امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

قیمت سئو یا تعرفه سئو چیست؟


1401/07/27
کد خبر : 28205
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 14 نفر

قیمت سئو در واقع به مبلغی گفته می شود که صاحبین سایت و کسب و کار های اینترنتی، به منظور دریافته رتبه در گوگل، آن را پرداخت می کنند. تعرفه خدمات سئو بر اساس سئو پروژه ای، سئو ماهیانه، سئو ساعتی و سئو کلمات کلیدی متفاوت می باشد.
لازم است بدانید که هزینه سئو بسته به سطح دشواری کلمات و وضعیت رقبا و وضعیت فعلی سایت تعیین می شود. زمانی که تصمیم داشته باشید از خدمات سئو استفاده کنید، قیمت سئو برای شما محاسبه خواهد شد.


 تعرفه سئو

قیمت سئو در سال 1401 چگونه محاسبه می شود؟

نحوه محاسبه تعرفه خدمات سئو بر اساس المان ها و روش های متفاوتی انجام می شود. به طور مثال باید در ابتدا مشخص کنید که هدف شما از سئو سایت چیست؟ میزان بودجه خود را مشخص کنید. همین طور زمان عامل تاثیر گذاری بر روی تعرفه خدمات سئو سایت می باشد.
به طور کلی برای محاسبه قیمت خدمات سئو سایت، فرمول دقیقی وجود ندارد. در واقع گوگل می خواهد مخاطب به سمتی سوق پیدا کند که محتوا هایی با کیفیت و جامع و کامل تولید کرده باشد. چرا که روزانه موتور جست و جو گوگل به هوش انسان نزدیک تر می شود و می تواند تشخیص دهد که شما محتوا را صرفا برای رتبه بالا تولید کرده اید و یا برای استفاده کاربر!
از این رو تعرفه سئو می تواند بر اساس میزان زمان پروژه سئو و میزان رقابت کلمات کلیدی تعیین شود. البته لازم به ذکر است که در هر پروژه، فاکتور از تورم، قیمت حدود 25 درصد نوسان دارد.
آنالیز کلمات کلیدی و میزان فعالیت رقیبان یک کسب و کار اینترنتی، از دیگر عواملی هستند که می توانند بر روی قیمت سئو تاثیر بگذارند. هر چه کیفیت کار تیمی که خدمات سئو را از آن ها دریافت می کنید، بهتر باشد، هزینه پروژه سئو در طولانی مدت کم تر خواهد بود.

قیمت سئو داخلی

سئو داخلی سایت به کلیه فعالیت هایی گفته می شود که به منظور استاندارد سازی و آماده سازی سایت، انجام می پذیرد. لازم است پیش از شروع به بهینه سازی سئو خارجی و یا تبلیغات گوگل، اقدام به سئو داخلی کنید. سئو داخلی و سئو فنی دو مورد مختلف می باشند که داخل سایت انجام می شوند. به منظور برآورد هزینه خدمات سئو، می توان این موارد را ریز کرده و هزینه ها را مشخص نمود.


 تعرفه سئو

قیمت سئو خارجی

سئو خارجی سایت به لینک سازی سیگنال های شبکه های اجتماعی، ریپورتاژ آگهی و سایر کار هایی گفته می شود که خارج از سایت انجام می شوند. می توان جزییات آن ها را تحلیل و آنالیز نمود و بر اساس نیاز های پروژه هزینه های این بخش را مورد محاسبه قرار داد. به طور مثال ریپورتاژ آگهی که برای سایت یک مدل لینک سازی به شمار می آید، در چه سایتی انجام می شود و یا چه نوع محتوایی ریپورتاژ می شود. این موارد برآورد هزینه خدمات سئو موثر می باشند.

قیمت سئو ساعتی

حدود قیمت سئو: 100 هزار تومان تا 300 هزار تومان در هر ساعت
در سئو ساعتی، همان طور که از نامش مشخص می باشد، هزینه خدمات مشاوره سئو و یا خدمات بهینه سازی سئو به صورت ساعتی مورد محاسبه قرار می گیرد. شما می توانید بر اساس نیازی که دارید، از خدمات مشاوره سئو استفاده کنید. البته لازم است بدانید که پیش از استفاده از این خدمات، امکان استفاده از خدمات مشاوره رایگان سئو نیز وجود دارد.
شما می توانید با بهره گیری از خدمات مشاوره سئو ساعتی، نکات مهم، استاندارد ها، تکنیک های سئو و تجارب لازم را به منظور بهبود و بهینه سازی سئو به دست آورید.
توجه داشته باشید که در زمان استفاده از این خدمات، مهارت، تخصص و تجربه کارشناس سئو بسیار تاثیر گذار است. در صورتی که خدمات مناسبی را دریافت نکنید، این امکان وجود دارد که راهکار اشتباهی را انتخاب کنید و در نهایت به جای این که به پیشرفت سایت کمک کنید، فضای رشد را از آن بگیرید و در برخی از مواقع موجب به قهقرا رفتن سایت شوید.

نتایج نهایی استفاده از خدمات سئو ساعتی

•    صرفا دریافت مشاوره
مزایا:
•    هزینه پایین
•    پرداخت تنها به میزان نیاز
معایب:
•    داشتن نیاز به دانش برنامه نویسی برای صاحب کسب و کار
•    مشخص نبودن نتیجه و وابسته بودن آن به نحوه اجرا

تعرفه سئو ماهانه

حدود قیمت: یک و نیم میلیون تومان تا ده میلیون تومان در هر ماه
در زمان بهینه سازی سایت به صورت ماهانه، قرارداد هایی حداقل 3 ماهه بسته می شود. هزینه سئو سایت، به صورت ماهانه، از سوی کارفرما و یا صاحب سایت پرداخت می شود. به طور کلی میانگین رتبه سایت در کلمات کلیدی، تعداد کلمات کلیدی، میانگین زمان ماندگاری در سایت و سایر فاکتور ها، مواردی می باشند که پس از پایان عملیات بهینه سازی سئو مشخص و تعیین می شوند.


 تعرفه سئو


میزان مبلغ و حداقل مدت قرارداد در روش سئو ماهانه بر اساس برآورد ها و آنالیز های اولیه سایت، رقبا و سایر پارامتر های تاثیر گذار تعیین شده و حداقل از یک و نیم میلیون تومان در ماه شروع می شود.
زمانی که تصمیم می گیرید بهینه سازی سایت را به تیمی مجرب بسپارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که عدم دقت کافی و عدم بررسی سوابق و نمونه کار های تیم مذکور، می تواند ضرر و زیان های قابل توجهی را متوجه شما کند. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که در زمان انتخاب تیم و یا شرکت، نکات مختلفی را در نظر بگیرید. در این زمینه می توانید از خدمات مشاوره رایگان سئو استفاده کنید.
در این روش با در نظر گرفتن گستردگی فعالیت های صورت گرفته و همین طور تنوع اهداف، به طور معمول رتبه کلمات کلیدی خاص به صورت قطعی تعیین نمی گردد  بر روی طیف وسیعی از کلمه کلیدی به شکلی همزمان مانور داده می شود. به همین خاطر در روش سئو ماهانه وضعیت وب سایت به صورت کلی بهبود پیدا می کند و تمرکزی بر روی یک پارامتر خاص وجود ندارد.
نتایجی که از این روش به دست می آید، به شدت پایدار تر از سایر روش ها می باشد و از ماندگاری بیش تری نیز برخوردار خواهند بود.
در صورتی که مقیاس کسب و کار شما متوسط و یا بزرگ می باشد و تصمیم دارید تا بهینه سازی سئو وب سایت خود را به صورت کامل برون سپاری کنید، اگر قصد پرداخت ماهانه مبالغ مشخصی را برای سئو سایت خود دارید، بهتر است که از خدمات سئو ماهانه استفاده کنید.

نتایج نهایی استفاده از سئو ماهانه

•    بهبود کلی و عمومی وضعیت سئو سایت، بهبود میانگین رتبه سایت در موتور های جست و جوگر برای کلمات کلیدی مختلف، بیش تر شدن بازدید از سایت، افزایش مدت زمان ماندگاری در سایت
مزایا:
•    نتایج عمومی مناسب و بهبود کلی وضعیت سئو
•    ماندگاری طولانی مدت نتایج به دست آمده
•    پرداخت هزینه به صورت ماهانه
•    ارائه گزارش ماهانه از عملکرد و نتایج
•    هزینه های متوسط و مناسب تر نسبت به سایر روش های سئو
معایب:
•    مشخص نبودن دقیق میزان رشد

قیمت سئو پروژه ای

حدود قیمت: بستگی به زمان و اهداف پروژه، تعرفه سئو پروژه ای تعیین می گردد.
انجام بهینه سازی سئو به شکل پروژه ای به این صورت می باشد که هدف و یا اهدافی مشخص می شود. این اهداف می تواند شامل افزایش بازدید، افزایش فروش، بهبود رنک و رتبه و... شود. بر همین اساس پس از بررسی و آنالیز دقیق سایت، هزینه بهینه سازی سئو به منظور رسیدن به اهداف مشخص شده، تعیین می شود.
در این روش با در نظر گرفتن اهداف و نتایج عملیات بهینه سازی سئو از قبل تعیین شده است، تنها در صورتی هزینه خدمات را پرداخت خواهید کرد که پروژه به اهداف خود رسیده باشد.
در روش سئو پروژه ای به دلیل مشخص بودن نتایج مورد انتظار از عملیات بهینه سازی سئو و همین طور مشخص بودن هزینه سئو، سنجش و پیگیری عملکرد کارشناس سئو به راحتی قابل انجام می باشد. نتایج به دست آمده در این روش به طور معمول از پایداری 6 ماه برخوردار هستند. با استفاده از این خدمات صرفا پارامتر های تعیین شده در قرارداد تضمین می گردد. همین طور ارائه گزارش سئو تفصیلی در این راهکار در پایان قرارداد ارائه خواهد شد.

بررسی استفاده از خدمات سئو پروژه ای

•    رسیدن به اهداف و نتایج مشخص و از قبل تعیین شده در قرارداد
مزایا:
•    نتایج مشخص و قابل اندازه گیری
•    ماندگاری طولانی مدت نتایج
•    ارائه گزارش عملکرد پس از پایان قرارداد
معایب:
•    هزینه های به نسبت بالا
•    پرداخت هزینه به صورت غیر اقساطی

قیمت سئو کلمات کلیدی

حدود قیمت: شروع از یک میلیون تومان برای هر کلمه و بر اساس سطح سختی کلمه کلیدی
یکی دیگر از روش های بهینه سازی سایت، سئو کلمات کلیدی می باشد. در این روش که به عنوان یکی از قدیمی ترین راهکار های بهینه سازی سایت به شمار می آید، کلمه یا کلمات کلیدی مورد نظر به صورت مشخص اعلام می گردند و تلاش می شود وب سایت در زمان جست و جو این کلمات کلیدی توسط کاربران و مشتریان در صفحه اول نتایج جست و جو سایت گوگل به نمایش دربیاید.
در این روش تنها هدف اصلی، نمایش سایت در صفحه اول جست و جو گوگل برای کلمات کلیدی انتخاب شده می باشد و هزینه سئو بر همین اساس و همین طور اندازه گیری سطح دشواری کلمه کلیدی محاسبه می شود.
لازم است بدانید که هر چه تعداد کلمات تشکیل دهنده عبارت کلیدی مورد نظر شما بیش تر باشد، هزینه سئو کلمه کلیدی کم تر خواهد بود. چرا که چند بخشی بودن عبارت مورد نظر، از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سئو می باشد.

بررسی استفاده از خدمات سئو کلمه کلیدی

•    نمایش سایت در صفحه اول جست و جو گوگل برای کلمات کلیدی مشخص شده
مزایا:
•    نتایج مشخص و قابل اندازه گیری هستند.
معایب:
•    قدیمی بودن راهکار
•    عدم پایداری نتیجه در طولانی مدت
به دلیل تعدد کلمات کلیدی در صورت نیاز به پوشش همه کلمات هزینه سو بسیار زیاد خواهد شد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28205
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید