسترسی به تصاویر ضبط شده از راه دور، سیگنال ویدیویی قدرتمند می باشد و معایب آن شامل دسترسی محدود مشتری به محصولات مختلف، قیمت بالای آن می باشد.


 قیمت انواع دوربین مداربسته

لیست قیمت دوربین مداربسته تیاندی

تیاندی یکی دیگر از برند های چینی دوربین های مداربسته است. این برند محصولات خود را تنها از طریق فناوری وب به بازار عرضه می کند. با این حال، تنوع محصولات و قیمت مناسب تیاندی باعث شده تا در مدت زمان کوتاهی سهم بازار مناسبی را به دست آورد. دوربین تیاندی چهارمین شرکت بزرگ دوربین مدار بسته در چین است؛ پس از هایک ویژن، داهوا و یونی ویو. طیف گسترده ای از دوربین های مدار بسته با کیفیت بالا و امکانات ویژه برای پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برند تیاندی فناوری استارلایت یا دید در شب رنگی را وارد دنیای دوربین مداربسته کرد. این فناوری هنوز در حال توسعه و بهبود است.

مقایسه لیست قیمت دوربین مداربسته بی سیم و سیمی

نگاهی گذرا به ویژگی ها و عملکرد دوربین های مداربسته نشان می دهد که دوربین های مداربسته ای که نیاز به نصب تجهیزات سیمی و کابلی دارند به طور قابل توجهی گرانتر از دوربین های تحت شبکه یا بی سیم هستند. بنابراین می توان انتظار داشت که قیمت دوربین های مداربسته کابلی بیشتر از دوربین های تحت شبکه باشد. قیمت نهایی نصب انواع دوربین مداربسته بدون توجه به مدل دوربین بر اساس تعداد دوربین های ساختمان محاسبه می شود.
برای خرید به لیست قیمت دوربین مداربسته توجه ویژه ای کنید تا بتوانید بر اساس بودجه خود انتخابی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید. برای اطلاع از لیست قیمت انواع دوربین مداربسته به وبسایت رادیس مراجعه فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28380
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید