امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

لباس های مجلسی و مانتو در فروشگاه اینترنتی فلفلکو


1401/07/27
کد خبر : 27893
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 18 نفر

به همین خاطر ما در فروشگاه فلفلکو انواع این لباس ها را در رنگ و طرح های مختلف برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا خرید راحت و مطمئنی داشته باشید.

پیراهن مجلسی

پیراهن مجلسی، احتمالا  یکی از معضل‌های شما عزیزانی است که می‌خواهید برای یک مجلس یا مراسم عروسی لباسی مناسب تهیه کنید. پیراهن مجلسی می‌تواند تعیین کننده‌ی سبک‌ مورد پسند و سلیقه‌ی شما باشد. بنابراین انتخاب کردن مدل پیراهن مجلسی مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. خرید لباس مجلسی یکی از خریدهای مورد علاقه‌ی بسیاری از بانوان است. چرا که دارای تنوع بسیار زیادی بوده و تماشا کردن لباس‌های مجلسی متفاوت، احساس خوبی به ما می‌دهد. برای خرید مدل لباس مجلسی مناسب با مراسم یا جشنی که به آن دعوت هستیم مستلزم شناخت انواع لباس‌ها و جنس آن‌هاست. با وجود تنوعی که در بازار لباس‌های مجلسی وجود دارد انتخاب پیراهن مجلسی ممکن است کمی سخت باشد.
هر موقعیتی که در زندگی ما پیش می‌آید، مستلزم داشتن پوششی مناسب است. به عنوان مثال پوشیدن لباس‌هایی سنگین و گرا‌ن قیمت، برای استفاده‌های روزمره، کار درستی نیست. چرا که علاوه بر معذب بودن، نگرانی خراب یا کثیف شدن آن، ‌ما را رها نمی‌کند. مدل پیراهن مجلسی، به مراسمی بستگی دارد که شما می‌خواهید در آن شرکت کنید. این دسته از لباس‌ها، دارای تنوع طرح و رنگ بسیار گسترده‌ای هستند که ممکن است زمان انتخاب و تصمیم‌گیری شما را طولانی‌تر کند.


 لباس های مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی جدید

همان طور که گفته شد، طراحان و خیاط‌ های این زمینه، طرح‌های بسیار زیادی را برای لباس‌های مجلسی ارائه می‌دهند. در این میان انتخاب سبک‌های جدید و زیبا می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. به هر حال باید سعی کنیم تا حدودی با مد روز پیش برویم.
در سال ۲۰۲۱ طرح‌های بسیار متنوع و جذابی برای مدل لباس مجلسی ارائه شده که هر کدام برای فضاها و افراد خاصی مناسب هستند. به عنوان مثال یکی از سبک‌های معرفی شده در این سال، سبک ماهی با آستین‌های کوتاه یا بلند است. این سبک می‌تواند شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان دهد. همچنین برای زیباتر جلوه دادن اندام، گزینه‌ی مناسبی است.
نمونه‌ی بعدی، پیراهن‌های بلند مجلسی، با دامن‌های آزاد و طرح‌های خاص در قسمت بالاتنه است. این مدل لباس مجلسی برای کسانی که احساس می‌کنند اندام لاغر یا درشتی دارند مناسب است. چرا که به دلیل ازاد و گشاد بودن،‌ می‌تواند اندام شما را پنهان کند. یقه‌ی این لباس‌ها نیز می‌تواند باز یا بسته و آستین حلقه‌ای باشد.

لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی بلند یکی از مدل‌های پر طرف‌دار لباس مجلسی است. خانم‌ها یا دختر خانم‌ها از مدل‌های مختلف آن در مراسم‌های مختلف استفاده می‌کنند. لباس مجلسی بلند هم شیک و زیبا است هم گاهی می‌توان از آن به عنوان یک لباس پوشیده استفاده کرد‌. اغلب خانم‌ها از لباس بلندتر استفاده می‌کنند ولی دختر خانم‌ها هم گاهی از این مدل لباس استفاده می‌کنند. لباس مجلسی بلند می‌تواند تنگ و ماکسی باشد، یا دامن کلوش و آزادی داشته باشد. برخی از آن‌ها آستین دار و آستین بلند هستند، برخی‌شان هم مدل دکلته هستند. هر کسی می‌تواند با توجه به سلیقه‌ی خودش یک لباس بلند شیک را برای مجلس انتخاب کند. لباس مجلسی بلند یکی از شیک‌ترین مدل‌های لباس است که خانم‌ها در مراسم‌های عروسی و دیگر مراسم‌ها می‌پوشند.


 لباس های مجلسی بلند

لباس مجلسی بلند پوشیده

اگر چه می‌توان لباس مجلسی کوتاه را با جوراب شلواری پوشید و آن را به یک مدل پوشیده تبدیل کرد، اما اکثر خانم‌ها لباس مجلسی بلند را ترجیح می‌دهند. یک لباس مجلسی آستین‌دار هم پوشیده است هم شیکی خاص خودش را دارد. اگر می‌خواهید در مجلسی شرکت کنید که باید لباس‌تان پوشیده بود، لباس مجلسی بلند آستین‌دار‌ را انتخاب کنید. مدل‌های خیلی زیادی از این نوع لباس مجلسی بلند پوشیده وجود دارد. به راحتی می‌توانید مدل دل‌خواه‌تان را از بین‌شان انتخاب کرده و بپوشید. برخی از آن‌ها بالا تنه‌ی تنگ و آستین‌های تنگ دارد. برخی آستین‌ آزاد و مدل‌دار زیبایی دارند. دامن بعضی از آن‌ها آزاد است و برخی‌شان هم دامن تنگ‌تری دارند. اکثر آن‌ها تا کمر تنگ هستند و بعد آزاد می‌شوند. نگران نباشید به راحتی می‌توانید یک لباس پوشیده‌ی شیک را برای مجلس خودتان انتخاب کنید. اگر هم نگران تنگی بالا تنه‌اش هستید می‌توانید آن را با یک شال یا روسری زیبا بپوشانید. برخی از لباس‌ مجلسی‌های بلند آستین توری دارند که زیبایی‌شان را چند برابر می‌کند؛ اگر مجلس زنانه است اما لباس پوشیده را ترجیح می‌دهید از این مدل لباس‌ها انتخاب‌ کنید. همچنین برای مجلس‌های زنانه می‌توانید از لباس بنددار و بدون آستین استفاده کنید و یک شال هم‌رنگ روی شانه‌تان بیندازید.

مانتو

مانتو یکی از مهم ترین بخش‌های تیپ دختران و زنان امروز است. اگر می‌خواهید تیپ خوبی داشته باشید و ظاهرتان برایتان اهمیت دارد، بهتر است مانتوی مناسبی را انتخاب کنید. مانتو دومین چیز در ظاهر شماست که  توجه بیننده را به خود جلب می‌کند و تاثیر زیادی روی تیپتان دارد. اولین چیزی که به صورت و ظاهر شما جلا می‌بخشد، شال یا روسری‌ست و بعد از آن مانتو تاثیر زیادی روی شخصیت شما می‌گذارد.  درست است که ظاهر اهمیت چندانی ندارد ولی به هر حال افراد خودشان لباس‌های خودشان را انتخاب می‌کنند و هر کسی طبق سلایق و ویژگی‌های شخصیتی‌اش دست به این انتخاب می‌زند. پس بدانید که ظاهر شما اولین چیزی است که از شخصیتتان به طرف مقابل نشان می‌دهید.


 لباس های مجلسی بلند


دختر خانم‌ها بیشتر از مدل‌های جلو باز و آزادتر استفاده می‌کنند. اگر چه قبلاً مدل‌های تنگ مد بود، اما این روزها بیشتر مدل‌های آزادتر استفاده می‌شوند. برخی از مانتوها قد کوتاه‌تری دارند و تا بالای زانو یا تا زانو می‌رسند، برخی هم قد بلندتری دارند و تا پایین پا می‌رسند. ست کردن مدل‌های آزاد و دخترانه با یک شال مناسب بسیار مهم است. اگر از مدلی با جنس پف دار استفاده میکنید نباید جنس شالتان متضاد با پارچه‌ی لباس باشد. بهتر است از شالی استفاده کنید که نخی باشد خودش هم کمی حالت پف‌دار باشد.
شال شما نباید روی صورتتان بخوابد و جنس پارچه‌اش سنگین باشد. بهتر است شالی با پارچه‌ی ساتن را با مانتوهای آزاد و نخی استفاده نکنید.
برخی از دختر خانم‌ها ممکن است از مدل‌های جلو بسته‌ی بلند یا کوتاه استفاده کنند. این روزها مدل‌های جلو بسته برخی بی دکمه و برخی با دکمه هستند. مدل‌هایی که کوتاه‌تر هستند  اکثر مواقع تنگ‌تر هستند و کمی جذب بدن می‌شوند. اما همچنین مدل‌های کوتاه آزاد هم وجود دارند. مدل‌هایی که می‌توانید با شلوار هم‌رنگ ستشان کنید و بسیار جذاب به نظر برسید. مدل‌های پیراهنی یا مدل‌های عبایی هر دو از مدل‌های جذاب مانتوی کوتاه جلو بسته هستند.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27893
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید