امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

قلم نوری XP pen


1401/07/27
کد خبر : 28210
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 15 نفر

XP-Pen یک تولید کننده حرفه ای و قابل اعتماد در زمینه قلم نوری و مانیتورهای طراحی می باشد. این مجموعه در سال 2005 در ژاپن تاسیس شد و از آن زمان تحقیقات خود را درزمینه تکنولوژی های قلم های نوری آغاز کرد. قلم نوری XP- pen  به صورت زیر دسته بندی می شود:
1.  قلم های نوری طراحی
•    سری Deco
•    سری Stare G

2.    نمایشگرهای طراحی
•    سری Artist
مخاطب اصلی این محصولات هنرمندان و هنرجویان دنیای طراحی دیجیتال می باشد، اما از آن جایی که تنوع محصولات XP-Pen در سال های اخیر بسیار بالا رفته است، دسته های بیشتری از کاربران مانند تدریس آنلاین، پزشکان و اتوماسیون اداری می توانند از اکس پی پن استفاده کنند.
از بین مدل های متنوع قلم های نوری XP-Pen، قلم نوری هایی که برای تدریس ریاضی، دروس دیگر و حتی امضای دیجیتال مناسب است و قیمت کمی هم دارند، XP-Pen Star G640
XP-Pen Star G640s هستند. توجه داشته باشید که قلم نوری Star G640  از اندروید پشتیبانی نمی کند و نیاز به سیستم دارید. اگر هم می توانید بیشتر هزینه کنید، قلم نوری XP-Pen Deco Pro گزینه بسیار مناسبی می باشد.

قلم نوری وکام

برند ژاپنی Wacom اولین، بزرگ ترین و مشهورترین تولید کننده قلم های نوری در جهان است، به همین دلیل هم قیمت محصولات وکام بیش از حد گران است. شرکت با سابقه وکام شامل طیف وسیعی از گزینه ها برای خلاقیت های کاربران می باشد. قلم نوری وکام به دو گروه اصلی قلم همراه با صفحه رسم ساده و قلم با صفحه رسم که دارای قابلیت صفحه نمایش است، تقسیم می شود.

قلم های نوری وکام با مانیتورهای سینتیک Cintiq

کار کردن با مانیتورهای قلمی، ساده تر از قلم های نوری دیگر است، زیرا با توجه به نوشتن مستقیم روی صفحه مانیتور، کاربر در همان جایی که می نویسد می تواند نتیجه کار خود را نیز مشاهده کند.
سایز مانیتور قلم های نوری وکام بر حسب کاربرد بین 13 تا 27 اینچ می باشد و سایزهای بزرگ تر در حال تولید هستند. می توان انتظار داشت در آینده نزدیک، شاهد عرضه مانیتورهای قلمی بالاتر از 30 اینچ هم باشیم.

برخی از محصولات برند وکام به همراه کارایی

Intuos Iine up: مکان بسیار خوبی برای شروع به کار با قلم های نوری است، به خصوص برای فعالیت هایی نظیر؛ نقاشی، طراحی و ادیت عکس
Intuos Pro: ویژگی های حساسیت به فشار، عملکرد قلم و بهره وری را ارائه می دهند.

قیمت قلم های نوری وکام

علی رقم کیفیت و شهرت وکام، مدل واقعا حرفه ای آن گران قیمت است و مدل ارزان آن فاقد مزایای واقعی وکام می باشد. بنابراین به علت گران بودن قیمت وکام بعضی از کاربران از انواع ارزان تر ولی با کیفیت و خوب، مانند قلم های نوری Best Pens استفاده می کنند که قلمی در ابعاد متوسط با نام NM86 با کیفیتی مناسب و قیمتی ارزان است.

قلم نوری هویون

قلم نوری هویون و تبلت های طراحی هویون در کنار برندهای مطرح دیگری مانند Wacom و XP-Pen قرار دارد.

مزایای قلم نوری هویون

1.    قلم های طراحی هویون از حساسیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند که این حساسیت فشار در 8192 مرحله تقسیم می شود.
2.    این تبلت های طراحی و قلم های نوری دارای کیبورد میانبر مانند پاک کن، قابلیت زوم، انتخاب اندازه قلم و... هستند، که استفاده از این محصولات را چند برابر راحت تر می کند.
3.    محصولات هویون بسیار از محصولات وکام ارزان تر هستند و قلم های این برند بسیار سبک بوده و به راحتی می توان سری آن ها را عوض کرد.

معایب قلم نوری هویون

1.    محصولات این برند معمولا با بسته بندی غیر جذاب و بدون خلاقیت به دست مشتریان می رسد، در صورتی که بسته بندی محصولات وکام بسیار زیبا، جذاب و هیجان انگیز است.
2.    تبلت های طراحی این برند قابلیت سازگاری با هر سیستم و نرم افزاری را ندارد.
3.    برند هویون تنها خدمت رسانی به مشتریانش را در ساعات اداری انجام می دهد، که موجب می شود برای حل مشکل خود زمان زیادی صرف کنید.
4.    برخی از اپلیکیشن ها و درایوهای این برند به سختی دانلود می شوند و هیچ کدام از قلم نوری ها و تبلت های طراحی این برند قابلیت استفاده به صورت بی سیم (Wireless) را ندارند.
 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28210
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید