امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

لیست بهترین و پرکارترین خوانندگان پاپ ایرانی


1401/07/27
کد خبر : 26001
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 21 نفر
موسیقی پاپ همان‌طور که بیشترین تعداد دنبال کننده را در سراسر جهان به خود اختصاص داده، افراد خوش صدا و جویای نام بسیاری را نیز برای هنرنمایی یا کسب شهرت به طرف خود کشانده است. اما تنها درصد کمی از این افراد در دنیای موسیقی ماندگار شده و اکثریت مردم با آهنگ هایشان خاطره می سازند. در ادامه نام چند تن از بهترین خوانندگان پاپ مقیم کشور را به همراه موزیک های خاطره انگیزشان ذکر می کنیم.
اما قبل از اینکه به معرفی خوانندگان معروف این لیست بپردازیم یکی از سایت هایی که می‌توانید تمامی آهنگ های خوانندگان را در آن دانلود کنید وبسایت آی سانگز است که به عنوان مرجع دانلود آهنگ جدید در ایران شناخته شده است که آرشیو کاملی از خوانندگان ایرانی و خارجی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

1- محسن چاوشی

محسن چاوشی متولد 8 مرداد 58 در خرمشهر است. چاوشی فعالیت حرفه ای خود را در سن 24 سالگی و با انتشار آلبوم نفرین آغاز کرد. وی تاکنون 11 آلبوم موسیقی و تعدادی تک آهنگ و در مجموع بیشتر از 200 قطعه موسیقی منتشر ساخته که سنگ صبور (سنتوری)، آهای خبر نداری، کجایی، امیر بی گزند، خوزستان، افسار و متصل از معروف ترین آن ها هستند.

2- محسن یگانه

محسن یگانه (زاده 23 اردیبهشت 64) یکی از پرطرفدارترین خوانندگان موسیقی پاپ کشور است که علاوه بر آواز، ترانه-سرایی، نوازندگی و تنظیم آهنگ هایش هم با خود اوست. اولین ترانه ی یگانه با همکاری محسن چاوشی و حامد هاکان "نشکن دلمو" نام دارد که مسلماً هر جوان ایرانی با آن خاطره دارد. رگ خواب، سکوت، منو درگیر خودت کن، بمون و ... از دیگر ترانه های بنام این خواننده ی مشهور است.

3- رضا صادقی

رضا صادقی خواننده و ترانه سرای مطرح پاپ در 25 مرداد سال 58، در جنوب ایران متولد شد. این هنرمند خوب کشورمان ابتدا قاری قرآن بوده و سپس در سال 71 با آهنگ راز عشق به دنیای موسیقی وارد شد. انتشار ترانه "مشکی رنگ عشقه" آغاز معروفیت صادقی را رقم زد و لقب "مشکی پوش" در موسیقی پاپ ایران به این خواننده ارزنده تعلق گرفت. از بهترین کارهای رضا صادقی می توان به شب بارونی، وایسا دنیا، همه اون روزا و ... اشاره کرد.

4- مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی زاده خواننده، نوازنده و آهنگساز معروف موسیقی پاپ، زاده 20 مرداد 63 در تهران بود. او موسیقی را از دوره نوجوانی و با یادگیری گیتار و پیانو آغاز کرد و در سال 89 با انتشار ترانه هایش در فضای مجازی به شهرت رسید. اولین آلبوم رسمی مرحوم پاشایی با عنوان یکی هست در سال 91 انتشار یافت. عصر پاییزی، نگران منی (تیتراژ برنامه ماه عسل)، جاده یک طرفه و اسمش عشقه از پرطرفدارترین آهنگ های این خواننده می باشد. مرتضی پاشایی در آبان 93 به علت بیماری سرطان درگذشت اما ترانه های عاشقانه و صدای پر از احساس او در یاد و خاطره  مردم ایران ماندگار است.

5- بابک جهانبخش

بابک جهانبخش متولد 1 فروردین 62 در شهر بوخوم آلمان می باشد. او از 5 سالگی نوازندگی پیانو را آغاز کرد و در 14 سالگی با همکاری با صدا و سیما، اولین فعالیت حرفه ای خود را در موسیقی پاپ ایران رقم زد. چی شده، بی اسم، احساس، زندگی من و من و بارون از آلبوم های این خواننده صدامخملی می باشد. ترانه "من و بارون" بابک جهانبخش که با همراهی رضا صادقی خوانده شده، در لیست 100 ترانه برتر سال 2012 در رادیو جوان، عنوان سیزدهم را به خود اختصاص داده است.

6- مهدی یراحی

مهدی یراحی، خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ، متولد 23 آبان 60 در اهواز است. او که در کودکی قاری قران بوده، در همان زمان به موسیقی گرایش پیدا کرد و آغاز به یادگیری سازهای گیتار و پیانو نمود. یراحی پیش از انتشار اولین آلبوم رسمی خود با نام "منو رها کن" در سال 90 سه آلبوم موسیقی  از جمله هجرت را روانه بازار کرد که هیچکدام مجوز نگرفت. یراحی در سال 88 با خواندن آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل به نام "هوای تو" به شهرت رسید. علاوه بر صدای جذاب و اجرای گیرا، این خواننده همواره در فعالیت های اجتماعی، همراه با مردم بوده و به همین سبب بارها توسط مراجع قضایی احضار و ممنوع الکار شده است. امپراتور، مثل مجسمه، فصل بهار و چرا نمی رسی نام چند ترانه معروف از این هنرمند ارزنده کشورمان است.

7- احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری فرزند ایرج خواجه امیری، از خوانندگان قدیمی موسیقی سنتی، متولد 7 آبان 63 در تهران است. او که از کودکی در خانواده ای هنرمند بزرگ شد، در سن 12 سالگی اولین اهنگسازی رسمی خود را برای برنامه کودکان انجام داد. خواجه امیری در سن 17 سالگی اولین آلبوم خود را با همراهی پدرش روانه بازار کرد. اما به دلیل بهره مندی از  صدای جذاب و توانایی های حرفه ای، هرگز زیر سایه پدر نماند و با ارائه ی کارهای جدید منحصر به فرد و خوانندگی تیتراژ سریال های مناسبتی تلویزیون، به شهرت در میان جوانان دهه 80 رسید. سلام آخر، هرچی آرزوی خوبه، فصل تازه و 30 سالگی از معروف ترین ترانه های این خواننده می باشد.

8- فرزاد فرزین

فرزاد فرزین ترانه سرا و خواننده ی معروف پاپ ایران، در 3 تیر 60 در تهران به دنیا آمد. او از سال 78 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و تاکنون هفت آلبوم موسیقی را به طور رسمی منتشر ساخته است. وی تا بحال با خوانندگان مطرحی همچون رضا صادقی، مهدی مدرس و محسن چاووشی همکاری داشته و علاوه بر فعالیت در زمینه موسیقی، بازیگری در چند فیلم سینمایی و سریال نمایش خانگی را نیز در کارنامه دارد. به خاطر جنس صدای بخصوص این خواننده بسیاری صدای او را به مرحوم فریدون فروغی شبیه می دانند. شانزلیزه، شوک، شانس و شلیک از آلبوم های این خواننده ی پرکار است.

9- بنیامین بهادری

وحید بهادری با نام هنری بنیامین، خواننده، آهنگساز و ترانه نویس موسیقی پاپ، در 18 شهریور 61 در تهران متولد شد. او از کودکی به موسیقی علاقه زیادی داشت و در سن 19 سالگی به طور جدی فراگیری ساز گیتار را آغاز کرد. آلبوم 85 اولین آلبوم رسمی بنیامین و شروع خوانندگی حرفه ای او محسوب می شود. او تا به حال کنسرت های متعددی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده و علاوه بر چند تک اهنگ، 5 آلبوم رسمی به نام های 85، 88، 93، 94 و ماه مهربون دارد.

10- سیروان خسروی

سیروان خسروی خواننده، نوازنده، آهنگساز، و تنظیم کننده در دو سبک پاپ و راک می باشد. وی در 4 مرداد 61 در تهران به دنیا آمد و اصالتا کرد است. این هنرمند از سال 79 در آلبوم دیگر خوانندگان پاپ همکاری داشته و در سال 84 اولین آلبوم شخصی خود را با نام "تو خیال کردی بری" منتشر ساخت. در اسفند 88 اولین کنسرت سیروان برگزار و با استقبال فوق-العاده طرفداران روبه رو شد. بارون پاییزی، خوشحالم، قاب عکس خالی و ... از تک آهنگ های معروف این خواننده می باشد.

بهترین سایت برای دانلود آهنگ جدید





 
سایت های زیادی برای دانلود آهنگ جدید وجود دارند اما رسانه آی سانگز در مدت زمانی کمی توانسته محبوبیت بسیار زیادی را بین کاربران ایرانی به دست آورد، اگر علاقه مند به دانلود آهنگ جدید از خوانندگان معروف و پرطرفدار هستید حتما به لینک زیر مراجعه کنید:
https://isongs.ir/دانلود-آهنگ-جدید/
به نظر شما کدام یک از خوانندگان نام برده شده جز تاپ ترین خواننده های پاپ در ایران هستند ؟! در قسمت نظرات همین مقاله با ما نظر خودتون رو به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26001
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید